Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 9. januar 2005 Heihei! Takk for besøk Midnattsol og magnolia! - Allitd kjekt når nye fjes stikk innom hos meg! I dag har eg sove leeenge! Skal til å laga litt mat no. - Skulle eigentleg berre innom for å finna oppskrift på grov pizzabunn, for som dei aller fleste veit har eg starta eit nytt og sunnare liv! Og då er det ikkje lenger hjelp i den gamle, men svært gode (og svært lyse) pizzabunnen til mamma. Men ha ein fin dag då, småpiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #322 Del Skrevet 9. januar 2005 No skal eg ut på tur! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Millius Skrevet 9. januar 2005 #323 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei Tusen takk for hilsen i dagboken min Håper du koser deg på tur :D Skal straks få på meg yttertøyet og dra ut en tur jeg og,men vet ikke om jeg kommer så langt herfra..Det er jo skøytebane overalt,men ut skal jeg Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. januar 2005 #324 Del Skrevet 9. januar 2005 hei Takk for koselig hilsen i boka mi! Så flink du er da, ut å går tur og greier.. Kanskje jeg skulle prøve å dra med meg mannen ut en tur etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 9. januar 2005 #325 Del Skrevet 9. januar 2005 Heisann! Håper du har hatt en fin helg! Ser at du lever det sunne liv. Prøver så godt jeg kan jeg også Vann går det mye i, og så prøver jeg å bevege meg litt, og spise frukt og grønt. Men igår skeiet jeg skikkelig ut. Må være lov det på lørdagen Kos deg masse idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2005 #326 Del Skrevet 9. januar 2005 Her står også turgåing på programmet om ikke så lenge. Har hund så jeg må uansett. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #327 Del Skrevet 9. januar 2005 Heime igjen no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #328 Del Skrevet 9. januar 2005 Tusen takk for meldingar Millius, liv, @riel og Midnattsol! Det var kjekt å få litt luft på kroppen, ja! - Hadde både mann og hund med, det var stas. Var faktisk litt snø oppå toppen av det fjellet me gjekk over. Og på vegen ned hagla det masse. Det blir ingenting av pizzaen som eg planla då.. Dessverre. Men det er for langt på dag til at eg kan eta meir. Skal jo ta masse blodprøvar i morgon, og då såg helst legen at eg fasta før eg tok dei. Så no har eg fasta sidan klokka to, håpar det er lenge nok. Så det blir grov pizza i morgon i staden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 9. januar 2005 Oi! Har jo heilt gløymt å fortelja om planane våre... Tihi! Me sat på McDonalds her ein dag i førre veka (før eg starta det nye livet mitt), då eg brått kom til å tenkja på ein ting: "Kva med å flytta til Nord-Noreg?" :o Eg snakka med trulovamannen om det, og han var faktisk ikkje heilt imot den tanken. For no når han har mista jobben, så veit me jo ikkje kva som skjer med han framover, og eg har jo ikkje jobben min lengre enn til 13. mai, så kanskje me pakkar saman og dreg nordover? Har snakka eindel om det i det siste, så kanskje me skal gjera det? Satsa litt og prøva ut korleis det er? Har høyrt masse positivt om å flytta nordover. Noko med midre skatt og mindre betaling til lånekassen? Me leiger jo ut to av leilighetene i huset vårt allereie. Kunne ha leigd ut den siste (den me bur i) til bror min som bur her allereie saman med oss, for ein liten penge, mot at han ser om tinga våre og gjer ein lett vaktmeisterjobb for oss? Kva seier de folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2005 #330 Del Skrevet 9. januar 2005 Nordlænning som jeg er synes jeg det var en kjempegod idè. Hvor da tenkte dere? Nå bor ikke jeg i Nord-Norge (dessverre) men har bodd der mesteparten av mitt liv og det er der røttene mine er. Håper å bo der en gang senere i livet. Er der så ofte jeg kan, foreldrene mine bor der og har masse venner der. Hvilken hund har dere forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 9. januar 2005 Nordlænning som jeg er synes jeg det var en kjempegod idè. Hvor da tenkte dere? Nå bor ikke jeg i Nord-Norge (dessverre) men har bodd der mesteparten av mitt liv og det er der røttene mine er. Håper å bo der en gang senere i livet. Er der så ofte jeg kan, foreldrene mine bor der og har masse venner der. Kor? - Tja, sei det... Det er vel så lauseleg prat enno, at me ikkje har fått tenkt på det enno. Men det må vera såpass langt nord at me "får noko utav det"... Økonomisk, tenkjer eg då.. Hvilken hund har dere forresten? Hunden vår er blanding mellom Schäfer, Flatcoated Retriever, Border Collie og hummar&kanari. Ho er svart på farge, og liknar FR framme, og S bak (kvit bakpå bakbeina) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #332 Del Skrevet 9. januar 2005 Dessutan vil me jo få med oss midnattssol og vintermørket, når me får sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. januar 2005 #333 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei. Takker for hilsen i dagboka, og ramler innom for å gjengjelde det.Alltid kos å bli kjent med nye folk. Blir spennede å følge bryllupsforberedelsene dine. Har nå vært gift i litt over fire måneder selv.Du har noe å glede deg til!!!:-) Lompeklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei. Takker for hilsen i dagboka, og ramler innom for å gjengjelde det.Alltid kos å bli kjent med nye folk. Blir spennede å følge bryllupsforberedelsene dine. Har nå vært gift i litt over fire måneder selv.Du har noe å glede deg til!!!:-) Lompeklem. Det høyres bra ut! Takk for besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. januar 2005 #335 Del Skrevet 9. januar 2005 "Kva med å flytta til Nord-Noreg?" :o JAAA! Gjer det! Eg (og mannen òg, faktisk - men kvar for oss...) har budd der eit år - heilt strålande! Eg vil gjerne slå eit slag for Aust-Finnmark eg då (der er du i alle fall garantert alle dei økonomiske fordelene du nemnde òg) - Vadsø er ein fin by! Vest-Finnmark er òg fint altså, men veldig annleis. Meir 'innland' for det meste. Men dette var spanande du - kanskje me skal bli naboar langt nord me to? (Vurderer å reise nordover att me òg med tida - kven veit?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #336 Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for hilsen i dagboken min! :-) Kan absolutt anbefale deg å flytte nordover, men jeg tror nok man må ganske langt nord (lenger enn Tromsø iallfall) for at det skal være økonomiske fordeler mht studielån. Men det er fint å bo i Nord-Norge da. Ser du bor i Bergen, jeg var der en helg i oktober og det regnet konstant! Det hadde ikke jeg orket, selv om jeg definitivt er et høst/vintermenneske. Men bergensdialekten er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. januar 2005 #337 Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for hilsen i dagboken min! :-) Kan absolutt anbefale deg å flytte nordover, men jeg tror nok man må ganske langt nord (lenger enn Tromsø iallfall) for at det skal være økonomiske fordeler mht studielån. -Det gjeld Nord-Troms og Finnmark. (Så veit du det... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 9. januar 2005 JAAA! Gjer det! Eg (og mannen òg, faktisk - men kvar for oss...) har budd der eit år - heilt strålande! Eg vil gjerne slå eit slag for Aust-Finnmark eg då (der er du i alle fall garantert alle dei økonomiske fordelene du nemnde òg) - Vadsø er ein fin by! Vest-Finnmark er òg fint altså, men veldig annleis. Meir 'innland' for det meste. Men dette var spanande du - kanskje me skal bli naboar langt nord me to? (Vurderer å reise nordover att me òg med tida - kven veit?) Så kjekt at du anbefalar det så varmt, Pip! - Det er nesten som eg får lyst til å dra med ein gong. Men det blir uansett ikkje før etter medio mai for min del. Kanskje festarmannen dreg før meg. Takk for hilsen i dagboken min! :-) Kan absolutt anbefale deg å flytte nordover, men jeg tror nok man må ganske langt nord (lenger enn Tromsø iallfall) for at det skal være økonomiske fordeler mht studielån. Men det er fint å bo i Nord-Norge da. Ser du bor i Bergen, jeg var der en helg i oktober og det regnet konstant! Det hadde ikke jeg orket, selv om jeg definitivt er et høst/vintermenneske. Men bergensdialekten er kjempefin! Her regnar me nesten vekk... Men me klagar fint lite her i Bergen. Når me ser på slike vassmengder som kjem ned enkelte stadar no for tida, så berre ler me. For det er jo nesten like masse som kjem ned her hjå oss heile tida. Eg snakkar ikkje bergensdialekt sjølv, men festarmannen gjer. -Det gjeld Nord-Troms og Finnmark. (Så veit du det... ) Oki! - Tusen takk, det har me lurt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. januar 2005 #339 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Linn3c! Koselig at du stakk innom dagboka mi! :-) Alltid hyggelig å gjøre nye bekjentskaper her inne! Ser du bor i Bergen, det gjør broren min og familien hans også. Bergen er en kjempefin by, selv om det regner mye! :-) Koselig med hund, da får man jo mye turer i all slags vær. Vi har ilder vi :-) Spennende med flytteplaner! Nord-Norge har jo så mye fin natur og mye annet å by på, men jeg tror jeg ville grudd meg til mørketida hvis jeg skulle bodd der selv. Men det er sikkert en vanesak! Ha det bra så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #340 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! - Takk for besk, La Traviata! No er eg tilbake frå sjukehuset og blodprøvane. - Det var kjempeskummelt før eg skulle inn. Men fekk heldigvis ei forståïngsfull ung dame til å ta blodprøvane mine, så det gjekk sååå fint! Men utan sambuaren der ved mi side hadde eg nok sikkert svimt av... Tenk at det er mogleg at nokon har så store problemar med å kvitta seg med litt blod som det eg har, altså... :klø: No skal eg bruka resten av formiddagen til å slappa av. - Prøva det nye spelet til festarmannen, skanna norke bilete og gå ein tur med hunden er også på programmet. Etter lunsj skal eg mest sannsynleg på eit møte på jobben, og etter det skal eg finna på noko kjekt med kusina mi! Og seinare i dag, blir det vel litt meir jobbing med invitasjonane, tenkjer eg... Ha ein fin dag, snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg