Gå til innhold

Tarot, november

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

10/mynter.

73.jpg

Ja da, innen 90 dager treffer du han der som skal gi deg den der jenta.

:bolledeig:

Vart faktisk spådd akkurat det av ei eksperimelntell veninne. Altså at innen tre mnd så står han der. Artig! Også jenta då :babysmokk: ......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det noe mer enn vennskap med han jeg har møtt på nettet?

Anonymous poster hash: 3ed9a...96e

Gjest Anastasia
Skrevet

8/Sverd.

57.jpg

Du kommer deg ingen vei med mindre du kommer deg ut av buret du har laget til deg selv. Slipp deg løs og våg og bli kjent med en fin fyr. Lykke til.

Takk for at du tok deg tid:) Det du skrev lager faktisk mening! Håper på det beste.

Skrevet

Etter 10 år som singel, har jeg ikke mye troa, men likevel

Kommer jeg til å finne/stole på en mann igjen?

Skrevet

Når får jeg det bedre?

Måtehold.

14.jpg

Når du godtar at din måte å ha det tøft på er en del av deg. Du blir ikke kvitt det, du må lære deg å leve med det. :klem:

Skrevet

Hvis vi antar at det er en dame der ute til meg, så lurer jeg jo på; hvor treffer jeg henne?

Gjest earthquake
Skrevet

Måtehold.

14.jpg

Når du godtar at din måte å ha det tøft på er en del av deg. Du blir ikke kvitt det, du må lære deg å leve med det. :klem:

Takk for svar! :blomst:

Selv om det var ganske dårlige nyheter da, er så lei av å ha det dårlig :(

Takk for klemmen :hug:

Skrevet

Hei Gjest.

Vil det bli noe kjærlighet på meg som har en "spøken dybde"

Skrevet

Okei, here goes:

Jeg reiser herfra om noen få dager. Spørsmålet mitt er: Kommer jeg noengang til å flytte tilbake hit?

Månen.

18.jpg

Ser ikke sånn ut, nu som du først har flyttet.

Skrevet (endret)

---

fjernet det... jeg kom på at jeg vil ikke vite svaret i tilfelle det er negativt.

Endret av j19
Skrevet

Åh gjest, jeg har gleda meg hele uka! Hva må til for at du skal spå meg??

Skrevet

Myntdronningen.

76.jpg

Jo da, en fyr født i mai, ti kg for mye pga glad i mat, men det gjør da intet.

Perfekt :-) Liker dem heller med noen kilo for mye enn for lite. Og så kan vi gå sommeren i møte sammen. Takk

Skrevet

Er det dette jeg vil eller lurer jeg meg selv?

Begerknekten.

47.jpg

Ælske dæg, ælske dæg, ælske dæg, sa begerknekten, men mente ikke en skit av det. For når han var lei av damen så stakk han av, uten et ord. Fordi han trengte motstand. Ikke vær den personen da.

Skrevet

Månen.

18.jpg

Ser ikke sånn ut, nu som du først har flyttet.

Neivel.. :( Jeg har jo ikke flyttet enda, det er noen dager igjen. Betyr det du sier at det er dumt å flytte? (Jada, jeg overtolker. Og jada, vet at det var spørsmålsbegrensning :) )

Skrevet

Neivel.. :( Jeg har jo ikke flyttet enda, det er noen dager igjen. Betyr det du sier at det er dumt å flytte? (Jada, jeg overtolker. Og jada, vet at det var spørsmålsbegrensning :) )

Nei, du bør flytte. For å utvide din horisont.

Skrevet (endret)

Dersom du rekker å spå meg før du sier deg ferdig for denne gang:

Kommer jeg til å møte en mann jeg virkelig vil bli sammen med før utgangen av neste år?

Jeg liker Carlsberg, er singel og gir deg tilbakemelding :)

Endret av lillsunshine
Skrevet

:bolledeig:

Vart faktisk spådd akkurat det av ei eksperimelntell veninne. Altså at innen tre mnd så står han der. Artig! Også jenta då :babysmokk: ......

Jeg synes det er stas med å få ei jente.

Skrevet

Keiserinnen.

3.jpg

Ser sånn ut ja.

Å, likte det kortet :D har lest gjennom alle besvarelsene dine til de andre sine spm, og folk sier det stemmer så må si jeg er imponert :) spådom er gøy! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...