Gå til innhold

Tarot, november

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hva betyr det?

Anonymous poster hash: ed1d2...145

Les det med lita skrift i hovudinnlegget...

P:S: alltid lurt å lesa det med lita skrift!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut i nærmeste fremtid?

Skrevet

Nå er du urettferdig.

Anonymous poster hash: cd442...8cc

Ja, Gjest er urettferdig, men sånn er livet, og Gjest er berre ein person med ein kortstokk... Og som det står med lita skrift, han/ho velger sjølv kven som skal få kort...

• Liker 1
Skrevet

Vil farskompleksene mine fortsette å komme i veien for kjærligheten?

7/Mynter.

70.jpg

De her kompleksene er "work in progress", så det vil bli bedre etterhvert og du vil være i stand til å glemme pappa litt og gå og finne et menneske som du kan leve med. Lykke til. Det kommer fra hjertet.

• Liker 1
Skrevet

Beklager, du stilte to spørsmål. Du må velge.

Jeg lurer da på om jeg får barn?
Skrevet

Ja, Gjest er urettferdig, men sånn er livet, og Gjest er berre ein person med ein kortstokk... Og som det står med lita skrift, han/ho velger sjølv kven som skal få kort...

Jeg mener ikke å være et rasshull, men jeg blir irritert og lei meg når folk som jeg ikke ser bruker forumet så veldig mye dukker opp i tarortrådene min. Det blir som den der venninna som tydeligvis mener at fordi hun var blakk ei stund, så skal kameratene hennes alltid spandere på henne.

• Liker 2
Gjest longgone2
Skrevet

Beklager min forvirring men jeg forstår ikke helt hva trynefaktor vil si.

Vil jeg noengang møte min aller beste venn og kjæreste?

Skrevet

7/Mynter.

70.jpg

De her kompleksene er "work in progress", så det vil bli bedre etterhvert og du vil være i stand til å glemme pappa litt og gå og finne et menneske som du kan leve med. Lykke til. Det kommer fra hjertet.

Tusen takk for det, Gjest! Blir spennende å se.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg venter fortsatt på den store kjærligheten som skulle dukke opp i oktober. :gråte:

• Liker 1
Gjest longgone2
Skrevet

Jeg mener ikke å være et rasshull, men jeg blir irritert og lei meg når folk som jeg ikke ser bruker forumet så veldig mye dukker opp i tarortrådene min. Det blir som den der venninna som tydeligvis mener at fordi hun var blakk ei stund, så skal kameratene hennes alltid spandere på henne.

Jeg har brukt forumet mye de siste dagene som anonym, men jeg ønsker ikke å knytte alt til min bruker. Derfor lite innlegg.

Skrevet

Narren.

0.jpg

Når du våger på hoppe på karusellen med voksenliv og ansvar. Lykke til.

hehe, det er vel på tide :) Tusen takk for svar, Gjest! :)

Skrevet

Det forstår eg veldig godt, kan bli mykje mas etter kvart.

Eg har endelig blitt medlem, men har vert mykje på forumet og lest. Fant ut at eg gjerne vil vere med i diskusjonane, så trur ikkje eg blir vekke med det første heller..

Jobbar sjølv med healing på fritida, og er meget åpen for det alternative, men har aldri blitt opplest eit kort før, tenkte det kunne vere kjekt.. Men forstår deg godt viss du ikkje vil.

Ha ein fin kveld vidare.

Skrevet

Go Gjest!

Kommer de neste månedene til å gå som planlagt/ønskelig?

7/Sverd.

56.jpg

Ja, med mist og lempe. Ikke forstå meg sånn at du skal liste deg innpå dem og lempe dem i en haug..

Skrevet

Kommer jeg til å gro fast i denne lille byen som jeg bor i, uten å oppleve noe annet?

Skrevet

Det forstår eg veldig godt, kan bli mykje mas etter kvart.

Eg har endelig blitt medlem, men har vert mykje på forumet og lest. Fant ut at eg gjerne vil vere med i diskusjonane, så trur ikkje eg blir vekke med det første heller..

Jobbar sjølv med healing på fritida, og er meget åpen for det alternative, men har aldri blitt opplest eit kort før, tenkte det kunne vere kjekt.. Men forstår deg godt viss du ikkje vil.

Ha ein fin kveld vidare.

Du fikk poeng for posten der, så jeg skal ta ditt spørsmål etterpå her.

• Liker 1
Skrevet

7/Sverd.

56.jpg

Ja, med mist og lempe. Ikke forstå meg sånn at du skal liste deg innpå dem og lempe dem i en haug..

Hehe, du vet jo jeg er en ikke-troende, Gjest, men dette er faktisk akkurat den taktikken som er planlagt. Morsomt.

Skrevet

Fytti :kosteskaft: ! Nå var det travelt på vei fra jobben , for og rekke ølsalget !! Men pfuuuuiii...Jeg er klar :Nikke: !

Skjer det noe varig og hyggelig snart ?

Skrevet

Carlsberg er favoritten!

Når vil jeg tørre å møte en ny mann og stole på at det kan gå bra?

10/mynter.

73.jpg

Du vil treffe en fyr, det blir ekteskap, volov stasjonsvogn, 2, 5 barn og hele pakken. Du vil treffe denne fyren om ca 90 dager.

Skrevet

jeg er mye innom forumet og leser, teller ikke det ? har ventet på denne tarot-tråden helt siden jeg akkurat gikk glipp av den forrige :(

Du er en av favorittene mine her inne!!

• Liker 1
Skrevet

er han jeg er forelska i, forelska i meg?

8/Mynter.

71.jpg

Ja, men det virker ikke slik pga han er opptatt med mye rare prosjekter. Bare la ham holde på, mannfolk, du vet..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...