Roadrunner Skrevet 5. mai 2021 #3921 Del Skrevet 5. mai 2021 Daria skrev (2 minutter siden): Da er jo det nærliggende spørsmålet om det ikke egentlig er ens egen språkbruk man trenger å presisere...? Som en psykolog sa til meg en gang (i sosialt lag, sånn apropos presisering ) - Jeg vet jo ikke mer enn det pasienten forteller meg, underforstått fant han ikke sammenhenger og tolkninger med mindre de faktisk var der... Jeg er ganske sikker på at det er helt umulig å være så presis i språket at ingen klarer å misforstå noe som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mai 2021 #3922 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg misforstår aldri, jeg bare forstår til min fordel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2021 #3923 Del Skrevet 5. mai 2021 Daria skrev (21 minutter siden): Jeg misforstår aldri, jeg bare forstår til min fordel... My point exactly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. mai 2021 #3924 Del Skrevet 5. mai 2021 Roadrunner skrev (2 timer siden): Rart at man stadig føler behov for å komme med slike presiseringer i dette selskapet... Den var så snublende nær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. mai 2021 #3925 Del Skrevet 5. mai 2021 Apropos snuble - min tur med optiker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #3926 Del Skrevet 6. mai 2021 God morgen Dette er dagen hvor man ikke har lyst til å gjøre det man burde. Og det man har lyst til burde man ikke gjøre. Får ta en til, og tenke over saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. mai 2021 #3927 Del Skrevet 6. mai 2021 Høres ut som en real konflikt mellom burde og lyster. Håper du finner en løsning som klarer å kombinere begge deler på best mulig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #3928 Del Skrevet 6. mai 2021 Ingen stor konflikt, egentlig. Bare et tilfelle av giddalaushet Mange ting som burde vært gjort i dag, mens jeg egentlig bare har lyst til å ligge på sofaen og være lat. Er bare å ta seg sammen, og få unna nødvendige gjøremål. Nødvendig dataarbeid er ferdig. Så nå er det bare å komme seg i dusjen, før jeg går på butikken og tar helgehandelen. Så får jeg ta en økt i kortmakeriet etterpå. Må bare putte på litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #3929 Del Skrevet 7. mai 2021 I dag skal jeg få vaksine - i dag skal jeg få vaksine - i dag skal jeg få vaksine - i dag skal jeg få vaksine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. mai 2021 #3930 Del Skrevet 7. mai 2021 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #3931 Del Skrevet 7. mai 2021 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mai 2021 #3932 Del Skrevet 7. mai 2021 Hurra 🎈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #3933 Del Skrevet 7. mai 2021 Veldig godt å ha første dose innabords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #3934 Del Skrevet 7. mai 2021 Det kjentes litt som første steget mot en mer normal verden Hvor lenge må du vente på neste dose? Jeg er en uke etter andre dose nå og har vel oppnådd tilnærmet full immunitet (så nærme man kommer) - jeg merker jo at skuldrene synker noen hakk, selv om jeg ikke egentlig føler meg klar for veldig økt nærhet ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mai 2021 #3935 Del Skrevet 7. mai 2021 Daria skrev (14 minutter siden): Det kjentes litt som første steget mot en mer normal verden Hvor lenge må du vente på neste dose? Jeg er en uke etter andre dose nå og har vel oppnådd tilnærmet full immunitet (så nærme man kommer) - jeg merker jo at skuldrene synker noen hakk, selv om jeg ikke egentlig føler meg klar for veldig økt nærhet ennå... Når du kommer til meg, så har vi faktisk lov å glemme hverandre..... Ikke ha forhåpninger!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #3936 Del Skrevet 7. mai 2021 Skravla skrev (Akkurat nå): Når du kommer til meg, så har vi faktisk lov å glemme hverandre..... Ikke ha forhåpninger!!!!!!! Dagens leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mai 2021 #3937 Del Skrevet 7. mai 2021 Daria skrev (7 minutter siden): Dagens leif Men du skal hverken ha forhåpninger om glemming eller klemming! Å det var dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #3938 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg var rask med å sitere den Men jeg vet jo at jeg er uforglemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mai 2021 #3939 Del Skrevet 7. mai 2021 Den er verdt å spare på.... -Lov å glemme hverandre.... ja ja. Snakk om å la hjernen forfalle du...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #3940 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg får andre dose om seks uker. Dagen før årets bilferie starter, så jeg var heldig med timingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå