Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #3361 Skrevet 25. september 2006 Håper formen er fin idag, uten halsbrann!
Glossy Skrevet 25. september 2006 #3362 Skrevet 25. september 2006 Så seint i seng og så tidlig opp??? Ikke rart du sovner da Håper du får en fin dag!!
Linn3c Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3363 Skrevet 25. september 2006 Septima: Epica: Ja, takk. Formen er mykje betre i dag. Glossy: Har sove meg ein liten kvil no, og så blir det nok litt tidlegare i seng i kveld, ja.. Har hatt ein kjempefin dag! Trefte ¤Ronja¤ i byen og åt lunsj med henne. Kjempekjekt! Tusen takk for den flotte gåva, vennen! Det var heilt midt i blinken! :-D Etter eg trefte henne, gjekk eg til jobben til mannen. La gåva frå meg i bilen, og tok bussen heim. Då eg kom heim, sov eg litt og no ryddar eg. Pause nett no, då. Kan jo ikkje jobba for hardt og for lenge om gongen. Dette gjer me i FlyLady-and. 15 min jobbing, 15 min pause. Uhm.. Er vel kanskje litt mindre pausar ho opererer med, men likevel.. Det er berre ein månad igjen til termin, då har eg vel lov å tøya reglane litt?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 25. september 2006 #3364 Skrevet 25. september 2006 Takk for i dag vennen min!! Det var utruleg kjekt å sjå ditt vakre åsyn att!! Håpar du får glede av gåva! Glad i deg eg!!
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #3365 Skrevet 25. september 2006 Bare en mnd igjen! Så spennende!
Linn3c Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3366 Skrevet 25. september 2006 Takk for i dag vennen min!! Det var utruleg kjekt å sjå ditt vakre åsyn att!! Håpar du får glede av gåva! Glad i deg eg!! ← Ja, takk for i dag, vennen! Kjempekoseleg å sjå deg att også! Glad i deg også! Bare en mnd igjen! Så spennende! ← Ja, no nærmar det seg. Men du har neimen ikkje så lenge att du heller!
~Capricorn~ Skrevet 25. september 2006 #3367 Skrevet 25. september 2006 Ja, nå er det jammen ikke lenge til her.. Hvor i alle dager ble all tiden av liksom..syns det har gått veldig fort her jeg..men så lever jo jeg bare bra ikm til ikm da..eller fra lønning til lønning eller noe..så altå, når jeg tar en mnd av gangen går det vel gjerne veldig fort da..
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3369 Skrevet 26. september 2006 Ja, nå er det jammen ikke lenge til her.. Hvor i alle dager ble all tiden av liksom..syns det har gått veldig fort her jeg..men så lever jo jeg bare bra ikm til ikm da..eller fra lønning til lønning eller noe..så altå, når jeg tar en mnd av gangen går det vel gjerne veldig fort da.. ← Hehe, eg lever frå torsdag til torsdag, sjølv - så eg veit godt koss det føles at tida plutseleg har gått rasande fort. Du merkar det sjølv no når u blir gravid. Håper du får ein fin dag vennen ← Takk! Og like eins til deg! *************** No har endeleg gutane tatt igjen jentene i oktoberklubben på SM. Tidlegare har det heile tida vore minst to fleire jenter enn gutar, mens det i natt bikka over den andre vegen. No er det født 10 gutar og 9 jenter. Heilt sprøtt, me er jo ikkje begynt på oktober ein gong! Her sov me nesten litt FOR godt i dag, våkna ti min etter at mannen skulle vore på jobb.. Men fekk han då avgarde, har ete frukost medan eg oppdaterte meg her, så no kan dagen berre begynna. I dag får me endeleg skikkelege fjernsynssignal også, det skal komma kabelinstallatørar til oss i ettermiddag! Så då er det endeleg mulig å få med seg ein tv-tysdag igjen! Har ikkje hatt skikkelege signal her me bur no, og det er ein månad sidan me flytta inn. Har sett masse film, for å sei det sånn... Elles har eg vel kanskje ein aldri så liten plan for dagen: ¤ Rydda ¤ Støvsuga (viss bekkenet lar meg) ¤ Moppa over golva (viss bekkenet lar meg) ¤ Legga saman tørre klede ¤ Vaske klede ¤ Henge opp våte ¤ Laga middag før mannen kjem heim Og så må eg hugsa å be mannen stikka innom Princess og henta gardinene eg la av. Skal tru om han har pengar til det..? Kortet hans er nemleg ødelagt, ventar nytt kva dag som helst. Utanom alt dette så skal mannen på jobbintervju i dag, og eg er så spent! Ha ein flott dag alle saman, eg dukkar nok innom igjen i løpet av dagen, kan jo ikkje berre vera flink jente, må ha pausar også...
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3370 Skrevet 26. september 2006 Ser det ikkje litt ut som at sommrfuglen min har hengt seg opp litt, sånn som Kverula sin gjorde? Hmm.. Får gje han frist til torsdag å skjerpe seg. Men då er det på hovudet ut, viss han ikkje har skikka seg då, altså! (Tenkjer nok at truslar virkar! )
Malama Skrevet 26. september 2006 #3371 Skrevet 26. september 2006 Oi, mannen på jobbintervju? Spennende greier. *krysser fingrene* Litt av en plan du har for dagen. viktig me pauser ja. Masse pauser
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3372 Skrevet 26. september 2006 Ja, eg begynte dagen like godt med ein pause, eg. La meg nedpå litt her..
Malama Skrevet 26. september 2006 #3373 Skrevet 26. september 2006 Lurt Jeg vil også begynne dagen med en pause. Ehh, vel, DAGEN begynte jeg med å stå opp og sånn, men arbeidsdagen begynte jeg med en KG-pause som varer enda. (vel, nei, jeg har jo selvsagt jobba innimellom da, mailer, telefoner, rapporter... Men det føles mer som om arbeidet avbryter pausen enn at pausen er en PAUSE.... Kanskje på tide å logge helt av og BARE jobbe, ikke anse jobben som et forstyrrende element...
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3374 Skrevet 26. september 2006 Oppdatering på lista mi: ¤ Rydda ¤ Tørka støv ¤ Støvsuga (viss bekkenet lar meg) ¤ Moppa over golva (viss bekkenet lar meg) ¤ Legga saman tørre klede ¤ Vaske klede ¤ Henge opp våte ¤ Laga middag før mannen kjem heim - Ostesnitzlar
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3375 Skrevet 26. september 2006 Lurt Jeg vil også begynne dagen med en pause. Ehh, vel, DAGEN begynte jeg med å stå opp og sånn, men arbeidsdagen begynte jeg med en KG-pause som varer enda. (vel, nei, jeg har jo selvsagt jobba innimellom da, mailer, telefoner, rapporter... Men det føles mer som om arbeidet avbryter pausen enn at pausen er en PAUSE.... Kanskje på tide å logge helt av og BARE jobbe, ikke anse jobben som et forstyrrende element... ←
Linn3c Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3380 Skrevet 26. september 2006 Oppdatering på lista mi: ¤ Rydda ¤ Vaska opp ¤ Tørka støv ¤ Støvsuga (viss bekkenet lar meg) ¤ Moppa over golva (viss bekkenet lar meg) ¤ Ringa Ellos og spørja om gardinene mine ¤ Legga saman tørre klede ¤ Vaske klede ¤ Henge opp våte ¤ Laga middag før mannen kjem heim - Ostesnitzlar ← Huff, blir jo berre lengre denne lista.. Trudde eg skulle klara å bli ferdig, eg.. Men kjem jo berre på meir som må gjerast.
Fremhevede innlegg