AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1041 Skrevet 20. april 2015 Alt som samler støv og ikke har noen funksjon (Særlig pynt) Tepper (Det skal gå fort å gjøre reint. Tepper lager merarbeid) Anonymous poster hash: f5bb9...4cb 3
kaprifolen Skrevet 20. april 2015 #1042 Skrevet 20. april 2015 hehe, det er min mening da. Det er gaven man får nå man har allt annet, og folk ikke aner hva de skal gi deg... Ellers vil jeg gi voksenpoeng til enhver husholdning som har et sausenebb Anonymous poster hash: d77ed...16d Jeg har fem!😂 2
Kjibba Skrevet 20. april 2015 #1043 Skrevet 20. april 2015 (endret) -Vegg til vegg tepper! Grøss! -Svart-kvite stover -Kina-skrift -Bord i glass -Plafond -Golvbelegg -Støvsamlerer som små glassfigurer, kunstige blomster og fjør -Dei fleste lakka møbler, hvertfall mørk lakk -"Drivved" spisebord, gjerne med hòl i. Går det an å ha eit meir uhygienisk bord? -Pallemøbler inne -Veggord.. Nokre lagar jo sine eigne ting av gamle greier. Som ei fjøsdør til bordplate, tar inn drivved som er full av borebiller, makk og æsj. Og henger lokk frå ein gammal utedo på veggen 😟 Endret 20. april 2015 av Kjibba 1
Gjest Gjesp Skrevet 20. april 2015 #1044 Skrevet 20. april 2015 Jeg har bokstaver! Det skal sies at det ikke er Home eller Love, jeg har en G, en O og en M, så jeg varierer mellom "ordene" OMG, Gom og Mog (sistnevnte er spill-geeking). Det begynte som min lille protest mot LOVE, men nå har jeg egentlig blitt litt glad i dem. Men for å komme tilbake til topic, det er ikke så mye jeg egentlig hater. Det mye jeg personlig ikke ville ha hatt, men som kan "kle" andre. Men skal jeg nevne noe, for trådens skyld, så må det bli furu, i alle former, og helt planløs møblering. Type masse forskjellige ting, som ikke passer sammen, klumpet sammen. Gjerne en svær rød skinnsofa, en grønn stressless, et furu eller "marmorbord" og gule vegger. Jeg er helt enig med deg. Får litt vondt om jeg tenker å skrive et innlegg med ting jeg ikke liker fordi jeg vet at mange jeg kjenner (folk jeg er kjempeglad i) har en helt annen smak enn meg ... og det må jeg respektere uten å sitte og skrive "æsj" og "spyferdig" ... Det er mange ting jeg ikke liker i det hele tatt - men om de tingene er plassert i hjem til folk jeg liker så er det jo fint der ... fordi det passer den personen og hjemmet deres.. Jeg har en svært bestemt smak når det kommer til innredning og interiør - men jeg har ikke hjerte til å bytte eller stue bort gaver om det er noe som ikke helt "er meg". Får ofte gaver fra barna, svigerdøtrene, svigerinne og svoger som absolutt ikke er meg i det hele tatt. Men jeg setter tingene fram allikevel - ihvertfall for en periode Jeg har også fått smykker fra mannen min som jeg ikke likte i det hele tatt - men jeg takket alltid fint og brukte dem - og gikk over fra å ikke like til å elske dem. Det var jo han som hadde kjøpt de til meg, plukket de ut selv og det betyr jo langt mer enn om jeg skulle forklare akkurat hva jeg ønsket meg. 6
Alice123 Skrevet 20. april 2015 #1045 Skrevet 20. april 2015 hehe, det er min mening da. Det er gaven man får nå man har allt annet, og folk ikke aner hva de skal gi deg... Ellers vil jeg gi voksenpoeng til enhver husholdning som har et sausenebb Anonymous poster hash: d77ed...16d Jeg har TO sausenebb, og de blir brukt (til saus) jevnlig! Har også noen slike grand cru karaffler jeg har fått i vertinnegave/jobbgave.
Kattugla Skrevet 21. april 2015 #1046 Skrevet 21. april 2015 Å, jeg glemte forresten å nevne at vi selvsagt også fant Carpe Diem hos blant skriveriene hos dem vi besøkte i dag! Haha, huff, dette høres virkelig ikke ut som mennesker jeg er på bølgelengde med interiørmessig.. 😄
Lena84 Skrevet 21. april 2015 #1047 Skrevet 21. april 2015 Er driiiiit lei skilt med ord!! home is where the heart is osv osv... veggord, engler, hele bombay serien (grøss) Pelspledd, shabby chic stilen, porselen dukker eller figurer, porselen i det hele tatt!, pallebord!!!, stjerne motiv, Lexington, kunstige blomster, skapknotter av blomster, Altfor sukkersøtt stil, for mye puter i en seng eller sofa...Sikkert mye mer som jeg ikke kommer på Når man går inn til naboen min, så skulle man trodd hun satt fast på 90`tallet. Der er det furu i ALT! Til og med dolokket er i furu! 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1048 Skrevet 25. april 2015 Er driiiiit lei skilt med ord!! home is where the heart is osv osv... veggord, engler, hele bombay serien (grøss) Pelspledd, shabby chic stilen, porselen dukker eller figurer, porselen i det hele tatt!, pallebord!!!, stjerne motiv, Lexington, kunstige blomster, skapknotter av blomster, Altfor sukkersøtt stil, for mye puter i en seng eller sofa...Sikkert mye mer som jeg ikke kommer på Når man går inn til naboen min, så skulle man trodd hun satt fast på 90`tallet. Der er det furu i ALT! Til og med dolokket er i furu! Hva er galt med bombayserien?Anonymous poster hash: f4f12...c58 1
Gjest Blubberella Skrevet 25. april 2015 #1049 Skrevet 25. april 2015 Alt av nips og greier i kobber og kobberfarger synes jeg er lite lekkert. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1050 Skrevet 26. april 2015 Det mener du IKKE?! Riviera Maison har såååå himla mye fint. Kanskje du har så lyst på noe derfra men egentlig ikke har råd? Anonymous poster hash: 8d692...2f1 Jeg har dyrere møbler enn RM, men synes RM er altfor overpriset. Anonymous poster hash: 7b50b...93a 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1051 Skrevet 27. april 2015 Hva er galt med bombayserien?Anonymous poster hash: f4f12...c58 Det er ikke meg du spurte, men bombayserien er rett og slett skikkelig harry. Tunge møbler av dårlig kvalitet. Bombayserien kombinert med en sofa som har armlener i brun microfiber må være det aller styggeste jeg vet.Anonymous poster hash: e3763...ed4 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1052 Skrevet 28. april 2015 Prismekroner Anonymous poster hash: 68e91...105 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1053 Skrevet 28. april 2015 Det er ikke meg du spurte, men bombayserien er rett og slett skikkelig harry. Tunge møbler av dårlig kvalitet. Bombayserien kombinert med en sofa som har armlener i brun microfiber må være det aller styggeste jeg vet.Anonymous poster hash: e3763...ed4 Brun microfiber, faktisk. For et "sammentreff" da, at jeg hadde akkurat en sånn sofa for mange år tilbake, og bombaymøbler til... Hva er ikke Harry i dine øyne da? Fondvegg, og grå stoffsofa, med grå vegger, eller alt i hvitt? Kombinert med hvit sofa, og hvite tekstiler, er ikke bombayserien så verst, det er robuste møbler, dårlig kvalitet er det iallefall ikke. Anonymous poster hash: f4f12...c58 3
Alice123 Skrevet 28. april 2015 #1054 Skrevet 28. april 2015 Det er kjempemange som svarer i denne tråden og derfor mange forskjellige smaker som kommer frem. Jeg tipper at alt jeg har av møbler og interiør har blitt nevnt men man kan ikke ta seg nær av det! 20
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1055 Skrevet 28. april 2015 Stripete Kähler-vaser. Synes de er alt for stramme. Blir også sprø av klissete ord/tekster. Synes tekster egentlig er kult, men ikke bare love og home og family og sånne ting. Anonymous poster hash: f0c53...65d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1056 Skrevet 29. april 2015 Brun microfiber, faktisk. For et "sammentreff" da, at jeg hadde akkurat en sånn sofa for mange år tilbake, og bombaymøbler til... Hva er ikke Harry i dine øyne da? Fondvegg, og grå stoffsofa, med grå vegger, eller alt i hvitt? Kombinert med hvit sofa, og hvite tekstiler, er ikke bombayserien så verst, det er robuste møbler, dårlig kvalitet er det iallefall ikke. Anonymous poster hash: f4f12...c58 Jeg syns absolutt ikke bildet du linket til gjorde bombaybordet noe mindre harry. Tråden heter "hvilke interiørdetaljer hater du", så du trenger ikke bli personlig fornærmet. Hjemme hos meg finner du hverken grå stoffsofa, hvite vegger eller fondvegg.Anonymous poster hash: e3763...ed4 13
Malum Skrevet 29. april 2015 Forfatter #1057 Skrevet 29. april 2015 Brun microfiber, faktisk. For et "sammentreff" da, at jeg hadde akkurat en sånn sofa for mange år tilbake, og bombaymøbler til... Hva er ikke Harry i dine øyne da? Fondvegg, og grå stoffsofa, med grå vegger, eller alt i hvitt? Kombinert med hvit sofa, og hvite tekstiler, er ikke bombayserien så verst, det er robuste møbler, dårlig kvalitet er det iallefall ikke.Anonymous poster hash: f4f12...c58 Alle har jo forskjellig smak, og det er helt sikkert interiør du også misliker. Ingen grunn til å ta seg nær av det. Bare veldig artig å se hva folk misliker, kanskje nettopp fordi de samme tingene for andre kan være de fineste de kan tenke seg. Smaken er som kjent som baken. 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1058 Skrevet 29. april 2015 Jeg synes type Home & Cottage stil hører hjemme på fjellhytta, og Riviera Maison stil hører hjemme på sjøhytta, ikke i en 65 m2 leilighet i Oslo. Ellers så får jeg litt mark av smartpanel. Enkelte har tatt helt av og har smartpanel i hele leiligheten/huset, og jeg synes det ser litt billig ut. Hvis man har pusset opp litt så vet man jo at (de fleste) ikke velger smartpanel fordi det er det fineste, men fordi det er det som er minst jobb å sette opp. Det er sikkert å banne i kirka, siden det er så populært, men det er nå min mening. Jeg får også mark av sånn kjempekoselig stil med masse levende lys på et messingfat fra Nille, duse vegger, en koselig og myk sofa, og kiste til bord / et lite hvitt søtt bord, noe ala dette. Ellers misliker jeg sterkt sånne skilt med visdomsord. Og buddastatuer. Og hodeskaller. Og stjerner. Anonymous poster hash: a5cac...21c 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1059 Skrevet 29. april 2015 Jeg syns absolutt ikke bildet du linket til gjorde bombaybordet noe mindre harry. Tråden heter "hvilke interiørdetaljer hater du", så du trenger ikke bli personlig fornærmet. Hjemme hos meg finner du hverken grå stoffsofa, hvite vegger eller fondvegg.Anonymous poster hash: e3763...ed4 Ikke personlig fornærmet, men nysgjerrig på hva vedkommende syns er fint, da. Syns sånt er interessant. Liker stua mi jeg da. Innreder for oss som bor her, ikke for besøket. Anonymous poster hash: f4f12...c58 3
melatonin Skrevet 29. april 2015 #1060 Skrevet 29. april 2015 Det er kjempemange som svarer i denne tråden og derfor mange forskjellige smaker som kommer frem. Jeg tipper at alt jeg har av møbler og interiør har blitt nevnt men man kan ikke ta seg nær av det! Ikke sant, smaken er som baken! Morsom tråd, liker den veldig godt. Kjenner igjen mye som blir nevnt her som jeg har, og selv om mange reagerte på at jeg ikke liker gardiner så har jeg fortsatt ikke gardiner. Folk skiver mye morsomt her! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå