Gå til innhold

Tarot, november

Fremhevede innlegg

Skrevet

8/Mynter.

71.jpg

Ja, men det virker ikke slik pga han er opptatt med mye rare prosjekter. Bare la ham holde på, mannfolk, du vet..

oi, den stemte utrolig bra. tusen takk :) (carlsberg er favoritten min også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer det til å ordne seg for meg ang økonomien?

6/Staver.

27.jpg

Økonomien kommer til å bli bra den, men det vil ta sin tid å komme dit.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Sånn i tilfelle om du mangler nokon å spå :sjenert:

Vil eg nokon gong treffa mannen i mitt liv og bli lykkeleg?

Skrevet

Hehe, du vet jo jeg er en ikke-troende, Gjest, men dette er faktisk akkurat den taktikken som er planlagt. Morsomt.

På et tidspunkt her trodde jeg du hadde blitt rasjking galin, men jeg regner med det ikke var listing og lemping i haug som var taktikken.

• Liker 1
Gjest Anastasia
Skrevet

Hei Gjest! Er daten min på lørdag noe å satse på? Det er en blind date men han virker så utrolig bra og jeg er så redd for å bli såret igjen.

Skrevet

Hei!

So spennande med tarot her inne! =)

Vil eg og min kjære bli offesielt saman?

Rettferdighet.

11.jpg

Hvis dere ikke er ilag offisielt nu, så blir dere aldri det.

Skrevet

Når kommer jeg til å ha en kjæreste igjen?

3/Sverd.

52.jpg

Etter at du har skiftet nick, vennen.

• Liker 4
Skrevet

6/Staver.

27.jpg

Økonomien kommer til å bli bra den, men det vil ta sin tid å komme dit.

At det vil ta tid, tror jeg du har helt rett i, desverre. Men så lenge det ordner seg så får det bare ta den tiden det trenger. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg :)

Skrevet

10/mynter.

73.jpg

Du vil treffe en fyr, det blir ekteskap, volov stasjonsvogn, 2, 5 barn og hele pakken. Du vil treffe denne fyren om ca 90 dager.

Morsomt! Det blir spennende å se. Selv om jeg gjerne vil ha en miljøvennlig Tesla, hehehe.

Skrevet

God kveld :)

Kjenner at jeg nå begynner å bli klar for å treffe en ny mann. Hva sier kortene, blir det en vinter for meg selv, eller kommer jeg til å få selskap?

Takk for at du tar deg tid, forresten :)

Magikeren.

1.jpg

Du vil treffe en luring, som du kan ha det artig med. Fin fyr, men man må ta ham som han er. Lykke til.

Skrevet

Liker øl da.. :)

Mitt spm: kommer jeg til å være lykkelig i mitt liv med barn, mann og jobb?

Keiserinnen.

3.jpg

Ser sånn ut ja.

• Liker 1
Skrevet

Hei :)

Jeg fyller alle kriteriene dine og lover å komme med tilbakemelding hvis du vil spå meg :smilyblomst:

Jeg har vært singel lenge nå og var på en date for noen uker siden med en veldig snill mann som er interessert i meg (har holdt kontakten siden og han vil ha ny date), men jeg vingler litt og både vil/vil ikke, mulig jeg bare er redd...kan jeg bli lykkelig med han, burde jeg satse?

:klem1: fra meg

Begerkongen.

49.jpg

Ja. Lykke til.

Skrevet

3/Sverd.

52.jpg

Etter at du har skiftet nick, vennen.

Haha, så det er sånn det skal være, ja :laugh: Skjønner at nicket mitt plager deg, har ikke likt å se folk med lignende nick jeg heller, men nå har jeg hatt dette nicket siden 2009, så tror nok ikke jeg skal bytte med det første (og noe sier meg at det ikke var det kortene sa heller ;)).

• Liker 1
Skrevet

På et tidspunkt her trodde jeg du hadde blitt rasjking galin, men jeg regner med det ikke var listing og lemping i haug som var taktikken.

Nei, det er mer sniking og taktikk for å kunne oppnå noe som er viktig for meg, for det går ikke helt etter boken. å ingen hauger, mer som allianser med de rette folkene. ;)

Skrevet

Huske på punkt 7 nu da folkens. Folk som ikke gir tilbakemelding i dag få ikke kort neste gang.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Begerknekten.

75.jpg

Jo da, og du har varmet opp til ham sakte men sikkert, men siden han er så ung så kan det ta sin tid før noen av dere er akkurat der.

Tusen takk, Gjest.

'Tid' vil være og er et nøkkelord, - du ser godt, du ser mye.

Skrevet

Nei, det er mer sniking og taktikk for å kunne oppnå noe som er viktig for meg, for det går ikke helt etter boken. å ingen hauger, mer som allianser med de rette folkene. ;)

Rett kort.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, Gjest.

'Tid' vil være og er et nøkkelord, - du ser godt, du ser mye.

Takk for tilbakemelding.

Skrevet

Rettferdighet.

11.jpg

Hvis dere ikke er ilag offisielt nu, så blir dere aldri det.

Heheh, Takk for svar, men likevel eit ikkje-svar... lol..

Er ganske mange som veit om oss allereie, så på ein måte er det jo offisielt... Men det er mange som endå ikkje veit det.

Spørsmålet er vel om han kjem til å stole nok på følelsane sine til at han vil gå ut med det til resten av verden..

Men det får vel vente til neste gang du er innom..

Kjekt med ein slik tråd i allefall, kor ofte er du her inne? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...