Daria Skrevet 19. februar 2018 #3621 Del Skrevet 19. februar 2018 Billig luksusferie høres jo ut som et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #3622 Del Skrevet 19. februar 2018 Akkurat nå, Daria skrev: Billig luksusferie høres jo ut som et kupp Jepp. Men i såfall blir dere nødt til å klare dere uten meg når dere skal på kulturelt arrangement på disse kanter til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. februar 2018 #3623 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Vi skal vel klare å ha forståelse for det (under sterk tvil, men dog... ). Endret 19. februar 2018 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #3624 Del Skrevet 19. februar 2018 11 minutter siden, Daria skrev: Vi skal vel klare å ha forståelse for det (under sterk tvil, men dog... ). Tusen takk Det var godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #3625 Del Skrevet 20. februar 2018 God morgen Ble en lang dag, med mange tanker, i går. Mange tanker rundt eventuell utenlandsferie. Og det endte med at jeg sa ja... Bytur og foreningsmøte i går ettermiddag. Fikk kjøpt servietter til stort arrangement. Og fikk kost meg på møtet. Tilbake i bygda gikk jeg på sykebesøk til kusine. Hun venter på time til utredning av noe de tror er kreft. Vente en måned på undersøkelse av det liksom... Også kom jeg plutselig på i går at jeg kanskje må ha noe nytt å ha på meg i mitt store arrangement... Jeg må kjøpe klær... Gjorde et lite forsøk i byen i går, men fant ikke et eneste plagg som var verdt å prøve... I dag blir det besøk hos småtrollene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. februar 2018 #3626 Del Skrevet 20. februar 2018 Ja til ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. februar 2018 #3627 Del Skrevet 20. februar 2018 Oi, her har det skjedd litt av hvert siden jeg var innom sist! Høres ut som en luksusferie er noe du absolutt trenger etter alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 22. februar 2018 #3628 Del Skrevet 22. februar 2018 Billig luksusferie høres deilig ut! Bra du sa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2018 Forfatter #3629 Del Skrevet 24. februar 2018 God formiddag Lørdag og nok en gang nysnø oppå is... Jeg gleder meg veldig til våren. Jeg har til og med helt nye joggesko, som bare venter på å bli brukt... Men-men, man får vel prøve å tusle seg en tur ut likevel. Gamlemor lover å prøve å komme seg hjem igjen med lårhalsen like hel. Skal møte noen venner på en kafé snart. På 20.2.2018 den 18.12, Cata skrev: Ja til ferie På 20.2.2018 den 18.20, loffen skrev: Oi, her har det skjedd litt av hvert siden jeg var innom sist! Høres ut som en luksusferie er noe du absolutt trenger etter alt sammen. Jepp. Jeg trenger ferie. På 22.2.2018 den 14.49, Jerle skrev: Billig luksusferie høres deilig ut! Bra du sa ja. Jeg er veldig glad jeg sa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2018 #3630 Del Skrevet 24. februar 2018 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #3631 Del Skrevet 27. februar 2018 God morgen Dagene flyr avgårde. Det går ufattelig fort mot stort selskap. Kontroll og oversikt er ord som mangler i mitt vokabular for tiden Men-men, det går nok bra dette og. I dag står det helt andre ting på programmet. Skal til byen en tur. Det er flyttesalg på hobbybutikken. Og jeg trenger litt påfyll til kortlaginga mi. På 24.2.2018 den 13.28, loffen skrev: Ha en fin lørdag! Takk Lørdagen ble fin den. En dag med sosialt samvær med gode venner . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. februar 2018 #3632 Del Skrevet 27. februar 2018 Alt går seg nok til skal du se Men skjønner godt at det er smått kaotisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2018 #3633 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Stort selskap blir bra. Endret 27. februar 2018 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. februar 2018 #3634 Del Skrevet 27. februar 2018 2 timer siden, Skravla skrev: Stort selskap blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2018 #3635 Del Skrevet 27. februar 2018 Litt usikker på Skravlas planer nå, kjenner jeg - det gliset er alltid litt tvilsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. februar 2018 #3636 Del Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, Daria skrev: Litt usikker på Skravlas planer nå, kjenner jeg - det gliset er alltid litt tvilsomt... Vi trenger nok ikke bekymre oss, verre med Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2018 #3637 Del Skrevet 27. februar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2018 #3638 Del Skrevet 27. februar 2018 Den der har vi snakket om før. Fungerer generelt dårlig, og spesielt dårlig sammen med ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2018 Forfatter #3639 Del Skrevet 28. februar 2018 God formiddag Blir ihvertfall ikke mindre stresset av å lese her... Dagens planer er å begynne å lime sammen noen bordkort. Er mange som ikke har svart på innbydelsene enda. Men jeg kan ihvertfall gjøre klar bordkortene til de som har svart. Greit å tilbringe mest mulig tid innendørs i dag. Er rett og slett kaldt når det er -12 og snøstorm ute. Men en liten luftetur blir det i ettermiddag. Skal på strikkekafé. På 27.2.2018 den 8.53, Roadrunner skrev: Alt går seg nok til skal du se Men skjønner godt at det er smått kaotisk... Jada, det kommer til å bli bra. Bare en sau som har litt mange ting å tenke på... Mest bekymret for at jeg skal glemme noe viktig... 15 timer siden, Skravla skrev: Stort selskap blir bra. Ja, det håper jeg... Men litt usikker på hva det gliset der betyr... 12 timer siden, Daria skrev: Litt usikker på Skravlas planer nå, kjenner jeg - det gliset er alltid litt tvilsomt... Flere som lurer på hva Skravla planlegger ja... 12 timer siden, Roadrunner skrev: Vi trenger nok ikke bekymre oss, verre med Sauen 12 timer siden, Skravla skrev: Var mye skit på de vingene gitt... 12 timer siden, Daria skrev: Den der har vi snakket om før. Fungerer generelt dårlig, og spesielt dårlig sammen med ... Nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #3640 Del Skrevet 1. mars 2018 God morgen ☕☕☕ Jeg er veldig glad jeg har varmepumpe som er kraftig nok til å varme opp hele kåken... Og jeg gleder meg ikke spesielt til å ut i -11 og vind. Men bortsett fra været, så gleder jeg meg til dagen. Først vaffelkafé i kirka, så skravling med andre venner på en annen kafé og til slutt noe sosialt i foreningen i byen. Skikkelig flyfille i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå