Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg allesaman!

- Ein god klem til gjestene mine; Pip, Saeria og Meteora! :)

Skrevet

......... :P bare en tur innom for å ønske deg en god helg!

...så synd solen har "forsvunnet"....vi har blitt godt vant de siste ukene...

Skrevet
......... :P bare en tur innom for å ønske deg en god helg!

...så synd solen har "forsvunnet"....vi har blitt godt vant de siste ukene...

God helg til deg også!

Synd med sola, ja.. Og så akkurat i dag då... På ein laurdag! :tunge1:

Skrevet

Bare innom for å ønske deg en kjempefin uke! :kose:

Skrevet

Trulselinemor: Heihei! :klem:

lunacia: Ja, han var innom igjen i går, men i dag er det mest haustvêr her i regnbogebyen.

pusla: Takk, og det same til deg! :D

Skrevet
Eg er glad i deg eg' date=' vennen min!!!![/quote']

Og eg er glad i deg! :)

Gjest Seleena
Skrevet

Hei Linn3c :vinke:

Er det greit om eg skriv ein pm til deg angåande allmennlærarutdanninga? Ein dag eller no...

Gjest gjest1
Skrevet

Hei på deg lille venn!! Går det fint med deg for tida???

Skrevet

Hallu!

Satser på å nå lvl 34 i løpet av morgendagen.. Henger du med på det eller?

Skrevet

Seleena: Heihei! Klart du kan, men det er ikkje sikkert eg kan svara deg på alt du lurer på... ;)

veslo: Hei hei snuppis! Går fint med meg. Eg er inne i ein veldig sliten periode no, men eg har det fint og alt. Berre det at eg blir veldig fort sliten i heile meg. Tida går rasande fort, og eg føler eg gjev alt for mykje av meg sjølv i jobben min. Samstundes føler eg at kollegaane mine syns at eg ikkje bryr meg, er tilstades eller viser interesse for jobben. Så då jobbar eg enno hardare for at dei skal skjøna at eg trivs og at eg har ei genuin interesse av å vera der... Det er ikkje lett alltid..

Sidan førre oppsummering om meg og livet mitt (som var førre onsdag) har det vel ikkje skjedd så inmari masse.. Eg har vore veldig sliten og ikkje orka å gjera stort.

I førre veka var det jo mange solskinsdagar her i regbogebyen, så då var me masse ute i barnehagen min. Eg fekk årets fyrste frekner og fekk eit snev av raudfarge i kinna. :tunge1:

Så kom regnet attende på laurdag og håpet om vår svann litt. Men så kom sundagen og me (eg og festarmannen) gjekk laaang tur i skog, mark og på fjellet. Det var godt. Men det gjorde jo til at me var heilt utslått i fleire dagar etterpå... :ler: (teikn på dårleg form??)

Denne veka har eg stort sett vore på jobb, kome heim, spelt litt WoW og så gått å legga meg. Hehe.. Neida.. Så gale er det ikkje.

Tysdag var me på besøk til det eine fadderparet til DaMitT. Det var veldig koseleg å treffa dei.

Eg fekk også vita at eg fekk 1000 kroner i restskatt, noko som var litt rart i og med at eg betalte meir inn i fjor enn året før... :klø: (Festarmannen fekk att over 50k då så eg trur nok at me klarar oss ;))

I går var det vel om lag som eg skisserte i stad, men i dag har eg vore nokre timar med Silvius. :D Det var kjempekjekt! Me gjekk litt rundt i byen, sjåppa litt, og snopte litt pommes strips med is til dessert.. :wow:

Skal treffa henne att på sundag, då skal ho overnatta hjå meg, før ho dreg tilbake til "Sørlandets hovudstad".

Skrevet

Ha ein flottings kveld snupper! :D

Skrevet
Hallu!

Satser på å nå lvl 34 i løpet av morgendagen.. Henger du med på det eller?

Der hadde du jammen sneke deg inn medan eg skreiv innlegget mitt, liv. ;)

Eg kan dessverre ikkje vera med å spela i morgon, for me skal heim til "gamlelandet" i helgja og feire mormor sin 70års dag. :( Sorry!

Men eg skal snart logga innpå no :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ville bare ønske deg goooood helg eg vennen!!!! Stooooor klem!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Hei og hopp og fallera!!! Har du det bra!?!? Saknar deg litt eg lille venn!!! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...