Cata Skrevet 8. september 2021 #4061 Del Skrevet 8. september 2021 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Vi får heie på hverandre. To surrende kaniner som er mer glad i sjokolade enn gulrøtter… Surrende marsvin som liker cola bedre enn sjokolade vinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2021 Forfatter #4062 Del Skrevet 8. september 2021 Cata skrev (2 timer siden): Surrende marsvin som liker cola bedre enn sjokolade vinker Du er med i gjengen som heier på hverandre du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. september 2021 #4063 Del Skrevet 8. september 2021 Sjokoladeknaskende kaniner og et marsvin som drikker cola - her burde jo dyrebeskyttelsen komme på banen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. september 2021 #4064 Del Skrevet 8. september 2021 Tror vi klarer oss ganske bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. september 2021 #4065 Del Skrevet 8. september 2021 Hvor kommer høna inn i bildet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. september 2021 #4066 Del Skrevet 8. september 2021 Daria skrev (2 minutter siden): Hvor kommer høna inn i bildet...? Kanskje de alle ble litt chicken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. september 2021 #4067 Del Skrevet 8. september 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. september 2021 #4068 Del Skrevet 8. september 2021 Skal du først true med Dyrebeskyttelsen så skal jeg gjøre mitt for å leve opp til forventningene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. september 2021 #4069 Del Skrevet 8. september 2021 Roadrunner skrev (42 minutter siden): Skal du først true med Dyrebeskyttelsen så skal jeg gjøre mitt for å leve opp til forventningene... Ser man på avataren din så er du leder i gjengen.... Eller - delt førsteplass med @Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2021 Forfatter #4070 Del Skrevet 9. september 2021 Er kanskje større grunn til å dra inn dyrebeskyttelsen her i dag. Hybelkaninene skal mishandles og drepes her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. september 2021 #4071 Del Skrevet 9. september 2021 Sauen Shaun skrev (4 minutter siden): Er kanskje større grunn til å dra inn dyrebeskyttelsen her i dag. Hybelkaninene skal mishandles og drepes her i dag Det er en helt nødvendig aksjon, så de ikke forsyner seg av sjokoladen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. september 2021 #4072 Del Skrevet 9. september 2021 Hvis hybelkaninene forsyner seg av sjokoladen, er det enten på tide å oppdra dem bedre eller slutte å oppbevare sjokoladen på gulvet... Men mishandling synes jeg er en uting - jeg har tross alt oppgitt dem som husdyr flere ganger, og man behandler ikke kjæledyr på den måten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. september 2021 #4073 Del Skrevet 9. september 2021 Daria skrev (29 minutter siden): Hvis hybelkaninene forsyner seg av sjokoladen, er det enten på tide å oppdra dem bedre eller slutte å oppbevare sjokoladen på gulvet... Men mishandling synes jeg er en uting - jeg har tross alt oppgitt dem som husdyr flere ganger, og man behandler ikke kjæledyr på den måten... Steller du for de? Klapper og koser med de? Kjæledyr må jo få kjærlighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. september 2021 #4074 Del Skrevet 9. september 2021 De er som gullfisk - trenger bare fores for å trives... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2021 Forfatter #4075 Del Skrevet 25. september 2021 Dagens plan er å få orden på finstasen. Jammen lenge siden man har pynta seg. Men i kveld er vi invitert i selskap. Kjenner at jeg grugleder meg. Er ikke vant til sånt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2021 #4076 Del Skrevet 25. september 2021 Det er mye som skal gjenlæres nå, ikke minst på det sosiale området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2021 Forfatter #4077 Del Skrevet 25. september 2021 Sier vel sitt at dressjakka til eselet er grå av støv på skuldrene… 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. september 2021 Forfatter #4078 Del Skrevet 28. september 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. september 2021 #4079 Del Skrevet 28. september 2021 Ganske dekkende for mine ambisjoner de neste timene også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. september 2021 Forfatter #4080 Del Skrevet 28. september 2021 I dag ser det ut til at jeg kommer meg gjennom det meste av opptak på TV-boksen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå