Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

:trøste:

Uff - omgangssjuke er ikkje noko å ha! :(

Me har hatt mange sjuke på jobb, og i dag vart siv.arb. dårleg og måtte gå heim - så no ser det ut til at det har nådd 'våre rekker'... :-? Men satsar på det stålstreke immunforsvaret mitt eg, og planlegg å sleppe unna... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja.. kan så sei..

- I dag er eg også heime frå jobb. Blir nok heima i morgon også.

Er så keisamt å vera sjuk! For eg har så mange planar for kva eg har lyst til å gjera i tida fram mot jul! Men no kan eg nesten ikkje gjera nokon ting utan bli dårleg!

- Det einaste eg har fått gjort i dag er å rydda littegrann på soverommet, før eg måtte setta meg ned og roa meg heilt..

Hadde tenkt å få heile kåken på rett kjøl, og ta julevasken, men akk... Det får berre venta til eg er frisk att... :(

Hald dykk friske allesaman!

Skrevet

Hei og hopp!

- Mykje betre idag, men framleis ikkje heilt på topp. Det går visst litt i bølger, denne omgangssjuka mi. Då eg vakna i morges var eg heilt fin, og gledde meg til å gå på kinojobben att, for det er så lenge sidan sist.

Men så gjekk det ein time og to, og så kom den ekle kvalmen snikande, og lysta på å gå på jobb vart mindre og mindre.

Utover dagen har det gått litt opp og ned, og nett no er eg heilt på topp! :)

No har eg nett laga julegåver i marsipan (med konditorfarge og sjokolade) og har også prøvd desse "negerbollane" til veslo.

- Dei fekk eg ikkje til... Det var totalt fiasko her hos oss. Det enda med at eg tok i litt vatn, eller eigentleg altfor mykje vatn, og då måtte eg ta i litt melis, og brått var heile "deigen" blitt heilt flytande. Me la små klattar i kokkos, og putta det i fryseboksen. Får sjå om det fungerar, elles får me prøva det ein annan gong utan å ha i vatn.

Men sånn som eg kjenner meg no, så kan eg nok få rydda litt også, før eg vert dårleg igjen,

- så "cherio" og "tata"!

Skrevet
Vart ikkje negerbollane gode altså? :shock:

Jau, gode vart dei... men dei vart blaute og vanskelege og hanskast med... :(

Skrevet

:vinke:

Så godt at du er 'på bedringens rand' - men du må bli ånkli frisk! :klem:

Og så flink du er som er i gong med julebaksten! Blir nok ikkje mykje bakt her før etter neste tysdag... :roll:

Håpar du er 100% i morgon, og ynskjer deg ei riktig god natt!

Skrevet

Så godt at du er 'på bedringens rand' - men du må bli ånkli frisk! :klem:

Og så flink du er som er i gong med julebaksten! Blir nok ikkje mykje bakt her før etter neste tysdag... :roll:

Håpar du er 100% i morgon, og ynskjer deg ei riktig god natt!

Tusen takk, Pip!

- Det ynskjet hjelpte jammen meg! :)

Er frisk som ein fisk *bank i bordet* no! :D

Skrevet

Nett komen heim frå julebord med snopejobben no.

- Artig det, sjølv om eg måtte gå tidleg. Kjem jo ein dag i morgon også, og så måtte eg jo dusja før eg gjekk til sengs også (pga røyk i håret og sånn)...

Men no skal eg altså legga meg... Får vel stikka innom i morgon, ein tur..

Sjåast då!

God natt alee bøtteknøtt!

Skrevet

Oi, så stille det er her inne når både Pip og veslo les til eksamen.... Saknar dykk!

Eg får vel finna på noko kjekt åleine då.

- Kan jo fortelja om dagen i går, kanskje?

Me kjøpte LotR: Return of the King, extended version i går, og saman med ein fetter av kjærasten sette me oss til å sjå denne. Såg heile disk 1, og bytta disk og sette oss godt tilrette for å sjå resten. Og så var disk 2 øydelagt!

- Uhøyrt! Usj og fysj!

