Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk pusla, lunacia og Uruviel Súrion! :)

Hei på deg Pip! :kyss:

Oi, så fort denne helga har gått! :o

- Me har vore med eit venepar på familiehytta deira saman med eit anna venepar av dei!

- Koseleg!

Me har berre vore inne stort sett heile tida, for vêret har vore ganske så hufse. Mesteparten av tida har det snødd vassrett. ;)

Men no er me heime att.

(Berre slik at du veit det veslo, så såg eg pm'en din på fredag før me drog men gløymde å notera nummeret...

- Skal senda deg sms ganske straks. :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kor vart det av den sms-en.......?

Han forsvann visst.

- Ny er i lufta no.. :)

Skrevet

Så kosleg det var å treffe deg i går, Linn!!!!!! :) Håpar du får ein fin dag, og at vi snart treffes att... Så snill du var som kjørte meg heim! Flink å kjøre var du også! :) *klem*

Skrevet
Så kosleg det var å treffe deg i går' date=' Linn!!!!!! :) Håpar du får ein fin dag, og at vi snart treffes att... Så snill du var som kjørte meg heim! Flink å kjøre var du også! :) *klem*[/quote']

I like så, veslo! :D

Du var jo ikkje skummel i det heile tatt, verken troll eller heks! :tunge1:

Må treffast igjen snart!

- Det var så artig! :klem: tilbake!

Skrevet

Heisann Pip! :)

Meteora: Helga mi er kjekk den! :D

Sit heime hos mamma og pappa no. Ventar på at deltakarane i BB-huset skal komma. ;) Må jo sjekka om det er noko å følgja med på i år... :ler:

Menne.. Eg reiser heimatt i morgon, så då skal eg komma innom litt lengre.

Baibai beibs! :kul:

Skrevet

Heisann! :)

Då var eg her igjen!

Har hatt nokre turbulente dagar - i den meininga at dei har vore fullspekka med aktivitetar heile tida.

Har ikkje hatt ein heimekveld sidan tysdag i førre veka...

* Onsdag trefte eg som kjend veslo.

* Torsdag var eg ute med nokre vener frå deltidsjobben.

* Fredag var me ute med eit venepar, åt og gjekk på kino saman. Såg National Treasure. Veldig kjekk! Etter dette drog me heim til foreldra mine. Var der i tre-tida om natta.

* Laurdag og søndag drog me rundt til familie og slikt.

* Måndag morgon køyrde me søster mi til bussen, for då skulle ho på leirskule. Etterpå drog me tilbake til byen.

* I går ettermiddag trefte eg nokre vener frå fulltidsjobben og åt middag saman med dei. Om kvelden drog me til svigers.

* I dag skal eg treffa veninne 2. Eg skal ta ho med på karnevalssjåpping, trur eg. Håpar ho er innstilt på det i alle fall! :)

Men no må eg kvila meg medan eg har tida til det! :D

- Sjåast!

Skrevet

Hei snuppa!

Du snakka, sist eg var heime, om at vi skulle ha vært en tur ut til ho dama på Askøy... Skulle vi prøvd å få til det i uke 8? Mellom Valentine`s Dag og Din Dag :P

Eg tenkte eg skulle ta meg ein liten ferie da 8)

Suss og klem

:klem:

Skrevet
Hei snuppa!

Du snakka, sist eg var heime, om at vi skulle ha vært en tur ut til ho dama på Askøy... Skulle vi prøvd å få til det i uke 8? Mellom Valentine`s Dag og Din Dag :P

Eg tenkte eg skulle ta meg ein liten ferie da 8)

Suss og klem

:klem:

Ja!

- Jippi! :D

Skrevet

Så VANVITTIG kjedeleg handball er! :roll:

Skrevet
Så VANVITTIG kjedeleg handball er! :roll:

:riste: :riste: Du må ha misforstått noko grunnleggjande... :klø: :wink:

Skrevet

:riste: :riste: Du må ha misforstått noko grunnleggjande... :klø: :wink:

Har nok det..

- Men det ligg liksom ikkje for meg.

Skrevet

Takk, Meteora, og i like så!

Då var det helg!

- Endeleg må eg nesten sei i dag.

Er heilt pumpa. Og så har eg ikkje fleire vitamin-tablettar att.

Så det vert ikkje mykje mas på meg nett no.

- Prøva å besøka litt dagbøker, men trur ikkje det blir så masse eg skriv til kvar..

Skal nok snart legga meg.

- Berre snakka litt med veslesystra mi som kom heim frå ei veka på leir ;)

Skrevet

Vil ønske deg en rolig og avslappende helg! Ikke rart du er sliten etter de turbodagene du har hatt! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...