AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #381 Skrevet 29. november 2013 Hvorfor så engasjert under AB-brukeren?`Hvorfor prøve å ødelegge moroa for oss på singleton? Ser du ikke hvor liten det gjør deg? Å bruke ab er fritt valg og det benytter jeg meg av. Ser ikke at det skal ha så mye å si, om jeg ikke huker av har jeg vel 1 innlegg skrevet av bruker. Er du så ivrig å vite hvem som er så slem mot deg altså? Stakkar liten da. Men da skal jeg gå ut av tråden :) Anonymous poster hash: d35b8...7da
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #382 Skrevet 29. november 2013 (endret) Å bruke ab er fritt valg og det benytter jeg meg av. Ser ikke at det skal ha så mye å si, om jeg ikke huker av har jeg vel 1 innlegg skrevet av bruker. Er du så ivrig å vite hvem som er så slem mot deg altså? Stakkar liten da. Men da skal jeg gå ut av tråden :) Anonymous poster hash: d35b8...7da Og folk lurer på hvorfor jeg ikke vil trekke kort for folk under AB-funksjonen... Endret 29. november 2013 av Gjest 4
Gjest Lille-pus Skrevet 29. november 2013 #383 Skrevet 29. november 2013 Måtehold. Begge er voksne bra. Fordi det her med at dere to kan være sammen det går nesten ikke fordi det er så to sterke personligheter som trenger seg frem. Så begge må være voksne og klar over at det her vil dere og jobbe med det hele tiden. Tilbakemelding: Senest i ettermiddag (etter normal arbeidstid for folk flest, men to mennesker var begge på jobb) testet vi vår tålmodighet... og var enige om at vi har tid.. den tiden det tar... ingen stresser hverandre... begge gir tid og kan leve med det uten å lide. Du er god, Gjest. Jeg forstår at dette brenner energi av deg. Takk
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #384 Skrevet 29. november 2013 Tilbakemelding: Senest i ettermiddag (etter normal arbeidstid for folk flest, men to mennesker var begge på jobb) testet vi vår tålmodighet... og var enige om at vi har tid.. den tiden det tar... ingen stresser hverandre... begge gir tid og kan leve med det uten å lide. Du er god, Gjest. Jeg forstår at dette brenner energi av deg. Takk Takk for tilbakemelding. Ha en fortsatt fin kveld.
Gjest Tinkerbell Skrevet 29. november 2013 #385 Skrevet 29. november 2013 Jeg er ikke den mest aktive brukeren her på KG, men har vært bruker nå i noen år, og har mine av og på perioder her på forumet. Igår så følgte jeg med her, spurte ikke om noe. For det jeg ville spørre om, hadde jeg spurt om forrige gang du hadde en tarot kveld her. Jeg bidrar ikke til så mye på dette forumet som mange av dere andre, men er her i ny og ned. Vil ikke kalle meg selv for freeloader av den grunn. Det jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke takler å få et nei, altså hun bruker faktisk tid på dette. Og det å legge kort og tolke dem tar også tid, i tillegg skal hun jo skrive ned det hun får opp. Jeg synes folk burde godta det lille hun har av krav, synes noen folk virker bortskjemte og utakknemlige. 2
Gjest Linneah2013 Skrevet 29. november 2013 #386 Skrevet 29. november 2013 Du glemte å svare meg, Gjest, men får vente til neste gang da,
muffin26 Skrevet 29. november 2013 #387 Skrevet 29. november 2013 Jeg setter kjempe stor pris på gjest. Det at hun i det hele tatt gidder å gjøre dette viser hvor snill hun er.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #388 Skrevet 30. november 2013 Er det fremdeles håp for meg og han jeg har holdt på med frem og tilbake siden våren? Tenker på han konstant, og kommer meg ikke videre... Anonymous poster hash: 7c010...780
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2013 #389 Skrevet 30. november 2013 Jeg er ikke den mest aktive brukeren her på KG, men har vært bruker nå i noen år, og har mine av og på perioder her på forumet. Igår så følgte jeg med her, spurte ikke om noe. For det jeg ville spørre om, hadde jeg spurt om forrige gang du hadde en tarot kveld her. Jeg bidrar ikke til så mye på dette forumet som mange av dere andre, men er her i ny og ned. Vil ikke kalle meg selv for freeloader av den grunn. Det jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke takler å få et nei, altså hun bruker faktisk tid på dette. Og det å legge kort og tolke dem tar også tid, i tillegg skal hun jo skrive ned det hun får opp. Jeg synes folk burde godta det lille hun har av krav, synes noen folk virker bortskjemte og utakknemlige. Takk for forståelsen.
Phobia Skrevet 30. november 2013 #390 Skrevet 30. november 2013 Jeg skal snart flytte til et nytt sted. Vil jeg kunne finne noen nye der?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2013 #391 Skrevet 30. november 2013 Jeg skal snart flytte til et nytt sted. Vil jeg kunne finne noen nye der? Aner ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #392 Skrevet 30. november 2013 Jeg tror ikke på dette. Har blitt spådd en del ganger av såkalte kjente spåere, som til og med har gitt ut bøker, vært i media osv Men dem spår ikke riktig likevel. Anonymous poster hash: ecfb9...435 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #393 Skrevet 30. november 2013 Skulle ønske man kunne spørre på PM også, for jeg kan ikke spørre om det jeg lurer på så lenge den jeg lurer på er aktiv på forumet og jeg vet ikke om han vet nicket mitt selv om jeg vet hans. Synes uansett det er kult at du tar deg tid til dette Gjest, kanskje jeg tør neste gang! Anonymous poster hash: 074f4...be2
Gjest Terra. Skrevet 21. mai 2014 #394 Skrevet 21. mai 2014 Gjest, jeg ville bare fortelle deg at du har inspirert meg med dine flotte kort og herlige tolkninger av dem! Faktisk ble jeg så inspirert at jeg måtte skaffe meg Sacred Rose selv. De er bare så fine og fargene trollbinder meg helt. Så tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2014 #395 Skrevet 21. mai 2014 Gjest, jeg ville bare fortelle deg at du har inspirert meg med dine flotte kort og herlige tolkninger av dem! Faktisk ble jeg så inspirert at jeg måtte skaffe meg Sacred Rose selv. De er bare så fine og fargene trollbinder meg helt. Så tusen takk! Vær så god vennen, jeg liker den godt, dens stemme er som hatten i Harry Potter filmene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå