Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Gløymte jo heilt å sei at hostinga mi var nesten bortevekk i natt som var. Det var jammen herleg! :)

Så eg er litt usikker på om treet skal stå eller gå... Er jo så glad i jula at eg ikkje har lyst å kasta ho ut enno...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her får juletingene stå noen dager til...

Ikke helt ferdig med jula enda kjenner jeg :)

:klem:

Nei, det er det eg også kjenner litt på. Om eg er ferdig med jula eller ikkje.. Hmm.. Får vera eit par dagar til, trur eg :)

:klem: tilbake

Ble ganske tidlig i går. Problemet er jo at jeg våkner om kvelden.

Hehe, same problemet her. Skikkeleg B-menneske. Men går greit å stå opp om morgonen når eg er motivert då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgon!

Då var ein på veg til Aetat. Må berre ein kjapp tur innom jobben til mannen fyrst.

Vart ringd om å kome på ringjevikarintervju på ein skule, så det skal eg litt seinare. Og etter at det vart planlagt har eg sjølvsagt blitt ringd frå to ulike stadar med spørsmål om eg kan vera vikar... :icon_neutral:

Jaja, Håpar dei ringjer igjen i dag..

Men no må eg springe!

Ha ein flott dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på intervju da. :kose:

Takk for det :kose:

Lykke til på intervju. :klem:

Takk skal du ha! :klem:

Jeg kommer meg opp om morgenen, synes bare det er helt forferdelig.

Hehe :klem1:

**

Då var eg tilbake frå både Aetat og intervju.

Aetat er vanskelege syns eg. Men det må dei vel gjerne vera dersom dei ikkje skal gå konkurs av alle som vil ha pengar av dei.. ;) Men i alle fall så måtte dei ha ein haug med papirar på at eg faktisk var heilt ledig, og papirar på at eg hadde stoke på eksamen og korleis eg skulle ta oppatt og greier og greier.. I tillegg måtte eg ha nokre papirar frå den jobben eg fekk og mista. Pluss at eg måtte ha med diverse anna...

Og alt dette klarte aetat-mannen å forklare meg på berre ti minuttar. Han er jammen flink! :overrasket:

På intervjuet gjekk det kjempefint. Det var igrunnen berre eit slags møte mellom inspektøren på skulen og meg, slik at han fekk treffa meg og danna seg eit inntrykk av meg som person. Me skal skriva kontrakt neste gong eg er innom der, så har jo fått jobb der som ringjevikar. :)

Dette møtet var også over på ti minutt. Så då kjøpte eg med meg litt rundstykker og pålegg og drog innom jobben til mannen og åt lunsj med han og ein kollega. Dei var dei einaste som var der i dag, stakkar, så eg måtte halda dei litt med selskap.

Utdanningsforbund-mannen ringde meg og sa at sidan eg var så flink å skaffa meg vikaroppdrag, vart eg "straffa" med å ikkje kunne få noko etterbetaling i den jobben eg fekk og mista. Så det var det..

No har eg nett snakka med den arbeidsgjevaren eg hadde og ikkje hadde likevel, og dei skulle skrive under på at eg var tilset det, slik at eg slepp å få karantene hos Aetat for at eg sa opp i den førre jobben.

Jaja. Neinei.

No skal eg prøva å få skrive ut nokre CV'ar. Håpar eg har nok blekk til det. Så kan eg få lagt dei ut på ulike skular i håp om å bli ringjevikar rundtomkring. Men eg kan vel ikkje vera for mange plassar heller. Dumt å bli nedprioritert fordi eg har for masse å gjere.. Men det er jo også dumt å ha for lite å gjere også... :klø:

Men no, CV'ar..

Har alle det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Flink du er og ordner opp med alt, Linn3c :)

Jeg har det bra :) Stortrives på skolen jeg jobber på, selv om det er litt kjedelig at det bare er assistentjobbing jeg har fått til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har det fint Oktavia :)

Eg har fått "langtidsvikariat" - dvs at eg skal jobbe i ein og same barnehage frå om med i morgon, til og med neste fredag. Yay! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det ordner seg med noen vikariater her og der, men du store for et virrvarr av papirer :overrasket: Håper det nye året bringer med seg jobb og alt du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er jammen ikke barebare å være arbeidssøkende og vikar. Husker tilbake på den tida med gru... :roll: Heldigvis så ordner det seg på et eller annet tidspunkt, så du får bare holde ut og være tålmodig, Linn3c!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grattis med vikarjobbene! :klem:

Takk :klem:

Så bra at det ordner seg med noen vikariater her og der, men du store for et virrvarr av papirer :overrasket: Håper det nye året bringer med seg jobb og alt du ønsker deg.

Ja, huff. Dei gjer det ikkje lett for ein fyrstegongssøkjar.. ;)

:klem: tilbake

Det er jammen ikke barebare å være arbeidssøkende og vikar. Husker tilbake på den tida med gru... :roll: Heldigvis så ordner det seg på et eller annet tidspunkt, så du får bare holde ut og være tålmodig, Linn3c!

:kose:

Ja, *kryssar* for at det er snart! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde jammen lunacia-venen rukke å skrive innlegg samtidig med meg ;)

Ja, me håpar og trur at ting løyser seg. :klem1:

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...