Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #181 Skrevet 28. november 2013 Hvis vi antar at det er en dame der ute til meg, så lurer jeg jo på; hvor treffer jeg henne? 5/Mynter. Banken, den ene gangen du må gjøre det på gamlemåten og faktisk heve penger der.. 1
Ryggsekk Skrevet 28. november 2013 #182 Skrevet 28. november 2013 Nesten ny bruker her, var her noen år med en annen bruker. Vil neste år bli i det minste litt bedre enn de siste par årene?
Catlin Skrevet 28. november 2013 #183 Skrevet 28. november 2013 Eller kanskje du skal over grensen og prøve ut et nytt land. Flytte sørover? Det gjorde jeg jo for over 15 år siden. Kunne vel alltids ha flyttet 8-10 mil lengre sør, men så må jeg over grensa for å komme meg enda lengre sør. Men kanskje man skulle "flytte" for en periode på en uke eller to. Omega 3 var kanskje ikke så dumt. Takk ! Flytte sørover med 3 barneskolebarn? Hm. Da må jeg innrømme at jeg ikke en gang har tenkt tanken på hvor eller hvorfor - eller hvordan jeg i det hele tatt skal ha energi til å tenke tanken. Men takk for kortet ! Det gir meg jo noe å tenke på - i forhold til at jeg kanskje bør flytte litt på meg (om ikke så langt)
Gjest -_Tove_- Skrevet 28. november 2013 #184 Skrevet 28. november 2013 Kommer jeg til å finne kjærligheten i nærmeste fremtid?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #185 Skrevet 28. november 2013 Jeg ble nødt til å opprette ny konto, men jeg lover at jeg har vært her i mange år! Er det noen sjans for at du vil spå meg selv om du ikke kjenner mitt nåværende nick? Jeg vil i så fall veldig gjerne vite når jeg kommer til å få en kjæreste igjen. Jeg har vært redd for å bli såret, og derfor holdt meg for meg selv lenge, men jeg føler at tilliten sakte men sikkert bygger seg opp igjen, og jeg skulle så gjerne vite når jeg blir én av to igjen Verden. du vil treffe noen ved årest slutt. Ikke være noe gråmus nyttårsaftenen.
Gjest snyball Skrevet 28. november 2013 #186 Skrevet 28. november 2013 Er det lov å stille et spørsmål til?
Gjest blasé Skrevet 28. november 2013 #187 Skrevet 28. november 2013 Åh, jeg vet jeg allerede har brukt opp ''kvoten'' min med spørsmål, men det svaret du ga meg fikk meg virkelig til å tenke mer .. Om du har lyst - har han fortsatt følelser for meg/kommer han til å ta kontakt med meg igjen om ikke så alt for lenge? Møtte jo han senest idag ..
AnonymS Skrevet 28. november 2013 #188 Skrevet 28. november 2013 Verden. du vil treffe noen ved årest slutt. Ikke være noe gråmus nyttårsaftenen. Interessant, jeg feirer vanligvis ikke nyttårsaften. Kanskje jeg skal komme meg ut i år da?
wasa Skrevet 28. november 2013 #189 Skrevet 28. november 2013 Er det noen som er interessert i meg? Jeg vet jeg allerede har spurt så du trenger ikke å svare men om du vil
Pinkee Skrevet 28. november 2013 #190 Skrevet 28. november 2013 Ikke nødvendigvis. Du kan ta til deg en. Bli fostermor. Ehm, tror jeg har omsorgsbelastning nok slik det er, så jeg vil tolke det som svigerdatter!!!
AnAngel Skrevet 28. november 2013 #191 Skrevet 28. november 2013 Hei Gjest! Hvordan blir det med helsen min fremover?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #192 Skrevet 28. november 2013 Hei Gjest. Vil det bli noe kjærlighet på meg som har en "spøken dybde" Begerdronningen. Ja, men du må ikke spøke alltid, du må vise at du er dypere enn som så. Da vil den som er interessert i deg komme frem.
Cecce Skrevet 28. november 2013 #193 Skrevet 28. november 2013 Åååå tusen takk, snill du er!! Det var skikkelig stas å høre, nå ble jeg glad! Da føler jeg at jeg har noe fint i vente og å se frem til. You made my day
uret Skrevet 28. november 2013 #194 Skrevet 28. november 2013 Hater å mase.. Men kan jeg få driste meg et spørsmål?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #195 Skrevet 28. november 2013 Er det lov å stille et spørsmål til? ja.
svante Skrevet 28. november 2013 #196 Skrevet 28. november 2013 5/Mynter. Banken, den ene gangen du må gjøre det på gamlemåten og faktisk heve penger der.. Spennende. Jeg skal absolutt holde øynene åpne hvis jeg skulle få et behov for å besøke en bank. Sånn sett så kunne jeg jo begynt å besøke banker hver gang jeg er i nærheten av en, men det blir vel litt juks. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. november 2013 #197 Skrevet 28. november 2013 Vil eg koma meg ut av dette tankemønsteret?
Wonder Skrevet 28. november 2013 #198 Skrevet 28. november 2013 Hva skjer fremover med han jeg møtte på søndag?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #199 Skrevet 28. november 2013 Flytte sørover med 3 barneskolebarn? Hm. Da må jeg innrømme at jeg ikke en gang har tenkt tanken på hvor eller hvorfor - eller hvordan jeg i det hele tatt skal ha energi til å tenke tanken. Men takk for kortet ! Det gir meg jo noe å tenke på - i forhold til at jeg kanskje bør flytte litt på meg (om ikke så langt) Du er sliten og har det tøft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå