Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #341 Skrevet 29. november 2013 Så dette er egentlig ment for en liten klikk her inne? Anonymous poster hash: d35b8...7da Nei.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #342 Skrevet 29. november 2013 Nei. Så hva legger du i freeloaders da? Anonymous poster hash: d35b8...7da
Chloe- Skrevet 29. november 2013 #343 Skrevet 29. november 2013 Så dette er egentlig ment for en liten klikk her inne? Anonymous poster hash: d35b8...7da Jeg er aldeles ikke med i noen "klikk" med Gjest. Snarere tvert imot, vi har vel hatt våre diskusjoner oppigjennom? Alikevel svarer hun meg hyggelig her, og jeg er oppriktig fascinert av tarot-interessen hennes. Tror heller hun sikter til de som ikke frekventerer forumet ofte - og som derfor ikke bidrar mye til dette lille nettsamfunnet.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #344 Skrevet 29. november 2013 Så hva legger du i freeloaders da? Anonymous poster hash: d35b8...7da Det jeg uthever i svaret under. Jeg er aldeles ikke med i noen "klikk" med Gjest. Snarere tvert imot, vi har vel hatt våre diskusjoner oppigjennom? Alikevel svarer hun meg hyggelig her, og jeg er oppriktig fascinert av tarot-interessen hennes.Tror heller hun sikter til de som ikke frekventerer forumet ofte - og som derfor ikke bidrar mye til dette lille nettsamfunnet.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #345 Skrevet 29. november 2013 Det jeg uthever i svaret under. Da er det jo for dere mest aktive her inne da og ikke for alle? Da bør denne tråden flyttes til snikk-snakk tråden! Anonymous poster hash: d35b8...7da
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #346 Skrevet 29. november 2013 Da er det jo for dere mest aktive her inne da og ikke for alle? Da bør denne tråden flyttes til snikk-snakk tråden! Anonymous poster hash: d35b8...7da Du synes ikke jeg skal få sette vilkår når jeg tar av min fritid og mine penger for å skape en artig kveld for nettkompiser? En sixpack Carlsberg er ikke av det billigste ølet. Det er jo ikke urimelige noen av de betingelsen jeg setter akkurat. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #347 Skrevet 29. november 2013 Nå blir det bare å vente til jeg kan gi tilbakemelding Men Gjest, hva annet venter du når du lager en tarot tråd på kvinneguiden? Klart det er mange som gjerne vil benytte sjansen da? Kanskje du får tenke ut noen andre regler til neste gang? Noen regler som er enkle og som du enkelt kan kontrollere? Feks, du har en grense på antall innlegg noen poster. Velg et tall. Du vil også ha brukere med bilde på profilen? Du kan også ha som krav at personen må ha vært bruker en viss tid? Og du kan bestemme deg for at du kun svarer bare de 10-15 første som DU godkjenner. Da vil alle vite når de er for sene til å stille spørsmål, feks. Bare noen forslag. Og siden noen (inkludert meg selv) spør om andre ting enn kjærlighet, kanskje du kan ha en tråd et annet sted åpent for div spørsmål? Anonymous poster hash: cd442...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #348 Skrevet 29. november 2013 Du synes ikke jeg skal få sette vilkår når jeg tar av min fritid og mine penger for å skape en artig kveld for nettkompiser? En sixpack Carlsberg er ikke av det billigste ølet. Det er jo ikke urimelige noen av de betingelsen jeg setter akkurat. Da kan du ta det en annen plass, som på snikk-snakk eller noe. Dette er et åpent forum for alle og enhver, din fritid, dine penger, sixpack eller whatever. Anonymous poster hash: d35b8...7da
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #349 Skrevet 29. november 2013 Nå blir det bare å vente til jeg kan gi tilbakemelding Men Gjest, hva annet venter du når du lager en tarot tråd på kvinneguiden? Klart det er mange som gjerne vil benytte sjansen da? Kanskje du får tenke ut noen andre regler til neste gang? Noen regler som er enkle og som du enkelt kan kontrollere? Feks, du har en grense på antall innlegg noen poster. Velg et tall. Du vil også ha brukere med bilde på profilen? Du kan også ha som krav at personen må ha vært bruker en viss tid? Og du kan bestemme deg for at du kun svarer bare de 10-15 første som DU godkjenner. Da vil alle vite når de er for sene til å stille spørsmål, feks. Bare noen forslag. Og siden noen (inkludert meg selv) spør om andre ting enn kjærlighet, kanskje du kan ha en tråd et annet sted åpent for div spørsmål? Anonymous poster hash: cd442...8cc Da kan du ta det en annen plass, som på snikk-snakk eller noe. Dette er et åpent forum for alle og enhver, din fritid, dine penger, sixpack eller whatever. Anonymous poster hash: d35b8...7da Og de som er opptatte av det her, er de som bruker forumet som anonyme og som likevel vil ha de samme rettighetene som oss som går under nicket folk kjenner oss under.... :himler:
Silfen Skrevet 29. november 2013 #350 Skrevet 29. november 2013 Da kan du ta det en annen plass, som på snikk-snakk eller noe. Dette er et åpent forum for alle og enhver, din fritid, dine penger, sixpack eller whatever. Anonymous poster hash: d35b8...7da Du er jo et komplett nepskrell. Åpent, ja, det betyr ikke at DU eller andre anonyme tullinger kan kreve at andre skal bruke SIN TID på dere! Det er jo en GRUNN til at AB ikke får svar her og DU er årsaken! 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #351 Skrevet 29. november 2013 Og de som er opptatte av det her, er de som bruker forumet som anonyme og som likevel vil ha de samme rettighetene som oss som går under nicket folk kjenner oss under.... :himler: Dømmer du meg fordi jeg ønsker å bruke anonymknappen på kg? Anonymous poster hash: cd442...8cc
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #352 Skrevet 29. november 2013 Dømmer du meg fordi jeg ønsker å bruke anonymknappen på kg? Anonymous poster hash: cd442...8cc Nei.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #353 Skrevet 29. november 2013 Du er jo et komplett nepskrell. Åpent, ja, det betyr ikke at DU eller andre anonyme tullinger kan kreve at andre skal bruke SIN TID på dere! Det er jo en GRUNN til at AB ikke får svar her og DU er årsaken! Helt snålt at det er de anonyme brukerne som æser seg opp av vilkårene jeg setter for tarottrådene. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #354 Skrevet 29. november 2013 Og de som er opptatte av det her, er de som bruker forumet som anonyme og som likevel vil ha de samme rettighetene som oss som går under nicket folk kjenner oss under.... :himler: Tuller du? Det er valgfritt å huke av for anonym og så lenge det er en mulighet vil mange benytte seg av det. Det sitter et menneske bak hver anonym også. Jeg gjentar, ta med deg dette en annen plass. Skjønner ikke at den ligger her i utgangspunktet. Anonymous poster hash: d35b8...7da 2
Silfen Skrevet 29. november 2013 #355 Skrevet 29. november 2013 Helt snålt at det er de anonyme brukerne som æser seg opp av vilkårene jeg setter for tarottrådene. De tror de ruler forumet fordi de sitter og gjemmer seg. Gjeng med idioter.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #356 Skrevet 29. november 2013 Jeg har ikke eset meg opp. Jeg kom med forslag til deg. Bruk det som du vil, eller ikke. Allikevel skal jeg komme med tilbakemelding den dagen jeg har noe å fortelle deg;) Anonymous poster hash: cd442...8cc
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #357 Skrevet 29. november 2013 Tuller du? Det er valgfritt å huke av for anonym og så lenge det er en mulighet vil mange benytte seg av det. Det sitter et menneske bak hver anonym også. Jeg gjentar, ta med deg dette en annen plass. Skjønner ikke at den ligger her i utgangspunktet. Anonymous poster hash: d35b8...7da Jeg bruker også anonymknappen, men, jeg syns denne tråden er kjempebra og bør være her. Anonymous poster hash: cd442...8cc
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #358 Skrevet 29. november 2013 Du er jo et komplett nepskrell. Åpent, ja, det betyr ikke at DU eller andre anonyme tullinger kan kreve at andre skal bruke SIN TID på dere! Det er jo en GRUNN til at AB ikke får svar her og DU er årsaken! Nepskrell? Om jeg skal legge meg på ditt nivå her; skjerp deg fatso! Jeg har ikke kommentert her en gang?! Det er fullstendig valgfritt å bruke anonymknappen her inne. Ta med dere denne tråden en annen plass. Må ikke tro dere eier stedet fordi dere poster her inne fra morgen til kveld. Anonymous poster hash: d35b8...7da 2
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #359 Skrevet 29. november 2013 Tuller du? Det er valgfritt å huke av for anonym og så lenge det er en mulighet vil mange benytte seg av det. Det sitter et menneske bak hver anonym også. Jeg gjentar, ta med deg dette en annen plass. Skjønner ikke at den ligger her i utgangspunktet. Anonymous poster hash: d35b8...7da Vel, men den ligger her fordi vi single trenger en oppmuntring i hverdagen og fordi det er så artig. Hvis du ikke hadde huket av for anonym, blitt med på moroa på forumet (og singel naturligvis), så får du kort du også. 2
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2013 #360 Skrevet 29. november 2013 Jeg har ikke eset meg opp. Jeg kom med forslag til deg. Bruk det som du vil, eller ikke. Allikevel skal jeg komme med tilbakemelding den dagen jeg har noe å fortelle deg;) Anonymous poster hash: cd442...8cc Jeg setter pris på tilbakemelding og forslag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå