Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igjen så jeg ei som hadde lagt ut bilde på en interiørgruppe på facebook der hun hadde brukt et sånt saueskinn som duk. På stuebordet. Med en blomst og to lysfat på. I kommentarfeltet var det flere som la ut bilder av sitt saueskinn som duk med champagnekjøler og lysfat på. Noe av det teiteste jeg har sett.

Anonymous poster hash: 29305...2ba
  • Liker 24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omagio vasene.

At folk har masse puter i sofa, så når du kommer på besøk så tenker du "Hm, hvor sitter man her", på gulvet?

Og puter i spisestoler? Wtf?

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

• Liker 12
Skrevet

Jeg haaater sorte skinnsofaer, med typisk ikea-"fluffyteppe" og afrikabord! Røde/brune lys og generelt alt i furu/mørkt strå/tre.
Hater også stilen til folk som har hjem som ser ut som standariserte hotell-leiligheter... Hva skjedde med å være litt kreativ og skape seg et personlig hjem?

Jeg er en av dem som elsker det folk her tydeligvis hater (hodeskaller, pistolvaser, buddhaer, hengelysestaker, puter og pledd :fnise::wow: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt sånt overdådig som champagnekjøler med blomster i, sammen med svære lysestaker i sølv for kubbelys. Og gedigne lykter til kubbelys inn. oh lysekroner kombinert med dette.

Anonymous poster hash: cafe4...9a2

• Liker 4
Skrevet

Alt sånt overdådig som champagnekjøler med blomster i, sammen med svære lysestaker i sølv for kubbelys. Og gedigne lykter til kubbelys inn. oh lysekroner kombinert med dette. Anonymous poster hash: cafe4...9a2

Jeg syntes dette er fint om man eier en stor og klassisk villa, eller en stor og flott leililighet på Frogner. Om man derimot bor på "to rom og kjøkken" eller i rekkehus på Jessheim så er det like harry som "carpe diem"-wallstickers.

• Liker 10
Gjest Seajewel
Skrevet

Jeg haaater sorte skinnsofaer, med typisk ikea-"fluffyteppe" og afrikabord! Røde/brune lys og generelt alt i furu/mørkt strå/tre.

Hater også stilen til folk som har hjem som ser ut som standariserte hotell-leiligheter... Hva skjedde med å være litt kreativ og skape seg et personlig hjem?

Jeg er en av dem som elsker det folk her tydeligvis hater (hodeskaller, pistolvaser, buddhaer, hengelysestaker, puter og pledd :fnise::wow: )

Elsker det samme, bortsett fra pistolvaser og hodeskaller :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes dette er fint om man eier en stor og klassisk villa, eller en stor og flott leililighet på Frogner. Om man derimot bor på "to rom og kjøkken" eller i rekkehus på Jessheim så er det like harry som "carpe diem"-wallstickers.

Kjedelig at man må ha stor flott villa eller stor leilighet på Frogner for å kose seg med kald champagne.

Resten får vel stikke i smug...

Anonymous poster hash: eb364...822

• Liker 7
Skrevet

Kjedelig at man må ha stor flott villa eller stor leilighet på Frogner for å kose seg med kald champagne.

Resten får vel stikke i smug...Anonymous poster hash: eb364...822

Har du lest innlegget jeg siterte i det hele tatt?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Lysestaker og annen pynt som er laget av fake sølv.

Hvitt overalt. Blir nesten snøblind av enkelte hus.

Sånne bleikrosa roser.

Lykter

Pastell

Lysekroner

Anonymous poster hash: cf4b3...292
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vinger av fjær hengt på veggen eller over en stol.

Anonymous poster hash: 7b50b...93a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Rotting hjerte ute på huset eller døren.

Og verst er det om den er hengt opp skakkt, jisses!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Igjen så jeg ei som hadde lagt ut bilde på en interiørgruppe på facebook der hun hadde brukt et sånt saueskinn som duk. På stuebordet. Med en blomst og to lysfat på. I kommentarfeltet var det flere som la ut bilder av sitt saueskinn som duk med champagnekjøler og lysfat på. Noe av det teiteste jeg har sett.

Anonymous poster hash: 29305...2ba

Har sett det jeg og. Lurer på hvor lenge de synes det er fint,...

Anonymous poster hash: 28c7b...154

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Rotting hjerte ute på huset eller døren.

Og verst er det om den er hengt opp skakkt, jisses!Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Hyggelig med rottinghjerter, mest på hytta kanskje.
  • Liker 1
Skrevet

Dyrehoder på veggen

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke så godt greia med røde kjøkken. Altså, noen er gjennomførte og bra, men når det er halvhjertet oppussing á "vi har røde skap på kjøkkenet fordi det ser fancy ut"....ehhhhrrrrr.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke saueskinn, synes alle har det over sofa eller i en stol. Jeg synes ikke døde dyr er pynt.

Det er da mye bedre at man utnytter hele dyret enn at skinnet som, både er vakkert, varmt og funksjonelt blir destruert.

• Liker 5
Skrevet

Det er da mye bedre at man utnytter hele dyret enn at skinnet som, både er vakkert, varmt og funksjonelt blir destruert

For meg er det ikke interiør.

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg vet ikke om noen har skrevet det før, men jeg er ikke særlig glad i spiseløsninger med barkrakker ved kjøkkenbenken. Ikke synes jeg barkrakker ved kjøkkenbenken er noe fint, og jeg har tilgode å finne en barkrakk som er det minste god å sitte på.

AnonymBruker
Skrevet

Badflis som fat

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

hagemøbler og sofabord laget av paller og kabeltrommel. Greit, det er en billig og grei løsning, men det er jo ikke noe fint.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...