Cata Skrevet 2. februar 2014 #341 Del Skrevet 2. februar 2014 Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. februar 2014 #342 Del Skrevet 2. februar 2014 Det er jo helt utrolig så tørt det har blitt i Trøndelag, det var jo enormt med snø før jul? Her regner all snøen bort nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #343 Del Skrevet 3. februar 2014 God morgen. Dagens veiing viser ned 900 gr siste uke. Nå er det ganske nøyaktig 9 kilo som er borte vekk. Og det er fett som er borte vekk uten slanking. Det er ikke annet hokus pokus enn litt mer bevissthet på hva jeg spiser. Jeg spiser alt, men reduserer mengdene. Da er det bare 16 igjen til det endelige målet. Men først fokuserer vi på neste delmål. Jeg håper å klare minst 7 kilo til før jeg skal til Kreta. Og i dag skal jeg på trening igjen. Forrige uke ble jeg støl etter å ha kjørt en prøveserie på de øvelsene jeg skal ha. I dag skal jeg kjøre fullt program for første gang. Noe sier meg at morgendagen og onsdagen kan bli interessant... Det er jo helt utrolig så tørt det har blitt i Trøndelag, det var jo enormt med snø før jul? Her regner all snøen bort nå. Ja, det er helt rart med den tørken vi har nå. Det ligner ikke Trøndelag hverken om sommer eller vinter. Men enormt med snø hadde vi ikke før jul. Det kom et brukbart snøfall, men ikke noe som kan kalles enormt. Det var vel helt normalt med trøndersnø før jul. Men den forsvant veldig fort, og siden har vi ikke sett noe til den... Og det utrolige er jo at det finnes idioter som holder brannvesenet opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2014 #344 Del Skrevet 3. februar 2014 Tragisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 3. februar 2014 #345 Del Skrevet 3. februar 2014 Den filmen har eldste jenta så lyst å se. Jeg har satt meg inn i den og derfor bestemt at vi ser den på DVD hjemme i egen stue. Lillesnuppa er tross alt bare 8 år og da er det greit å se slike filmer hjemme. Vi var forresten på filmen Frost på lørdag, den falt bra i smak hos alle. Morsomt når vi er kommet dit at vi feirer bryllupsdag i lag med kidsa, og ikke benytter oss av barnevakt for å ha en feiring alene. Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. februar 2014 #346 Del Skrevet 3. februar 2014 Helt utrolig at noen fyrer opp bål/griller/fakler/fyrverkeri etc i ditt distrikt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #347 Del Skrevet 3. februar 2014 Den filmen har eldste jenta så lyst å se. Jeg har satt meg inn i den og derfor bestemt at vi ser den på DVD hjemme i egen stue. Lillesnuppa er tross alt bare 8 år og da er det greit å se slike filmer hjemme. Vi var forresten på filmen Frost på lørdag, den falt bra i smak hos alle. Morsomt når vi er kommet dit at vi feirer bryllupsdag i lag med kidsa, og ikke benytter oss av barnevakt for å ha en feiring alene. Håper du får en fin uke! Fornuftig å se filmen hjemme sammen med jentene. Jeg anbefaler absolutt å se den. En utrolig fin, varm og sterk film. Men med barn bør man ha tid til å prate litt etterpå. Jeg satser på at uka blir fin. Regner med at det blir en støl uke, siden jeg for første gang på mange år skal ha to økter styrketrening på ei uke. Men det går bra. Gleder meg bare til å bli i bedre form jeg. Helt utrolig at noen fyrer opp bål/griller/fakler/fyrverkeri etc i ditt distrikt nå Ja, det er helt ufattelig at folk ikke lærer noe av alle brannene. Det er egentlig bare til å grine av. Her går de fleste rundt og er livrede for hvor det skal brenne neste gang. Også driver noen med sånn idioti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2014 #348 Del Skrevet 3. februar 2014 Håper det går bra på trening i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. februar 2014 #349 Del Skrevet 3. februar 2014 Å bli støl etter trening er sånn godsamvittighetsstøl. Desuten blir det bedre når kroppen har fått noen uker med øvelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. februar 2014 #350 Del Skrevet 4. februar 2014 Mårnings i fjøset! Fin tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #351 Del Skrevet 4. februar 2014 God morgen. Finfin treningsøkt i går. Det var i grunnen veldig morsomt. Øvelsene gikk greit (tungt, men ingen problemer med å gjennomføre). Også var det en herlig gjeng som var der og trente sammen med meg. Det er fordelen ved å trene hos fysioterapeut i stedet for på treningssenter. Jeg slipper helt unna kroppsbyggerne og alle de som ser stygt på oss med valker. Hos fysioen er det jo bare folk med en eller annen skavank som trener. Alle der har et eller annet fysisk problem som må løses. Og i går var det to gamle gubber der, to eldre damer med rullator, ei ungjente med nyoperert kne og to middelaldrende damer med gikt. Ja, også meg da. Jeg var der jeg også. Og det var latter og moro og samarbeid under hele økta. Jeg har vært der to ganger nå, og jeg gleder meg til å dra dit igjen på torsdag. Formen i dag er også grei nok. Litt støl, men ikke ille... Jeg vet at det verste kommer i morgen... Og om et par timer skal jeg til byen. I dag skal jeg spise lunsj sammen med ei barndomsvenninne. Gleder meg. Håper det går bra på trening i dag! Det gikk veldig bra. Å bli støl etter trening er sånn