Skravla Skrevet 7. mai 2021 #3941 Del Skrevet 7. mai 2021 Daria skrev (7 minutter siden): Jeg var rask med å sitere den Men jeg vet jo at jeg er uforglemmelig Hvem er du? Kjenner vi hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #3942 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg regner med at turen går nordover? (Ikke at dere har så mange alternativer med det utgangspunktet, egentlig... ). Familiebesøk og tantebarn og den slags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #3943 Del Skrevet 7. mai 2021 Skravla skrev (5 minutter siden): Hvem er du? Kjenner vi hverandre? Kan jeg ikke tenke meg - pleier du ikke jevnlig å invitere fremmede hjem via tilfeldige forumsider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mai 2021 #3944 Del Skrevet 7. mai 2021 Daria skrev (3 minutter siden): Kan jeg ikke tenke meg - pleier du ikke jevnlig å invitere fremmede hjem via tilfeldige forumsider? Jo, men mest unge menn som serveres en drink med nogo attåt og begraves i kjelleren. Mvh Arsenikk og gamle kniplinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #3945 Del Skrevet 7. mai 2021 Dette vil jeg ikke vite noe om - jeg er ikke så god til å lyve, og plutselig en dag står politiet på døra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #3946 Del Skrevet 7. mai 2021 Daria skrev (25 minutter siden): Jeg regner med at turen går nordover? (Ikke at dere har så mange alternativer med det utgangspunktet, egentlig... ). Familiebesøk og tantebarn og den slags? Jeg tror vi drar nordover ja. Sørover blir litt kort for en treukers bilferie Blir å hilse på familie ja. Men ferden går myyye lenger nord enn til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #3947 Del Skrevet 8. mai 2021 Våkner liksom ikke helt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. mai 2021 #3948 Del Skrevet 8. mai 2021 Det er pollensesong. Mer ☕ ... (Det hjelper ikke, men det smaker i det minste godt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #3949 Del Skrevet 9. mai 2021 God morgen. I går ble det en tur til byen for å være med på markering av frigjøringsdagen. Bare det å høre korps og sekkepipe, og det å se folk, gjorde godt. Cata skrev (21 timer siden): Det er pollensesong. Mer ☕ ... (Det hjelper ikke, men det smaker i det minste godt ) Ikke mye pollen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mai 2021 #3950 Del Skrevet 9. mai 2021 Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Ikke mye pollen i dag Glimrer ved sitt fravær her også. Er ikke akkurat lei meg. *slenger opp vindu for å lufte litt * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #3951 Del Skrevet 10. mai 2021 Ikke pollen i dag heller Men det er dugnad i blokka Og jeg har noe ny elektronikk i hus. Jeg hater å innstallere sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2021 #3952 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg trodde det var en av fordelene ved å ha mann/esel i hus, at man hadde folk til slikt? Hva er nyanskaffelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mai 2021 #3953 Del Skrevet 10. mai 2021 Daria skrev (1 time siden): Hva er nyanskaffelsen? Det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #3954 Del Skrevet 10. mai 2021 Daria skrev (4 timer siden): Jeg trodde det var en av fordelene ved å ha mann/esel i hus, at man hadde folk til slikt? Hva er nyanskaffelsen? Veeel... Her er nok Sauen bedre egnet enn eselet til å installere elektronikk. Og nyanskaffelsen er ny TV-boks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #3955 Del Skrevet 14. mai 2021 Sauen er absolutt ikke vant til å ha overnattingsgjester lenger. Kjenner at det var godt når esel og barnebarn tok en tur ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2021 Forfatter #3956 Del Skrevet 19. mai 2021 God formiddag Trøtt og sliten sau etter helg og nasjonalfeiring på fjellet. Og nei, det er ikke feiring som har tatt luven av Sauen. Å tilbringe to døgn sammen med to personer som ikke kan prate normalt sammen er slitsomt Den ene terger og den andre kjefter Det blir lenge til jeg skal på tur med de to igjen. Og jeg akter ikke tilbringe mer tid enn nødvendig sammen med matronen av nabokone heretter. Mye koseligere å tusle rundt på eget kjøkken. Har gjærdeig til heving nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. mai 2021 #3957 Del Skrevet 19. mai 2021 Godt du er tilbake i egen heim. Kan ta på å være sosial, og spesielt når folk ikke kan kommunisere eller oppføre seg skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2021 Forfatter #3958 Del Skrevet 19. mai 2021 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Godt du er tilbake i egen heim. Kan ta på å være sosial, og spesielt når folk ikke kan kommunisere eller oppføre seg skikkelig... Jepp, hjemme er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #3959 Del Skrevet 20. mai 2021 Gårsdagens gjærbakst ble boller. Og Sauen spiste altfor mange boller i går. Så i dag må det bli en lang trimtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2021 Forfatter #3960 Del Skrevet 23. mai 2021 Henta nye briller i går. Og jeg lurer på om jeg noen gang vil klare å bruke dem. Alt er bare helt rart. Ikke overbevist om at progressive vil fungere for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå