Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. november 2013 #61 Skrevet 28. november 2013 Hva betyr det? Anonymous poster hash: ed1d2...145 Les det med lita skrift i hovudinnlegget... P:S: alltid lurt å lesa det med lita skrift!
Gjest Chloè Skrevet 28. november 2013 #62 Skrevet 28. november 2013 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut i nærmeste fremtid?
j29 Skrevet 28. november 2013 #63 Skrevet 28. november 2013 Nå er du urettferdig. Anonymous poster hash: cd442...8cc Ja, Gjest er urettferdig, men sånn er livet, og Gjest er berre ein person med ein kortstokk... Og som det står med lita skrift, han/ho velger sjølv kven som skal få kort... 1
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #64 Skrevet 28. november 2013 Vil farskompleksene mine fortsette å komme i veien for kjærligheten? 7/Mynter. De her kompleksene er "work in progress", så det vil bli bedre etterhvert og du vil være i stand til å glemme pappa litt og gå og finne et menneske som du kan leve med. Lykke til. Det kommer fra hjertet. 1
muffin26 Skrevet 28. november 2013 #65 Skrevet 28. november 2013 Beklager, du stilte to spørsmål. Du må velge. Jeg lurer da på om jeg får barn?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #66 Skrevet 28. november 2013 Ja, Gjest er urettferdig, men sånn er livet, og Gjest er berre ein person med ein kortstokk... Og som det står med lita skrift, han/ho velger sjølv kven som skal få kort... Jeg mener ikke å være et rasshull, men jeg blir irritert og lei meg når folk som jeg ikke ser bruker forumet så veldig mye dukker opp i tarortrådene min. Det blir som den der venninna som tydeligvis mener at fordi hun var blakk ei stund, så skal kameratene hennes alltid spandere på henne. 2
Gjest longgone2 Skrevet 28. november 2013 #67 Skrevet 28. november 2013 Beklager min forvirring men jeg forstår ikke helt hva trynefaktor vil si. Vil jeg noengang møte min aller beste venn og kjæreste?
mckinley Skrevet 28. november 2013 #68 Skrevet 28. november 2013 7/Mynter. De her kompleksene er "work in progress", så det vil bli bedre etterhvert og du vil være i stand til å glemme pappa litt og gå og finne et menneske som du kan leve med. Lykke til. Det kommer fra hjertet. Tusen takk for det, Gjest! Blir spennende å se.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. november 2013 #69 Skrevet 28. november 2013 Jeg venter fortsatt på den store kjærligheten som skulle dukke opp i oktober. :gråte: 1
Gjest longgone2 Skrevet 28. november 2013 #70 Skrevet 28. november 2013 Jeg mener ikke å være et rasshull, men jeg blir irritert og lei meg når folk som jeg ikke ser bruker forumet så veldig mye dukker opp i tarortrådene min. Det blir som den der venninna som tydeligvis mener at fordi hun var blakk ei stund, så skal kameratene hennes alltid spandere på henne. Jeg har brukt forumet mye de siste dagene som anonym, men jeg ønsker ikke å knytte alt til min bruker. Derfor lite innlegg.
wasa Skrevet 28. november 2013 #71 Skrevet 28. november 2013 Narren. Når du våger på hoppe på karusellen med voksenliv og ansvar. Lykke til. hehe, det er vel på tide Tusen takk for svar, Gjest!
j29 Skrevet 28. november 2013 #72 Skrevet 28. november 2013 Jeg mener ikke å være et rasshull, men jeg blir irritert og lei meg når folk som jeg ikke ser bruker forumet så veldig mye dukker opp i tarortrådene min. Det blir som den der venninna som tydeligvis mener at fordi hun var blakk ei stund, så skal kameratene hennes alltid spandere på henne. Det forstår eg veldig godt, kan bli mykje mas etter kvart. Eg har endelig blitt medlem, men har vert mykje på forumet og lest. Fant ut at eg gjerne vil vere med i diskusjonane, så trur ikkje eg blir vekke med det første heller.. Jobbar sjølv med healing på fritida, og er meget åpen for det alternative, men har aldri blitt opplest eit kort før, tenkte det kunne vere kjekt.. Men forstår deg godt viss du ikkje vil. Ha ein fin kveld vidare.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #73 Skrevet 28. november 2013 Go Gjest! Kommer de neste månedene til å gå som planlagt/ønskelig? 7/Sverd. Ja, med mist og lempe. Ikke forstå meg sånn at du skal liste deg innpå dem og lempe dem i en haug..
Gjest maraii Skrevet 28. november 2013 #74 Skrevet 28. november 2013 Kommer jeg til å gro fast i denne lille byen som jeg bor i, uten å oppleve noe annet?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #75 Skrevet 28. november 2013 Det forstår eg veldig godt, kan bli mykje mas etter kvart. Eg har endelig blitt medlem, men har vert mykje på forumet og lest. Fant ut at eg gjerne vil vere med i diskusjonane, så trur ikkje eg blir vekke med det første heller.. Jobbar sjølv med healing på fritida, og er meget åpen for det alternative, men har aldri blitt opplest eit kort før, tenkte det kunne vere kjekt.. Men forstår deg godt viss du ikkje vil. Ha ein fin kveld vidare. Du fikk poeng for posten der, så jeg skal ta ditt spørsmål etterpå her. 1
Silfen Skrevet 28. november 2013 #76 Skrevet 28. november 2013 7/Sverd. Ja, med mist og lempe. Ikke forstå meg sånn at du skal liste deg innpå dem og lempe dem i en haug.. Hehe, du vet jo jeg er en ikke-troende, Gjest, men dette er faktisk akkurat den taktikken som er planlagt. Morsomt.
LittDiva Skrevet 28. november 2013 #77 Skrevet 28. november 2013 Fytti ! Nå var det travelt på vei fra jobben , for og rekke ølsalget !! Men pfuuuuiii...Jeg er klar ! Skjer det noe varig og hyggelig snart ?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #78 Skrevet 28. november 2013 Carlsberg er favoritten! Når vil jeg tørre å møte en ny mann og stole på at det kan gå bra? 10/mynter. Du vil treffe en fyr, det blir ekteskap, volov stasjonsvogn, 2, 5 barn og hele pakken. Du vil treffe denne fyren om ca 90 dager.
karbruas Skrevet 28. november 2013 #79 Skrevet 28. november 2013 jeg er mye innom forumet og leser, teller ikke det ? har ventet på denne tarot-tråden helt siden jeg akkurat gikk glipp av den forrige Du er en av favorittene mine her inne!! 1
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #80 Skrevet 28. november 2013 er han jeg er forelska i, forelska i meg? 8/Mynter. Ja, men det virker ikke slik pga han er opptatt med mye rare prosjekter. Bare la ham holde på, mannfolk, du vet.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå