Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Duuuuu? Har det begynt å gå opp for deg at du skal bli mamma eller? For meg er tanken berre så uverkeleg fjern....

Gledar meg til å sjå den vesle tappen dykkar eg.... De blir sikkert herlege foreldre!!! :hjerte:

Skrevet

I dag har me endeleg fått pakka litt igjen etter langt opphald med både jentekveld og mannebursdag. Har pakka ein kasse med Linn3c-klede og to med serviseting frå stova. Var planen å pakka eit par kassar på datarommet også, men mannen vart sittande å sjå på teite haifilmen, eg har ikkje lyst å masa på han sidan han jobbar på dagtid. Eg kunne ha pakka litt sjølv ja, men veit ikkje hielt kva som skal pakkast no og kva som skal ventast med.

Har vore på trening også i dag, det var herleg!

Trur kanskje eg skal pakka litt likevel, sjølv om eg ikkje veit heilt kva som skal ned no, ned skal det jo uansett i løpet av dei neste 14 dagane. ;)

Sjåast! :vinke:

Skrevet

Mmmm! Ingenting er som frukost og KG... Samtidig! :Hehe:

Skrevet

Hei på deg Havfrua!

Har prøvd å leite litt, men kan ikkje finne noka dagbok for deg.. Stemmer det, eller er eg dårleg å leite? :)

Skrevet (endret)

25 fullgåtte veker i dag.

Har starta på den 26. veka av svangerskapet.

Endret av Linn3c
Skrevet

Deilig med ein formiddagskvil på puta.

No er eg klar for action resten av dagen :)

Gjest Septima
Skrevet

Kommer sikkert til å se etter deg når jeg er i Bergen,

selv om jeg ikke aner hvordan du ser ut...

Skrevet

Me kunne jo ha møtt kvarandre, gått på kafè eller noko viss du har lyst? :)

Eg kan senda deg bilde av meg, så blir eg lettare å kjenna igjen, men eg fer ikkje mykje å travar i Bergensgatene for tida. Held meg stort sett heime.. Kjedeleg sånn..

Skrevet

Når er det du skal nedover forresten?

Skrevet

Uff.. i dag har eg berre fjasa heile dagen.. No må eg komma meg opp av stolen og i gong med noko fornuftig! Ja! Så det så!

Gjest gjest1
Skrevet
25 fullgåtte veker i dag.

Har starta på den 26. veka av svangerskapet.

Så nyyyyyyydeleg magen din er blitt!!

(og så utruleg stilig snekkerbukse! Kor har du fått tak i den?)

Skrevet

Takk veslo, så snill du er! :kose:

Snekkerbuksa har eg arva av A.

Utruleg greit med veninner som er nesten i samme str, sjølv om ho er ein del mindre enn meg då, så kan eg fremdeles bruka mesteparten av kleda.

Tok den av og sjekka; den er kjøpt på Lindex.

Gjest gjest1
Skrevet

Kjekt med arving!

Skal kikke på Lindex neste gong eg er der eg! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Fiin mage! ;)

Hva er planene for kvelden da? Formen okei? :kose:

Skrevet

Plan for kvelden... Tenkte meg ein tur på nattåpent i byen :)

Formen er fin, berre håpar at det ikkje blir ille-pernille i løpet av ein sjåppingrunde.. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...