Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aaaaargh.. Alt for varmt til å greia å sova no...

Namn, ja.. Me har tenkt litt. Men ikkje så masse. Tenkte vel mest før UL, og så har me plukka ut nokre favorittar etterpå. Godt at me har gooood tid på oss.. Kva med deg og mannen då, liv? Har de nokre gode på hand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan eventuelt setja inn dei alternativa me har så langt i morgon. No har eg berre lyst til å sova. Men det er så vaaaaaarmt...

Skrevet

Gooood moooorgoooon! :-D

Har visst ikkje det største sovebehovet lenger - herleg! Er i alle fall lysvaken no. Sit her og nyt herleg brødskjeve med kyllingskinke og purre på. Mmmm!

Har nett motteke og lese dagens FlyLady-oppdrag, og jammen hadde eg ikkje fått 2 - TO - oppgåver å gjera i dag. Fyrst skal eg sjaine HEILE kjøkkenet og etterpå er det 27 kastetingdans på badet. Men det kjøkkenet, det hadde eg no sånn smått planlagt å rydda litt i dag, for etter ei travel helg ser det ofte litt ille ut der, og i dag som alle andre måndarar var det inga endring der. Både eg og lillebror er heime på sjukemelding, så eg har heldigvis hjelp! :)

Ha ein flott dag, eg svinsar nok innom rett som det er ;)

Skrevet

Navn ja, jeg tror vi har blitt einige om Markus.. Men det kan jo endre seg ;)

Skrevet

Ja, det var dei namna då.. Hehe.. Me har (foreløpig) desse:

(alfabetisk rekkefølgje)

Brage

Elias

Gustav

Lukas

Sondre

Vetle

Skrevet

Åååå! Sånn har eg lyst på!

Men me har nesten heilt bestemt oss for Simo. Likar dei veldig godt, praktiske, behagelige og fine å sjå på :)

Entensånn eller sånn.

Skrevet

No skal eg straks gå ut i sola litt. Har dårleg samvit for at eg ikkje har nytt sola meir, men det er jo så forferdelig varmt! Puh!

Men no skal eg ta med strikketøyet og ei stor flaske saft ut og kose meg i sola. :)

Gjest Septima
Skrevet

Om du synes det er for varmt i sola, så kan vi bytte. Du kan lese til eksamen, også kan jeg sitte ute og kose meg i sola :)

:klem:

Skrevet

Hehe, ja det var litt varmt i sola men eg fekk meg ei pause då eg henta veslesystra mi på jobb. Ho er i arbeidsveke i byen denne veka :) Etter eg henta henne, drog me på sjåpping. Så no har eg kjøpt masse fine mammasommarklede og litt babyklede på sal ;)

Skrevet

I morgon klokka halv tolv skal eg ha prøvetime på det treningsstudioet eg har tenkt å begynne å trene på! :-D

Skrevet

Den første linken virker ikke helt som den skal :(

Vi har den simo Duo. Tenker at den baggen på kombivognen kan bli litt liten ut over vinteren!

Skrevet

Hmm.. Den fyrste linken, ja.. Jaja.,. Det var ei slik gamaldags barnevogn.. Sånn frå 1920-talet, kanskje? Nydelege, men sikkert veldig upraktiske. ;)

Trur det hamnar på Duo for oss også, ja. Tenker som deg at bagen på kombivogna sannsynligvis blir litt liten utover vinteren.. Men din bebis er jo større enn min på den tida då, så det er nok viktigare for deg. Men uansett, eg vil jo ikkje at han skal ha det for trangt nedi der :)

Skrevet

No har eg vore på trening! :-D

Kjente då eg gjekk nedatt trappa etter treninga at det allereie då var myyykje betre i bekkenet mitt! :hoppe:

Skrevet

Ja, ikkje sant?

Vart tydlegvis svæææært så trøytt av treninga, for eg sovna nesten umiddelbart etter middag. Og sov to timar, kanskje nærare tre..! :overrasket:

Skrevet

Ja, det er klart :Nikke:

Heilt fin i dag også, einaste under armane eg er litt stiv. Vanskeleg å hugse alle stadane eg har vore aktiv liksom ;)

Skrevet

No skal eg hente veslesyster på jobb i barnehagen. Etterpå skal me kjøpa herleg fersk fisk til middag :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...