Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min har masse Batman, men her er det skikkelig Batman som i Batman lego. Han har fått velge selv. Farger i rødt, Ninjago plakater og i det hele tatt. Liker ikke barnerom i svart hvitt jeg heller, med kjedelige bilder i svart hvitt. Hvem barn syntes det er fint?

Anonymkode: 5383b...f0c

De fleste barn siterer "svart" som den fargen de liker minst, tett etterfulgt av "grått" og den evinnelige duellen mellom "blått" og "rosa". Barn liker helst farger, mønster og "more is more"! Plakater av favorittene i skjønn  forening med (alle) favoritt fargene! Om det matcher? :fnise: Om de virkelig kunne valgt selv ville det nok som oftest blitt "kitsch møter disney, møter lego, møter dinosaurer og enhjørninger"!

• Liker 6
Skrevet
18 timer siden, enirt skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=112573100 hva syntes dere om fargene og stilen her?

Liker fargene men kjøkkenet er det første jeg ville kvittet meg med, etterfulgt av gasspeisen.

Gamle bygårdsleiligheter med rosetter og stukkatur hvor de tør å kjøre mørk veggfarge mot det klassiske kan være utrolig fint men jeg synes de ødelegger preget ved å sette inn facy elementer som kjøkkenet i linken over og den gasspeisen.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, minienthe skrev:

Liker fargene men kjøkkenet er det første jeg ville kvittet meg med, etterfulgt av gasspeisen.

Gamle bygårdsleiligheter med rosetter og stukkatur hvor de tør å kjøre mørk veggfarge mot det klassiske kan være utrolig fint men jeg synes de ødelegger preget ved å sette inn facy elementer som kjøkkenet i linken over og den gasspeisen.

Det jeg likte best med leiligheten var kjøkkenet. 😁😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Infinity skrev:

Det jeg likte best med leiligheten var kjøkkenet. 😁😁

Enig, det Poliform kjøkkenet var dritfint 🤩

Anonymkode: 597b0...191

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Mynona skrev:

Hva er greia med at et pledd skal ligge sånn uoppredd ned på gulvet fra en seng eller sofa på alle bilder? Jeg synes det ser så rotet ut på et ellers ryddig rom. 

Jeg liker skandinavisk og minimalistisk stil og er med i en gruppe på facebook for dette, men veggen min spammes jo ned av spørsmål og bilder av følgende farger: minty breeze, dempet sort og en eller annen blå jeg ikke husker navnet på nå. Alle maler jo i samme farger. 

St. Pauls blue? 

Jeg er nok med i samme gruppe, og som deg liker jeg stilen, men halvparten av bildene ser jo ut som de er tatt i det samme hjemmet. Så lite personlighet! Og som en som var voksen på 90-tallet, da vi også malte veggene i mørke, mettede farger, sitter jeg på min høye og etter hvert ganske tilårskomne hest og tenker at "dere kommer til å bli sååå lei av de mørke veggene snart". 

• Liker 5
Skrevet

Ja den er det! Alt blir klin likt. Jeg skal pusse opp om et års tid og vil ha farger på veggene mine, men skal hvertfall styre unna de jeg leser om der hele tiden

• Liker 1
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Vi har mye blått på veggene, men ingen av de populære. Vi har valgt farger etter lyset i huset blant annet, ikke hva som er kult.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Amawhatsnot skrev:

St. Pauls blue? 

Jeg er nok med i samme gruppe, og som deg liker jeg stilen, men halvparten av bildene ser jo ut som de er tatt i det samme hjemmet. Så lite personlighet! Og som en som var voksen på 90-tallet, da vi også malte veggene i mørke, mettede farger, sitter jeg på min høye og etter hvert ganske tilårskomne hest og tenker at "dere kommer til å bli sååå lei av de mørke veggene snart". 

Det kan like gjerne være Deco Blue. Jeg tror begge de to fargene er obligatoriske på den gruppen. Også Minty Breeze, da!

Anonymkode: e4b71...994

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
På 12.4.2018 den 20.56, Mynona skrev:

Hva er greia med at et pledd skal ligge sånn uoppredd ned på gulvet fra en seng eller sofa på alle bilder? Jeg synes det ser så rotet ut på et ellers ryddig rom. 

Jeg liker skandinavisk og minimalistisk stil og er med i en gruppe på facebook for dette, men veggen min spammes jo ned av spørsmål og bilder av følgende farger: minty breeze, dempet sort og en eller annen blå jeg ikke husker navnet på nå. Alle maler jo i samme farger. 

Fordi det mykner opp, gjør det mindre stivt og mer koselig og viser at det bor noen der.

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
17 timer siden, Amawhatsnot skrev:

St. Pauls blue? 