Då gjekk eg på kjøkkenet og laga ris/sjøkolade-toppar i staden... ;)

- Dei var kjempegode! :gullengel:

I dag driv eg på med litt klesvasking, og husarbeid på ulike måtar. Har mest lyst til å reise på julesjåpping, for eg fekk løn i går, men har funne ut at laurdagar ikkje er dei beste å gjera det på ;)

- Tek det heller måndag føremiddag. :nissekone:

Skrevet
Oi, så stille det er her inne når både Pip og veslo les til eksamen.... Saknar dykk!

Les til eksamen? Kva er det? :tunge1: Uff...

Er her eg! :klem:

Skrevet

Heisann innom med en liten hilsen ;)

Har du vært på juleshopping idag eller?

Håper du får en super mandagskveld :tommelsmil:

Skrevet

NO les eg I ALLE FALL ikkje til eksamen - men det er stilt her likevel... :klø:

- Det er DU som er stille, Linn3c! :tunge1:

Skrevet

NO les eg I ALLE FALL ikkje til eksamen - men det er stilt her likevel... :klø:

- Det er DU som er stille, Linn3c! :tunge1:

Er visst eg som er stille, ja...

- Unnskyld!

Men sånn går det når eg ikkje blir frista til å skriva inn, når ingen eg kjenner kan lesa om meg... Eg veit jo sjølv kva eg driv med, og eg ser ikkje poeng i å skriva dagbok når det berre er for min eigen del..

- Så sånn er det...

Men i det siste, sånn sidan sist eg skreiv her så har eg:

Søndag:

Var på jobb i snopejobben min. Litt stress for det var så mykje som måtte ordnast. Om kvelden åt me pinnekjøtt! Nammmmm!

Måndag:

Sov leeenge!

Så var det litt husvask og slikt, sidan det var overtakingsdag att.

Så gjekk eg på snopejobben. Masse styr også då... Hadde fått brus, og det var kjempetungt å lempe inn på lageret.

Då eg kom heimatt laga litt vidare på eit par presangar. Målte litt og slikt... Så no kjem det seg!

Tysdag:

Var på "nyejobben". Saman med dei små. Kjempekos!

Og så hadde me (dei 5 vaksne på store-avdelinga) framføring av eit nisse-rollespel for dei store borna! Det var gøy, det! :nissekone: <- slik såg eg ut då! ;)

Onsdag (altså i dag):Har vore på store-avdeling i dag. Laga graut til nissen! :D Og så har me hatt disko og greier! ;) Kjempeartig! Etter jobb bar det rett til ei av mine beste veninner for å hjelpa med nynorskrettskriving. Der har eg vore til no, og berre hatt det koseleg, og prata "skit" ;)

Skrevet
Heisann innom med en liten hilsen ;)

Har du vært på juleshopping idag eller?

Håper du får en super mandagskveld :tommelsmil:

Hei!

- Takk for helsing, og unnskyld for at eg er så overlegen at eg ikkje svarar deg... Har lagt helsing tilbake til deg i dagboka di også...

:hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler::hoppe::ler:

(lage liv i dagboka til Linn... :wink: )

Tusen takk veslo! :D

- Og unnskyld for at eg ikkje såg det før no... :( *skamma seg*

Skrevet

No er det Linn3c i alle kanalar her hos meg... :ler:

:nisseblunk:

• 2 uker senere...
Skrevet

GOD JUL! :nissekone:

Har de hatt ei fin jul allesaman?

Eg er nett komen heim frå julebesøka. Det har gått i eitt sidan dagen før veslejuleafta. :nisseblunk:

Men no kan altså jula endeleg få senka seg over oss også! :gullengel:

Skal innom på eit par julebesøk her òg, og så skal eg dumpa ned i godstolen framfor fjernsynet..

Ha ein flott andre juledag! :nissevink:

Skrevet

Takk for hilsen og en riktig god jul til deg også. Håper du har kost deg masse disse dagene, og at du får en flott nyttårsfeiring neste helg!

:nisseblunk::gullengel::nissevink::gave:

Skrevet

I dag er siste "fridag", har sjukemeldt meg i den eine jobben, difor er eg heima i dag. Me har sove lenge og no skal trulovamannen på kjøkkenet og lagar herleg spaghetti til oss! :)

Mmmmm...

Eg ryddar stova, - ser de ikkje det?! :P

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...