Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3381 Del Skrevet 26. september 2006 Flink husmor! ← Hehe, vel vel.. Bare innom en snartur... ← Takk for besøket! på begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3382 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Oppdatering på lista mi: ¤ Rydda - er ikkje ferdig, men godt i gong, har fått rydda det eg hadde tenkt. Meir blir bonus.. ¤ Vaska opp ¤ Setta på plass oppvask ¤ Tørka støv ¤ Støvsuga -ferdig både oope og nede ¤ Moppa over golva (viss bekkenet lar meg) ¤ Ringa Ellos og spørja om gardinene mine ¤ Opna for kabelmonør ¤ Legga saman tørre klede ¤ Vaske klede ¤ Henge opp våte ¤ Laga middag før mannen kjem heim - Ostesnitzlar Endret 26. september 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. september 2006 #3383 Del Skrevet 26. september 2006 Nå er du flink, husk PAUSER da! Mine lister inneholder alltid koselige ting også. Lista mi for helga inneholdt både å se Grey's Anatomy i reprise på lørdag, scrappe og dusje/bade. Da får jeg jo i det minste strøket NOEN ting på lista (hadde der stårr "spille ørten timer dataspill og glo på en film eller tre på tv" hadde jeg fått stryke ut det også...) den inneholdt dessunte shopping, men det ble ikke noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3384 Del Skrevet 26. september 2006 Eg pausar som berre det, eg.. No har me fått kabel i huset! :-D Må berre ha litt lenger ledning mellom veggen og boksen. No ringte eg nett mannen for å finna ut om me har ein slik, og sjølvsagt har me det! Me har jo minst ein av alle kablar i heile verda, i alle fall verkar det sånn på menda med kabelkassar me har... Så no skal eg ned i kabel-riket og leite fram den eg treng, for så å få fjernsynet til å virka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. september 2006 #3385 Del Skrevet 26. september 2006 Virker som om vi også har alle mulige kabler utfra kabel-kassene, men jeg har enda ikke lokalisert en god, gammeldags "radio-ledning". Jeg har nemlig funnet en radio jeg ville ha på kjøkkenet, men denne har ikke vært i bruk på noen år, og ledningen... er nok i en kabelkasse jeg ikke har funnet enda. Flytting gjør denslgs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3386 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Oppdatering på lista mi: ¤ Rydda - er ikkje ferdig, men godt i gong, har fått rydda det eg hadde tenkt. Meir blir bonus.. ¤ Vaska opp ¤ Setta på plass oppvask ¤ Tørka støv ¤ Støvsuga -ferdig både oope og nede ¤ Moppa over golva (viss bekkenet lar meg) ¤ Ringa Ellos og spørja om gardinene mine ¤ Opna for kabelmonør ¤ Legga saman tørre klede ¤ Vaske klede ¤ Henge opp våte ¤ Laga middag - Ostesnitzlar Urk - no er eg kjempesliten. Trur eg kallar det ein dag etterkvart, med all denne rydde-vaskinga mi.. Har då fått gjort ein heil del. Fann kabel på loftet, men det virkar ikkje... Babyen er heilt hyper inni der, gjer vondt når han driv på og styrer så masse. ** Gjekk å henta posten. Då vart babyen roleg. Mannen er komen heim og han har ordna kabel-fjernsyn til oss! :kys_2: Endret 26. september 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. september 2006 #3387 Del Skrevet 26. september 2006 Hjelpes meg så flittig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2006 #3388 Del Skrevet 26. september 2006 *svett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3389 Del Skrevet 26. september 2006 No har eg drege med meg mannen rundt og kjøpt gardiner til barnerommet og litt lampar til å ha i underetasjen. Så no held eg på å kobla opp lampane. Trur eg skal bytta gardinstanga me kjøpte, for den var litt i lengste laget. Mannen insisterte på å kjøpa den, og vart litt lang i maska då han såg at den var 1/3 lengre enn det han trudde. Altså var den stanga EG såg på rett.. Tihi.. Han ville ha ein annan farge enn det eg har sett for meg på gjesteromsgardinene også, så då er leitinga i gong igjen etter gardiner der. Må hugsa å ringa Ellos ang. gardinene i stova forresten. Lurer på om det er ope på telefon der no? Jaja, tilbake til lampemontering; eg skulle berre finna eit lite flatt skrujern, og det trur eg neppe at eg finn på KG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 26. september 2006 #3390 Del Skrevet 26. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. september 2006 #3391 Del Skrevet 27. september 2006 Man finner det MESTE på KG, men muligens ikke skrujern nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3392 Del Skrevet 27. september 2006 Me vart ferdige med tre av fire lampar i går! Den fjerde er heilt håplaus å få til, trur me leverer den tilbake. Han manglar jording! No er eg nett komen tilbake frå jordmor. Alt såg bra ut. Skal legge inn info seinare, no må eg kvila litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 27. september 2006 #3393 Del Skrevet 27. september 2006 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #3394 Del Skrevet 27. september 2006 Tenk at det nærmer seg terminen din med stormskritt!!! Her kommer det til å bli spennede framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3395 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, no nærmar det seg folkens. Har aldri vore så nært foreståande som de er no... Akkurat det sa jordmora til meg i dag, då ho noterte ned kor mange veker eg er på veg. Vitale data ved jordmorkontroll i dag, 27.09.06: Veke: 36 (i morgon) Symfyse-fundus mål: 34 cm Vekt: + 12,5 Blodrykk: 120/70 Urin: Negativ Ødem: 1 Leie: Hovudleie, hovud knapt festa Baby-hjarteslag: 136 pr min Diverse: Forkjølt. Livlige bevegelser. Gruppe fødselsforberedende i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. september 2006 #3396 Del Skrevet 27. september 2006 Så spennende at småtten ligger i hodeleie! Nå er det ikke lenge til barnet hilser på dere for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3397 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. september 2006 #3398 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. september 2006 #3399 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. september 2006 #3400 Del Skrevet 28. september 2006 Så spennende det blir når småtten kommer ut og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg