Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og der fekk dagboka nytt namn att! Artig! :)

(Trur forresten eg var her inne og skreiv sist du skifta namn på ho òg - det må vere noko telepatisk eller noko sånn mellom oss! :ler:)

Hahahaha!

-Stemmer det! :D

Må nok vera noko slikt.. Eller så er det berre eg som ikkje klarar å bestemma meg for kva eg vil at dagboka mi skal heita... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hepps! (-eg går ikkje og legg meg enno i alle fall... :ler:)

Tenkte meg at det var 'den andre' altså... Eg skal gå på 'gamleskulen' ja, men eg vert nok ikkje så mykje der ute akkurat...

Spent på å høyra nytt på jobbfronten eg veit du - og så lenge du ikkje gir opp, skjer det nok noko om ikkje så altfor lenge! :)

Når det gjeld namneskiftinga, kan det vere at det er fordi kreativiteten din er litt for stor for det vesle namnefeltet?! :D

God natt!

Skrevet

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Skrevet

Takk for helsing!

Natta alle småtroll!

Skrevet

Heihei!

Nett komne heim frå dåpen til son til fetteren til min kjære. Veldig koseleg å treffa litt familie. :)

Men no skal me ut i hagen, og nyta finvêret. :D

Sneiks!

Skrevet

Hei!

Så du er ikkje på jobb i kveld altså? Nei, men kos deg ute - trur me må nyte desse dagane når me har dei - skal ikkje rekne med for mange slike framover... :)

Skal på kino om kort tid me - me snakkast!

Skrevet

God morgon! :)

Du må ha ein strålande fin dag, snuppa! :klem:

Skrevet

Nei, eg var nok ikkje på jobb i går.

- Eg hadde frihelg :)

I dag har eg vore på skulen. Hatt infomøte om engelsk. Skal vidare på skulen seinare, då på fyrste forelesning i spesialpedagogikk II.

Men eg viet enno ikkje sikkert om eg skal gå på skule dette året, eller om eg skal satsa på å få meg jobb. Og det lyt eg bestemma i dag. For no må snart semesteravgifter betalast, og utan det blir det ikkje mykje skule på meg.

Men det eg fekk veta i dag, var at eg mest sannsynleg ikkje kan ta begge kursa parallelt, som eg hadde tenkt i utgangspunktet. Dermed må eg velgja:

Spesialpedagogikk, engelsk eller jobb?

No må eg ringa sjefen, og høyra om det er mogleg for meg å joba meir i deltidsjobben min, eller ikkje...

(to be continued...)

Skrevet
Spesialpedagogikk' date= engelsk eller jobb?

...eg stemmer på jobb eller spes.ped. Jobb er jo mest økonomisk (:ler: godt sagt, hæ?), men viss det er vanskeleg å få jobb no, er jo spes.ped. attraktivt!

Lukke til med alle vala og sånn i alle fall - og gjett om eg skal følgje nøye med her inne! :wink:

Skrevet

Eg trur igrunn at eg har luka vekk engelsk som alternativ allereie...

- Men så kjem eg jo til det vanskelegaste... Å velgja mellom to goder... Eg vil gjera begge deler!

Jaja.. Kanskje eg får det til?

- Både å jobba på deltidsjobben min, og ta spes.ped.og samstundes jobba som lærar? :)

Kan jo prøva! :D

Skrevet

...eg stemmer på jobb eller spes.ped. Jobb er jo mest økonomisk (:ler: godt sagt, hæ?), men viss det er vanskeleg å få jobb no, er jo spes.ped. attraktivt!

Lukke til med alle vala og sånn i alle fall - og gjett om eg skal følgje nøye med her inne! :wink:

Godt sagt btw... :hoho:

Skrevet

Hei, og tusen takk for helsing i dagboka mi! Først no oppdaga eg at du skriv nynorsk. Godt påskot til å stikke innom her oftare, sånn at eg held det ved like.

Ha ein fin dag!

Skrevet

Sjølv tusen takk for besøk, Ingeborg! :)

Alltid koseleg å treffa nye menneske!

Skrevet

- Men så kjem eg jo til det vanskelegaste... Å velgja mellom to goder... Eg vil gjera begge deler!

:D

Du har jo god erfaring med å gjere mykje på ein gong (jfr. studia dine i vår!), så studier + deltidsstilling som lærar, til dømes, burde vel kunne gå? :)

Men du får ikkje slite deg ut, altså! :riste:

Skrevet

Du har jo god erfaring med å gjere mykje på ein gong (jfr. studia dine i vår!), så studier + deltidsstilling som lærar, til dømes, burde vel kunne gå? :)

Men du får ikkje slite deg ut, altså! :riste:

Ja, det kan du sei! ;)

Eg trur eg har kome fram til at det vert spes. ped. II og III saman med mig. ped. pluss jobbing og forhåpenmtleg litt vikarverksemd! :D

Skrevet

Høyrest smart ut, synst eg. Spanande fag du skal ta! Og ved å ta vikartimar får du jo god mogelegheit til å regulere jobbinga etter studia - det kan jo vere greit...

Skrevet
Høyrest smart ut' date=' synst eg. Spanande fag du skal ta! Og ved å ta vikartimar får du jo god mogelegheit til å regulere jobbinga etter studia - det kan jo vere greit...[/quote']

Takk! :sjenert:

Håpar dette er det luraste for meg i min situasjon akkurat no! :) (for eg går glipp av ei 2 vekers studietur til York)

Skrevet

Det gjer du ja! Men når du blir rik og berømt, kan du reise på tur til York så mykje du vil veit du! :) (Og viss du ynskjer at det skal minne om studietur, så blir eg gjerne med eg - som gammal medstudent! :wink:)

Skrevet

Hahaha!

Men då har me ein avtale Pip! ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...