Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Her er det avtaler og lange avstander som gjør det vanskelig å stikke hjem tidligere… Men lurer på om jeg skal smiske litt med eselet, og høre om vi kan ta en ekstra overnatting på hotell på veg sørover… :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

Her er det avtaler og lange avstander som gjør det vanskelig å stikke hjem tidligere… Men lurer på om jeg skal smiske litt med eselet, og høre om vi kan ta en ekstra overnatting på hotell på veg sørover… :sjenert: 

God tanke, bare så synd det er så få hoteller langs første del av ruta deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (4 minutter siden):

God tanke, bare så synd det er så få hoteller langs første del av ruta deres. 

Jepp… Men mulig å velge alternativ rute…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (10 timer siden):

Når ikke hotellene kommer til dyretransporten, får dyretransporten komme til hotellet...?

Jepp :ler: 

Men nå ble det bestemt at vi starter turen i morgen, og kjører ned til esel jr. Også overnatter vi der til søndag. Og deretter er det rett hjem. 

Men først skal det feires at et nytt år begynner. Den feiringen gleder jeg meg til. Det blir med minstesøster og hennes tre håpefulle. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen og godt nytt år alle sammen. :kaffekopp: :strix:

En rolig og fin feiring med mine aller kjæreste. Og om et par timer sitter vi i bilen på veg mot esel jr. Og i morgen er vi hjemme igjen. Og da blir det knekkebrød og grønnsaker… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år! 

Her blir det også bra med mer hverdagslig kost framover. Skjønt vi har to desserter klare i fryseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem, kjære hjem :strix:

Multi skrev (23 timer siden):

Godt nytt år! 

Her blir det også bra med mer hverdagslig kost framover. Skjønt vi har to desserter klare i fryseren...

Godt nytt år! En god start på året er at jeg har funnet igjen permen med oppskriftene på vegetarmat :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme er ganske fint... :Nikke: Jeg avanserte fra frossenpizza i går til suppe laget på frossen lapskausblanding og julepølser - ikke veldig avansert, men et skritt i riktig retning :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (40 minutter siden):

jeg avanserte fra frossenpizza i går til suppe laget på frossen lapskausblanding og julepølser

Frossensuppe altså? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag med godtestopp :sukk: Jeg skal ikke ha snop… jeg skal ikke snop… jeg skal ikke ha snop… :sukk:

Men jeg har vært på shopping. Jeg har ny skinnveske. :hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Jeg har ny skinnveske. :hoppendeglad: 

Bilde or it didn't happen - men muligens på et litt annet medium enn her. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (59 minutter siden):

Bilde or it didn't happen - men muligens på et litt annet medium enn her. :nigo: 

Ingen bilder delt noe sted enda… :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Ny dag og nye muligheter. I dag har jeg mest lyst til å gjøre ingenting. Så da blir det nok ingenting :fnise:

Cata skrev (8 timer siden):

Kjempefin veske @Sauen Shaun

Takker :) Det er jo bare ei helt vanlig svart skinnveske. Men den er i veldig mykt skinn. Og den er stor nok til å romme både vannflaske og bok (alle mine gamle vesker er for små til det). :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tur på vekta i år. Det gjorde vondt… :grine: Ja-ja, det er bare å bite tenna sammen når godsaker frister.

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...