Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Natterangling på gang' date=' eller?!? ;)[/quote']

Hehe...

- Det er ikkje fritt.. :sjarmor:

Mårnings snuppa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Kosar du deg? Kjedar meg litt her eg - gjekk opp for meg at eg skal vere her åleine heilt til seint i kveld :-( Men det kjem til å gå kjempefint altså - når eg kjem i gong med diverse. No berre sit eg her og surmuler... :ler:

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosar du deg? Kjedar meg litt her eg - gjekk opp for meg at eg skal vere her åleine heilt til seint i kveld :-( Men det kjem til å gå kjempefint altså - når eg kjem i gong med diverse. No berre sit eg her og surmuler... :ler:

Kos deg!

Nå skal jeg fortelle deg om et forum som er slik at hvis du setter deg ned går det fort noen timer uten at du merker det. Det kalles KG, det er avhengighetsskapende, og det er masse koselige jenter der. ;)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg fortelle deg om et forum som er slik at hvis du setter deg ned går det fort noen timer uten at du merker det. Det kalles KG, det er avhengighetsskapende, og det er masse koselige jenter der. ;)

:hoho:

:ler2: Takk fot tipset lunacia! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELG!

- No har eg det bra veslo og Pip! :D

Berre innom for å ynksje god helg, for no dreg eg til mamsen og papsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du har det fint når helga kjem! :klem:

Håpar du har kost deg heime då - litt misunleg eg, men det blir vel ein snartur heimom i påskeferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

veslo: Jo, vart det ikkje det då!? :)

Pip: Godt å kunna reisa heim avogtil. Det er ikkje alle som har den luksusen nett når dei vil.. :)

Helga mi har vore flott den!

- Men du og deise så mykje snø som klarte å detta ned i går! :o Bror min målet det til 35 cm i går kveld, trur eg det var.

Herleg at ikkje helga mi er heilt slutt, det er heilt fantastisk å ha fri måndagane også, å berre sjå på alle som stressa avgarde til jobben medan eg kan setja meg på rumpa og styra med bryllaupsførebiungane mine.

Ha ein fin dag, jenter og gutar!

- Eg kjem nok innom att! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...