Hva heter den gruppen?

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Mynona skrev:

Ja den er det! Alt blir klin likt. Jeg skal pusse opp om et års tid og vil ha farger på veggene mine, men skal hvertfall styre unna de jeg leser om der hele tiden

Jeg har også st. Pauls blue på to vegger i TV stuen. Valgte denne for lenge siden og valgte den ut av mange blåfarger. Jeg er egentlig veldig fornøyd ennå, det er en veldig fin farge. Men har nesten lyst å bytte den ut fordi «alle» har den😂

Anonymkode: 7adee...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2018 den 14.54, AnonymBruker skrev:

Tilbake til kalkmaling... Jeg lurer på hva de gjør med møbelet når de går lei av kalkmaling? For ikke å snakke om en vegg? Sandpapir? Kunne spurt på Facebookgruppa, men jeg måtte melde meg ut for egen mentale helses skyld.

Interiørdetaljer jeg ikke liker er:

Bilder/plakater av totalt fremmede mennesker (Indianer, gammel mann, dame med hatt osv).

Bilder av steder man ikke har noen relasjon til.

Nærbilder av geit/ku/kråke osv. Skummelt!

Bilder av ballettdansere når eieren åpenbart er mer opptatt av å sitte i sofaen og spise potetgull og det nemmeste de har kommet dans er å se Flashdance på 80-tallet.

Alle former for ordtak, både bilder og wallstickers.

Store bokstaver med HOME og LOVE. Tror alle i Luksusfellen har minst ett sånt sett.

Detaljer i kobber og messing.

Lamper med bare lyspærer. Blir blendet og det gir dårlig/ hardt lys.

Buddaer!!!

Shabby chic. Alt!

Møbler og interiør av speil.

Store høyttalere i stua. Det har vi, kanskje jeg skal gå over dem med litt kalkmaling?

Mannequin-dokke. Skummelt!

Kjøkkenskap uten dører.

Tak som er pepret med spotlights (litt er greit, men det bør ikke se ut som en stjernehimmel)

Ser ut som du misliker det meste? Liker du noe som helst?:fnise:

Anonymkode: 40884...7c2

• Liker 6
Skrevet

Jeg misliker disse bokstavene som folk hadde overalt i hjemmene sine for noen år siden. Jeg ser slike av og til fremdeles, dessverre. Er heller ikke glad i hjem som er i minimalistisk stil. 

Så kan jeg nevne min egen stil også, jeg tror den er ganske fæl. Jeg liker disse ananasene i gull og sølv, selv om jeg ikke har noen. Og så er jeg besatt av ting med hjort på. Hver gang jeg har sett noe med hjort på eller hjortefigurer så har jeg kjøpt disse tingene. Tenkte faktisk ikke over det før nå nylig da min kjære spurte meg om hvorfor i h* jeg drasser med meg hjortepynt hjem i tide og utide. Nå som jeg er klar over dette så vil jeg bare ha enda mer. Planlegger å kjøpe puter med hjorter på, og sengetøy. Ja vi får se hva jeg kommer over :ler:

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Fordi det mykner opp, gjør det mindre stivt og mer koselig og viser at det bor noen der.

Synes bare det ser teit ut. Dandert rot liksom. :ler:  Da hadde det vært bedre om det faktisk var et rotete pledd som lå oppi sofaen. 

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, Mynona skrev:

Synes bare det ser teit ut. Dandert rot liksom. :ler:  Da hadde det vært bedre om det faktisk var et rotete pledd som lå oppi sofaen. 

Vi kjører den stilen hver kveld når vi går og legger oss. Koseteppene ligger der vi reiser oss fra sofa og stol. Men pent er det ikke, i beste fall lettvint :ler: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som du misliker det meste? Liker du noe som helst?:fnise:

Anonymkode: 40884...7c2

Ut av nysgjerrighet, liker du noe av det som jeg ramset opp?

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Hva heter den gruppen?

Interiør - moderne, skandinavisk og minimalistisk. 

Skrevet
22 timer siden, Duff skrev:

Vi kjører den stilen hver kveld når vi går og legger oss. Koseteppene ligger der vi reiser oss fra sofa og stol. Men pent er det ikke, i beste fall lettvint :ler: 

Samme her :ler: 

Skrevet
På 13.4.2018 den 7.45, Mynona skrev:

Jeg pusset opp hele boligen for en del år siden (da kritthvite hjem med kanskje en modig fondvegg var mote) i det jeg trodde var "tidløse" farger. Jeg H A T E R å pusse opp så poenget var å gjøre det tidløst og nøytralt. Den gang ei! Noen år senere ble fargene jeg har motefarger :P

Nå er de umoderne og minty breeze og deco blue har tatt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...