Gå til innhold

Hos Balenciaga

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Når ein er kvalm er det godt å sove.

Trur ein kan bli kvalm av plaster, ja. Det er jo samme stoff i plasteret som det er i p-piller, og kvalme kan jo vere ein bivirkning av pilla, særleg i begynnelsen... Æsj, slit med å finne prevensjon eg trives med eg. Men det skal eg ikkje plage deg med! Natta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg blir utrolig sinna når noen ikke returnerer en samtale!!!

Har lyst til å helle grillsaus med chilismak gjennom telefonrøret, grille personen med utsøkt glede på høyeste varme til det punktet forkullingen begynner. :kjempesinna:

Da samtalen ble returnert var det så sent at middagsavtalen gikk i vasken.

Når jeg skulle spise noe annet enn ferdig salater, posemat og frosne grønnsaker så ble det ikke noe av!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Takk for hilsen i dagboken min. Håper kvalmen er borte, og at humøret er bedre :wink:

Snart er det helg (og det betyr shopping for i morgen er det lønningsdag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke holder avtaler, uansett hvilken form for avtale, er til å :kjempesinna: av! Selv om det "bare" er en telefon. Gir noen beskjed om at de ikke kan komme til avtalen i god tid, da er det greit. :wink:

Håper dagen din blir bedre vennen.

Sender over litt :trøste: og en :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2: Folk som ikke holder avtaler eller klarer å si i fra i tide er det verste som finnes - kjenner jeg begynner å koke bare ved tanken.

HÅper ellers at kvelden har vært fin så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk dere :-)

Denne dagen har ikke vært min. Det første var jo det med den samtalen som drøyet. Derfor gikk en annen avtale i vasken.

Nå har jeg skrevet den jævligste e-mail jeg noensinne har gjort. Trodde aldri at jeg skulle komme til å skrive de verste insults jeg kan komme på og sende dem i e-mail. Har mailet frem og tilbake i kveld.

Vil ikke si så mye akkurat hva det dreier seg om. Det er et firma som har utvist en grad av uprofesjonalitet jeg ikke trodde var mulig. Kommuniksjonen har gått frem og tilbake og frem og tilbake utallige ganger. Jeg har aldri opplevd slikt. Fornuft har ikke hjulpet. Ikke legge frem fakta, vise til hva de selv har kommet med skriftlig, hva de har sagt. Vender på alt. Hva og hvorfor og hvordan. Jeg har fått så totalt nok av dem at jeg sendte en mail med de groveste insults (ikke norsk firma) jeg kunne komme på som angikk deres firma. Og den såkalte kontaktpersonen.

At det er mulig! :evil: Håper det j**** firmaet går konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For no dritt med det firmaet. Vet jo ikke hva saken går ut på, men regner med det er temmelig ille når du blir så opprørt! Også er en jo ganske hjelpeløs ovenfor et stort firma også.. Håper det ordner seg. (At de går dundrende konkurs) :wink:

Ellers får du ha en god natt, i det minste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Stort firma ja. Det jeg jobber i er stort. Kanskje hakket større enn det fillefirmaet. Verst for dem.

Er ille at jeg jobber hjemmefra noen ganger. "Hurra" for tidsforskjellen.

Knuste et glass jeg. Innholdet utover buksen og gulvet.

Rev ned en stor bunke papirer og veltet en kurv med flere papirer. Skulle printe og printeren døde.

Jaja jenter. Tar kvelden jeg. I morgen er en ny dag :grine:

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...