Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanskje eg skal eta frukost snart?!

- Har site å spelt WoW sidan før ni i morges, og har reint gløymt å eta, for det var så kjekt! :tunge1:

Eg har også berre vore dille-jente i dag, kom i hug at eg eigentleg var svolten då eg las innlegget ditt! *springe på kjøkkenet*

Korleis går det med deg, snuppa mi?? *klemme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har også berre vore dille-jente i dag, kom i hug at eg eigentleg var svolten då eg las innlegget ditt! *springe på kjøkkenet*

Korleis går det med deg, snuppa mi?? *klemme*

Hihi!

Var det godt med mat no eller?

- Min smakte kjempegodt! Eg åt restar etter biffmiddagen på laurdag. Litt seigt kjøt no, men veldig godt på smak! :D

Skrevet

Kva med deg då veslo?

- Har du det bra no?

Kor er du i verda?

Skrevet
Kva med deg då veslo?

- Har du det bra no?

Kor er du i verda?

Nett no er eg heime, men eg reiser til Bergen att i morgon tidlig. :) Eg har det forresten heilt topp eg også! Driv å prøver å tenke litt å ønskeliste til bryllupet no! Hehe...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, titter bare innom, har åpnet slik bryllupsdagbok jeg også. Men den bir nok stående ganske stille..

vega :wink:

Skrevet

her er siden du etterlyste linken til:

www.thelordsofchaos.eu.tf

Skrevet

Takk skal du ha!

- Ordnar det i morgon eg! :D

Skrevet

Det er jo ingen som seier at eg ikkje kan søkja litt jobbar rundtomkring medan eg fortsett i jobben min i eit halvt, kanskje eit heilt år til... Det er jo berre å forsøkja det, så kan eg gå ut oppseiingstida, før eg startar i ny jobb..

Menmen.. Eg får sjekka marknaden litt, før eg tek meg ein tur ut i det nydelege solskinet me har i Bergen i dag! :D

:Nikke:

Det er ikke så lett det der... Håper du finner en god løsning! :klem:

Gjest gjest1
Skrevet
:klem: Hvordan går det?

Det lurer eg også på! ;) Har du lyst å gå på kafe eller noko i neste veke ein gong, kanskje??

Skrevet

:Nikke:

Det er ikke så lett det der... Håper du finner en god løsning! :klem:

Det gjer eg også! ;)

:klem: Hvordan går det?

Går fint med meg! :D (med deg då?)

- Har bestemt meg for å bli i jobben min. :) Elles så er det masse WoW-speling for tida. Er berre innom for å sei takk for oppmerksemda i dagboka mi! ;)

Det lurer eg også på! ;) Har du lyst å gå på kafe eller noko i neste veke ein gong, kanskje??

Som du såg over, så har eg det fint!

- Kva med deg då?

Eg er gjerne med på kafè med deg!

- Det var så koseleg sist! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Så kos!!! Eg var på kaffe-brenneriet like ved Fløibanen i går, der var det kjeeempe-kosleg! Og så hadde dei KNALL-god kakao! ;) Åh, no skal eg snart heim att! Gler meg sånn!!!! Hehe....

Godt å høre at det går bra med deg, forresten! Då blir eg glad også! Hihi... :)

Ha ein god dag då! *klem

Skrevet

Der høyrdes det kjempekoseleg ut! :D

- God tur heim og god helg! :)

Ja, så var helga her - endeleg! ;)

- Har spelt WoW saman med festarmannen heile kvelden, og no er det tid på å krypa til køys. :)

Natta! :sove:

Skrevet

Burde ikkje sitja her i det fine vêret.....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...