Linn3c Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1401 Del Skrevet 4. januar 2006 Men eg vil at alt skal vera i orden og eg ha skikkeleg lærarjobb i morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1402 Del Skrevet 4. januar 2006 *knipse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2006 #1403 Del Skrevet 4. januar 2006 Ting tar tid, vennen. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #1404 Del Skrevet 5. januar 2006 *tryll tryll* for at Linn3c får seg fast lærerjobb snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1405 Del Skrevet 5. januar 2006 Ting tar tid, vennen. *klem* ← *sukke* *tryll tryll* for at Linn3c får seg fast lærerjobb snart!!! ← Yay! Endeleg tok nokon fram magien! ** Har hatt ein fin dag i barnehagen. Det einaste eg visste om denne barnehagen frå før var at ei ekskollega/veninne hadde borna sine der. Og kven andre enn ho var det som stod midt inne på avdelinga då eg kom? Gjett om det var ein superduper start på dagen då? :grine2: Eg trur faktisk ho var litt glad for å sjå meg også.. Så viste det seg at eg skulle ha den eldste guten hennar på avdelinga. Sidan eg eigentleg berre har eit profesjonelt forhold til ho, sjølv om eg ser på henne som ei veninne, har eg ikje hatt særleg kontakt med borna hennar frå før. Så det gjekk veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1406 Del Skrevet 5. januar 2006 Oktavia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #1407 Del Skrevet 5. januar 2006 Vil berre sei at eg er veldigmasse-kjempeglad i deg eg!!! Planer for onsdag? Eg skal kanskje til Bergen ein snart-tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1408 Del Skrevet 5. januar 2006 Vil berre sei at eg er veldigmasse-kjempeglad i deg eg!!! Planer for onsdag? Eg skal kanskje til Bergen ein snart-tur.. ← Glad i deg òg snupp! Ingen planar etter jobb (klokka fire). Vil veldiggjerne treffast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #1409 Del Skrevet 6. januar 2006 Så morro å treffe kjente på starten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #1410 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, det var koseleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. januar 2006 #1411 Del Skrevet 8. januar 2006 *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. januar 2006 #1412 Del Skrevet 9. januar 2006 Skal forsoeke aa trylle litt jeg ogsaa! (skal forestille en tryllestav...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1413 Del Skrevet 9. januar 2006 *klemme* ← *klemme tilbake* Skal forsoeke aa trylle litt jeg ogsaa! (skal forestille en tryllestav...) ← Tusen takk Popelka! *** Oi! I dag er eg jammen godt utkjørt! Er jo som de kanskje veit, vikar ut denne veka, i ein barnehage. Og det var utruleg slitsamt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #1414 Del Skrevet 9. januar 2006 Kjem visst til Bergen i morgon formiddag eg, blir til onsdag, men tar bussen frå Bergen halv tolv på onsdag. Lyst på kafè i morgon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 10. januar 2006 #1415 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Endret 10. januar 2006 av Nominella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #1416 Del Skrevet 10. januar 2006 Noen dager er verre enn andre i barnehager ja - det vet jeg alt om! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1417 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjem visst til Bergen i morgon formiddag eg, blir til onsdag, men tar bussen frå Bergen halv tolv på onsdag. Lyst på kafè i morgon? ← Hei snuppa. Såg ikkje denne før no, eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1418 Del Skrevet 10. januar 2006 ← Nei, sjå der har to stykke vore innom medan eg skreiv melding... til Nominella Noen dager er verre enn andre i barnehager ja - det vet jeg alt om! Ha en fin kveld! ← Hehe, ja ikkje sant. Ha ein fin kveld du også! . ** Har vore betre på jobb i dag, sjølv om formen ikkje var på topp.. Fekk lov til å ta livet litt med ro i dag, sidan eg har hatt ganske vondt i ryggen i går og i dag. Så det var godt. No har eg nett sove 20 min på sofaen *fysjom* Sjølv om eg ikkje burde. Men skal jo sjå seriar i kvels, så det blir vel ikkje så tidleg i seng som det burde heller... Sjåast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1419 Del Skrevet 10. januar 2006 Mmmm... Veslebror har laga pizza til meg. Eller steikt. Eller sett han i omnen iallefall.. Så no er det pizza, Farris og CSI :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. januar 2006 #1420 Del Skrevet 10. januar 2006 Pizza er ikke å forakte. Sovna på sofaen etter nyhetene og våkna for 10 minutter siden, suuuulten. Så nå skal jaggu jeg og sette en pizza, vegetar med mozzarelle, i ovnen. Ovnen må bare bli varm nok først. Jeg er ikke veggis da. Jeg bare liker denne pizzaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg