Gå til innhold

Tarot, november

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du bør flytte. For å utvide din horisont.

Jaja, saoynara, da. Takk for svar :)

Gjest Linneah2013
Skrevet

Jeg vil gjerne ha tilbake min kjære, kommer han?

Skrevet

Kommer jeg til å få meg en kjæreste i løpet av de neste månedene?

Har vært en litt lang tørkeperiode:S

Begeresset.

36.jpg

Du kommer til å treffe noen og bli forelsket, det er sikkert, men om det blir et forhold er opp til dere, men spiren er det.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg synes det er stas med å få ei jente.

JA, eg vil jo ha fleire ungar . :rodmer:

Skrevet

Kommer jeg til å få kjæreste?

Skrevet

Hva skal jeg gjøre for å komme ut av "spiralen" i livet mitt som bare går nedover?

Solen.

19.jpg

Du kan begynne med å ta sol, omega3 kapsler og så flytte sørover. Lykke til. :klem:

Skrevet

Begeresset.

36.jpg

Du kommer til å treffe noen og bli forelsket, det er sikkert, men om det blir et forhold er opp til dere, men spiren er det.

Akkurat sånne situasjoner jeg er så lite flink med... får håpe det evt er mer guts i han!

Takk for svar!

Skrevet

Jeg ble nødt til å opprette ny konto, men jeg lover at jeg har vært her i mange år! Er det noen sjans for at du vil spå meg selv om du ikke kjenner mitt nåværende nick?

Jeg vil i så fall veldig gjerne vite når jeg kommer til å få en kjæreste igjen. Jeg har vært redd for å bli såret, og derfor holdt meg for meg selv lenge, men jeg føler at tilliten sakte men sikkert bygger seg opp igjen, og jeg skulle så gjerne vite når jeg blir én av to igjen :sjenert:

Skrevet

Er det noe romantisk forhold som vil dukke opp i den nærmeste fremtiden? ;)

Skrevet

Kommer det til å bli noe kjæresteforhold etterhvert for meg og han jeg holder på med? :)

Skrevet

Hvis du har tid til overs og lyst: kan du se om jeg kommer til å få flere barn også? (har en fra før) :sjenert:

Ellers så vil jeg takke igjen for kortet, det gav meg nytt håp og mot :hug:

Skrevet

Flytte sørover? Det gjorde jeg jo for over 15 år siden. Kunne vel alltids ha flyttet 8-10 mil lengre sør, men så må jeg over grensa for å komme meg enda lengre sør. Men kanskje man skulle "flytte" for en periode på en uke eller to. Omega 3 var kanskje ikke så dumt. Takk !

Skrevet

Blir det noe mer enn vennskap med han jeg har møtt på nettet?

Anonymous poster hash: 3ed9a...96e

Nei. :snill:

Skrevet

Etter 10 år som singel, har jeg ikke mye troa, men likevel

Kommer jeg til å finne/stole på en mann igjen?

Begerpasjen.

46.jpg

Det gjør du nok, for ganske snart venter du en nydelig blond datter. :klem:

Skrevet

Begerpasjen.

46.jpg

Det gjør du nok, for ganske snart venter du en nydelig blond datter. :klem:

Det må være svigerdatter, for jeg er kommet i overgangsalderen :vetikke: Så da tror jeg det ser mørkt ut på kjærlighets/mannfolk-fronten da.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har tid til overs og lyst: kan du se om jeg kommer til å få flere barn også? (har en fra før) :sjenert:

Ellers så vil jeg takke igjen for kortet, det gav meg nytt håp og mot :hug:

3/Beger.

38.jpg

Ja, alle gode ting er tre. Først to av samme kjønn og så en atpåklatt av det annet.

Skrevet

Det må være svigerdatter, for jeg er kommet i overgangsalderen :vetikke: Så da tror jeg det ser mørkt ut på kjærlighets/mannfolk-fronten da.

Ikke nødvendigvis. Du kan ta til deg en. Bli fostermor.

Skrevet

Må bare si at jo mer jeg satt å tenkte på svaret, jo mer stemmer det! Magefølelsen sier seg enig også!

Skrevet

Flytte sørover? Det gjorde jeg jo for over 15 år siden. Kunne vel alltids ha flyttet 8-10 mil lengre sør, men så må jeg over grensa for å komme meg enda lengre sør. Men kanskje man skulle "flytte" for en periode på en uke eller to. Omega 3 var kanskje ikke så dumt. Takk !

Eller kanskje du skal over grensen og prøve ut et nytt land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...