godsamvittighetsstøl. Desuten blir det bedre når kroppen har fått noen uker med øvelsene. Ja, å bli støl etter trening gir god samvittighet ja. Man vet man har brukt tid og krefter på egen helse når man er støl. Men om det blir så mye bedre etter noen uker er jeg ikke sikker på. For når stølheten blir mindre er det tid for å legge på tyngre vekter... Mårnings i fjøset! Fin tirsdag? Mårning. Og takk for Joda, fin tirsdag her. Mildvær, bare veier, oppholdsvær, hyperaktiv Turbo, småstøl Sau og lunsjavtale i byen. Kan ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. februar 2014 #352 Del Skrevet 4. februar 2014 Småstøl sau med flott vektnedgang (som jeg jo helt har glemt å gratulere med! ) og oppholdsvær med bare veier - dette liker vi. Skulle gjerne sendt oppover litt regn/snø/nedbør, for her er vi virkelig forsynte nå, men været vil ikke forlate oss... Men vit at jeg dytter det mot fjøstraktene så godt jeg bare kan Håper du får en fin lunsjavtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. februar 2014 #353 Del Skrevet 4. februar 2014 Så deilig med treninga! På mitt treningssenter er det folk i alle fasonger og nivåer, og ingen ser stygt på noen. Folk med skavanker er det mange av, jeg er jo også der! Det er et lite, koselig senter, og alle hilser på hverandre og mange slår av en prat. Selv om det er alt for lite noen ganger, som nå i januar.., vil jeg ikke begynne på det store senteret på andre siden av byen, nettopp fordi alle barskingene går der, pluss alle jeg kjenner som er med i grenserittet osv.. Det er så deilig når du kan legge på vekter, det gir sånn herlig mestringsfølelse! Regner med du har kost deg på lunch, jeg har et par venninneluncher å glede meg til jeg også, når jeg får penger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. februar 2014 #354 Del Skrevet 4. februar 2014 Er godsamvittighets-støl etter søndag. Endelig kom jeg igang igjen med trening, meldt meg på ny time i morgen. Måtte jo ta treningspause da jeg mistet motorikken som bivirkning av medisiner, og ikke kommet meg igang igjen etter medisinbytte. før nå. Vi er virkelig flinkiser, altså! Senteret jeg går på er på Oslo øst, og det er flere valker enn gigamuskler på det SATS-senteret. Helt motsatt av sentrene jeg har trent litt på på vestkanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. februar 2014 #355 Del Skrevet 4. februar 2014 Så deilig med treninga! På mitt treningssenter er det folk i alle fasonger og nivåer, og ingen ser stygt på noen. Folk med skavanker er det mange av, jeg er jo også der! Akkurat det der har jeg erfart også. Jeg verken er eller har vært veltrent, men i voksen alder så har jeg kun trent på treningssenter (når jeg har giddet å trene ) der jeg til enhver tid har bodd i landet og jeg har aldri opplevd at noen har "sett stygt på meg" fordi jeg er den tykke utrente. Graden av vennlighet har selvsagt variert, men ingen har vært uvennlige noe sted. I verste fall har alle vært opptatt med sitt og ikke lagt merke til meg, og det er helt greit i en sånn setting. Flere steder så har også "muskelgutta" vist seg å være hyggelige selv om jeg kommer vraltende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. februar 2014 #356 Del Skrevet 4. februar 2014 Ikke noe problem med valker og vralting her heller. Alle slags mennesker på treningssenteret, både kroppsfasong alder og formmessig. Så jeg fokuserer på meg selv og lar det stå til Og du Sauen? Masterchef Australia nå kl 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. februar 2014 #357 Del Skrevet 4. februar 2014 Hehe, eldste trimmer på det senteret jeg går på nå er visst midt i åttiårene et sted. Og så har vi de superspreke ungdommene naturligvis. Men vi er mange som havner mellom de to ytterpunktene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar 2014 #358 Del Skrevet 4. februar 2014 Tenker som så at alle de på treningssenter er der for å konsentrere om seg selv og sitt og har nok med det. Selv har jeg investert i en yogamatte og har begynt tøy&bøy på stuagulvet, noe som har inspirert minstemann til å prøve og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #359 Del Skrevet 5. februar 2014 God formiddag. Her er det og nesten vindstille i dag. Og jeg gleder meg vilt til å rusle lang tur. Tenk, nesten ikke vind da gitt... Utover rusleturen er det husmora som skal piskes litt i dag. Har litt forskjellige puslerier som burde vært gjort. Men hvor mye som faktisk blir gjort gjenstår å se. Og jeg er overraskende lite støl i dag. Var forberedt på at det ville være ille i dag. Men det er det faktisk ikke. Og jeg gleder meg til ny treningsøkt i morgen. Det er forresten veldig godt å lese at det er så mange her som er fornøyde med treningssentrene sine. Jeg husker med gru tilbake til mitt møte med et sånt senter for en del år siden. For å si det sånn: jeg har ikke satt mine bein i et treningssenter siden. Og det sitter langt inne å prøve det igjen... Jeg er veldig-veldig glad jeg får gå på fysikalske for å trene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #360 Del Skrevet 5. februar 2014 Og du Sauen? Masterchef Australia nå kl 20 Det går på en kanal jeg ikke har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå