liv Skrevet 18. juli 2006 #2741 Del Skrevet 18. juli 2006 Så Titus skal på ferie han og Dere må dra innom å besøke han da! Vi hadde vår på pensjonat i romjulen i fjor. Aldri det pensjonatet igjen! Da reiser vi heller litt lenger og finner et som er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2742 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja, me får håpa at ho trivs på pensjonatet, når me skal vera vekke frå henne så lenge. Har fryktleg dårleg samvit for å reise frå henne, men fann ut at det blir nok det beste. Der betaler me jo folk for å komma å kosa med henne og sånt. ---------------------------- Ny dag, nye muligheter! Har sove lenge i dag! La meg til å sove rundt 00 i går og stod opp klokka 10 i dag! Men den søvnen trong eg verkeleg. Var eigentleg meininga at eg skulle ta bilen i morges, men den planen var fint viska ut med min søvntunge pust då mannen skulle gå. Eg plar alltid vera stått opp før han, uansett om eg skal stå opp då, eller om eg skal sova litt vidare. Eg plar alltid å stå opp for å sei "hadet" så det var rart i dag, ja. Hadde forresten ein heilt sinnsjukt oppblåst mage i går kveld! Lurer på kva som har gjort det? Kan det ha vore noko eg har ete? Eller treninga i går? Det var i alle fall utruleg trangt og ubehageleg å vera så oppblåst! Plan for dagen: Setje på vaskemaskin Litt KG Frukost Sjekke om det er noko som må utav frysen til middagen Ta utav oppvaskemaskin og setje i att Pakke litt frå kjøkkenet sidan det ikkje vart pakking i går Ein runde på KG Lunsj Pakke litt til Lage middag Ta i mot mannen som kjem heim Ete middag Slappe av med mannen Setje på ny vaskemaskin og tørketrommel Pakke litt Spele WoW Kanskje kvelds? Legge meg i skapeleg tid Høyres ut som ein overkommeleg plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2743 Del Skrevet 19. juli 2006 Plan for dagen: Setje på vaskemaskin Litt KG Frukost Sjekke om det er noko som må utav frysen til middagen Ta utav oppvaskemaskin og setje i att Pakke litt frå kjøkkenet sidan det ikkje vart pakking i går Ein runde på KG Lunsj Pakke litt til Lage middag Ta i mot mannen som kjem heim Ete middag Slappe av med mannen Setje på ny vaskemaskin og tørketrommel Pakke litt Spele WoW Kanskje kvelds? Legge meg i skapeleg tid Høyres ut som ein overkommeleg plan ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2744 Del Skrevet 19. juli 2006 Plan for dagen: Setje på vaskemaskin Litt KG Frukost Sjekke om det er noko som må utav frysen til middagen Ta utav oppvaskemaskin og setje i att Pakke litt frå kjøkkenet sidan det ikkje vart pakking i går Ein runde på KG Lunsj Pakke litt til Lage middag Ta i mot mannen som kjem heim Ete middag Slappe av med mannen Setje på ny vaskemaskin og tørketrommel Pakke litt Spele WoW Kanskje kvelds? Legge meg i skapeleg tid Høyres ut som ein overkommeleg plan ← KRISE! Det er TOMT for aviser! Kva skal eg gjera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #2745 Del Skrevet 19. juli 2006 litt for de 99 her også jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2746 Del Skrevet 19. juli 2006 Takk! sammen med Kverula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juli 2006 #2747 Del Skrevet 19. juli 2006 Når det er tomt for aviser så går du på shopping og tar med deg alle reklamebladene du finner på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2748 Del Skrevet 19. juli 2006 Hehe, ikkje så dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2749 Del Skrevet 19. juli 2006 Eg lurte på om eg skulle gjera som i går då.. Då gjekk eg på butikken, kjøpte lunsj og fire aviser. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juli 2006 #2750 Del Skrevet 19. juli 2006 du får be om å få naboens reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2751 Del Skrevet 19. juli 2006 Hehe, har budd her i 5 år, men kjenner ikkje dei naboane som ikkje er på ferie no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. juli 2006 #2752 Del Skrevet 19. juli 2006 Ååå...sånn mage vil eg og ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. juli 2006 #2753 Del Skrevet 19. juli 2006 Hmm.. aviser er til å pakke inn saker i, sant? Jeg har ikke brukt de enda, jeg pakker nemlig knuselige ting i håndklær jeg. (og etterhvert også i sengtøy, men vi har så sinnsykt mye håndklær at selv om jeg altås pakker i alle de hvite, og alle de røde og antakelig også alle de gule, så har vi fortsatt de blå (som er en hel vaskemaskin og vel så det, så vi klarer oss med en eller to "farger" til bruk den neste mpneden) til å BRUKE. Men, vi burde kanskje begynne å samle på aviser og reklame? Bare et par uker siden vi bar bort og kastet ALT vi fant av reklame og gamle viser jo... dumme oss. Men som sagt, enn så lenge har jeg ikke brukt noe slikt, så om jeg begynner å spare nå, så har jeg kanskje litt når jeg går tom for håndklær (liker ikke tanken på avier jeg da, pga trykksverte. Det er til å pakke inn ting i du mener, sant?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2754 Del Skrevet 19. juli 2006 Capri: Snart, vennen. Snart! Malama: Ja, me pakkar inn glasstinga vår i avispapir. Trykksverte blir det, ja. Men heldigvis har me oppvaskemaskin. Har brukt opp alle handdukane våre. Må jo spara nokre til å ta med på tur også, så har brukt alt det me kan bruka. Kjøpte fire nye aviser i dag som me slukte frå perm til perm før me tok stiftane utav og pakka inn i dei også. Så me har fått pakka to kassar på kjøkkenet, to i stova og ein til garasjen i dag. Eg har spart på all reklamen me har kunna pakka inn i sidan me visste at me skulle flytta rundt påsketider, med det var veldig knapt. Me kjøper ikkje aviser til vanleg, me les dei på internett. Så då blir det berre den reklamen som kjem i posten. Og då er det berre den som er på "avispapir" me kan pakka inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2006 #2755 Del Skrevet 19. juli 2006 Det går virkelig uante mengder med avispapir når en skal flytte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juli 2006 #2756 Del Skrevet 19. juli 2006 ja jeg finner til stadighet avispair i kroker etter utpakking Aner ikke hvordan det har kommet seg dit men det er nå en del avispapir som ble brukt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. juli 2006 #2757 Del Skrevet 19. juli 2006 Følgelg begynner jeg å samle på aviser... enn så lenge har vi hånnduker nok til 3-4 kasser til med kjøkkenting tror jeg, og deretter en del silkepapir (for jeg sparer konsekvent på silkepapir og bobleplast jeg får i hus, til pakker jeg skal sende og sånn) men det er bare å begynne å spare på aviser skjønner jeg. Hreved nedlegges altså forbuud motå legge denslags i papirinnsmlinga. Greit Så genialt for meg å ha deg å lære av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2758 Del Skrevet 19. juli 2006 Saeria: Det er heilt utruleg! liv: Hehe, kan tenke meg at det blir sånn hos oss også, ja. Malama: Fornuftig forbod, ja. til alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2759 Del Skrevet 19. juli 2006 Eg begynte å lure litt på om det kanskje hadde vore like greit å ta ein sydentur i staden for bilferien i august... To veker i Spania for ca 8000 kr. Usikker på flying og sånt då, men trur det skal gå bra. Er vel gjerne verre med varmen..? Har nokon innspel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juli 2006 #2760 Del Skrevet 19. juli 2006 to uker i Spania hørtes deilig ut det da! Lommepenger må en jo ha samme hvor en er. Men jeg hadde ikke taklet varmen Hvor mange uker er du på vei da? Får du være med flyet tilbake er vel spørsmålet? og så var det det med reiseforsikring, husk å sjekk deres så den gjelder selv om du er gravid, ikke alle som gjør det. Og så var det det med sykemelding og utenlandsreiser. Det er noen spesielle regler der, husk å sjekke opp det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg