Linn3c Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1881 Del Skrevet 3. april 2006 Reunion til sommaren??? Eg og du? ← JAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. april 2006 #1882 Del Skrevet 3. april 2006 Merkelig det der, når man har hatt en lege, så tror man det er sånn. Jeg vet ikke hvordan det re hos den legne jeg har hatt jeg, men slik "ringe om morgenen" var det der jeg hadde ege før jeg flyttet i alle fall. Her bryr jeg meg ikke, jeg liker ikke legen min, og skal bytte når vi flytter, og prøver å holde meg frisk inntil da.... Vi titter etter hus alle plasser vi, men vi har ikke vært på visning etter det huset som "glapp" for oss "der ute". Delvis litt sånn "må komme oss etter skuffelsen", også fikk jo jeg denne usikre jobbsituasjonen midt i fanget da. Jeg visste jo at jeg var vikar, men var "så godt som lovet" forlengelse, som det nå slett ikke er sikkert jeg får likevel... Så vi venter liksom litt.... Men, skal nok på jakt igjen ja, snart Du får skrike ut om du ser noe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 3. april 2006 #1883 Del Skrevet 3. april 2006 JAAAA! ← SUPERT!! Tenk at det er 5 år siden vi gjekk ut av videregående!! Det føles på ein måte som i går, men samtidig virker det som et heilt liv siden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. april 2006 #1884 Del Skrevet 3. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1885 Del Skrevet 3. april 2006 Malama: Ja, det med legen er rart. Er vel sikkert fordi eg er et sant vanemenneske. Om hus/leilighet, ja eg sit no her og søker. Prøver å sjå om det finst noko interessant. Har funne ein del eg likar. Men me må jo like det begge to. Skal vise mannen når han kjem heim. Me kunne godt tenkt oss nærare sjøen begge to, men då fyk prisen i vêret med ein gong. Så eg trur me får tenka oss om to gongar før me bestemmer oss for sjø eller ikkje. Det eg ser mest etter no er andre utleigehus eller leiegårder for å samanlikne med vårt. Fann eit like i nærheten, berre litt mindre og litt mindre oppussa enn vårt i tillegg til at det låg nærare motorvegen. Det ligg på 4,490 mill... Så me kryssar fingrane for at me får like masse for dette. silvius: Ja, tenk det, du! Det er heilt snodig! Sjølv om det verkar som russetida var i går, så føles det jammen lenge sidan me gjekk der saman også.. Glossy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1886 Del Skrevet 3. april 2006 Då sat eg her att. Er midt i sjaininga av kjøkenet, men måtte ha ein pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #1887 Del Skrevet 3. april 2006 Kostar det nesten 5 millionar for hus der de bur?!?!??!?!? Her kostar det i overkant av 500 000 liksom.. hehe... Skal de flytte ja?!?!? Har ikkje fått med meg det eg.. Nokon spesiellt grunn til at de vil flytte? *kryssar fingrane for at de får masse-masse for huset dykkar* Men du? Har du eit godt råd for korleis kombinere jobb og skule på ein god måte? Føler det sklir heilt ut med lesinga mi her jo... Akk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1888 Del Skrevet 3. april 2006 veslo: Me kjøpte dette huset for 3 millionar. Forhåpentleg har det stige ganske masse i verdi på dei nesten 6 åra me har hatt det. Veit ikkje heilt om me skal flytta enno, men både eg og mannen er ganske klare for det no. Det er ganske masse jobb med å leige ut nesten eit heilt hus. Alltid nokon som forventar at ein står på pinne for dei, aldri heilt fri. Og så er det det med at når nokon flyttar ut, er det me som må skaffa nye til å bu der. Det er litt av eit slit. Så det er nok grunnen til at me flyttar no. I tillegg er det litt i dyraste laget for oss. I allefall no som renta stig. Og dersom nokon av leigebuarane våre flyttar no til sommaren kjem me ikkje til å ha råd til at det står tomt sidan eg berre har jobb fram til sommaren. Så då er det nok like greit å byrja å sjå seg om etter noko anna. Noko me har råd til. Råd til å kombinere jobb og lesing... Nei, igrunn ikkje. Hehe, eg syns også at det der var kjempevanskeleg. Men det er jo lettare viss det du skal lese om passar inn til det du driv på med på jobben då.. Og det skal det vel strengt tatt? Då vert det litt meir lystbetont å lesa, dersom du les om noko som kan hjelpa deg i jobbkvardagen, liksom. Håpar det ordnar seg, søte du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #1889 Del Skrevet 3. april 2006 Alt ordnar seg!! Håpar de får solgt til ein knall-bra penge!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 3. april 2006 #1890 Del Skrevet 3. april 2006 Innom med en natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. april 2006 #1891 Del Skrevet 4. april 2006 Hei snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. april 2006 #1892 Del Skrevet 4. april 2006 Tittei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1893 Del Skrevet 4. april 2006 veslo: Ja, me satsar på at alt ordnar seg. Diddlina: Heihei snupp! Pip: Åååå! Så kjekt å sjå deg, jento mi! Sniglå: Hei vennen! ~*~ Tenkte eg skulle fortelja litt om dagen i dag. Starta greit med at eg kom for seint på skulen når eg skulle ha inspeksjon på morgonen. Men det tok seg opp utover dagen. Og i dei to siste timane såg eg "Veiviseren" saman med alle 8. klassingane, samt nokre andre lærarar. Då siste time var slutt var det avgarde på møte og samtalegrupper om Armstrong sin pedagogikk frå boka "Mange intelligenser." Mi gruppe skulle møtast på 208, der eg sat i 20 minuttar utan at meir enn to personar til kom. Sjølv om me visste at det var mange andre på ungdomsskuletrinnet på starten av møtet. Merkeleg. Lærarar som skulkar? Ikkje veit eg. Så då møtetida var slutt hasta eg heimatt for å rekka å treffa meklarmannen, ikkje takstmannen som eg feilaktig sa her i går, forøvrig ein veldig hyggeleg kar. Eg rakk ikkje heim til å vera her før mannen, men eg rakk å treffa han før han måtte gå. Han gav oss eit røft overslag over kva han trudde me kom til å få som prisantydning basert på standen til huset vårt samt det husa i nærleiken har gått for i den siste tida. Han skisserte ein sum kring fem millionar. Skulle sjå meir over tala og slikt i morgon, så då får me vita ting sikrare. Men om dette er tilfelle så sel me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1894 Del Skrevet 4. april 2006 Her er mi liste: Linn3c 900 veslo 168 Pip 120 Saeria 104 lunacia 92 Heidi76 91 liv 59 silvius 42 Kverula 37 Glossy 34 Malama 34 Diddlina 30 pusla 25 Meteora 18 Oktavia 16 Elphaba 12 Midnattsol 7 Vindelspev 7 Seleena 6 Trulselinemor 6 Bellatrix 6 magolia 5 Sniglå 5 @riel 5 Anonymous 4 Holly Hobbie 4 monja 4 KalloRilla 4 Nominella 3 ¤Chanela¤ 3 uri 2 vixen 2 ~Capricorn~ 2 Xavia 2 Marii 2 marigull 2 Isiselin 2 Bippe 2 La Traviata 2 Virvelregn 2 reddelinnea 1 Emina 1 Veslejenta 1 Ninakanin 1 Ingeborg 1 søndagsengel? 1 Arwen 1 Gjest 1 mysan 1 Millius 1 Isowen 1 Kelsey 1 lurven 1 Swan 1 Lompa 1 LinKri 1 ~umulia~ 1 LaToya 1 Principessa 1 Sommerfugl83 1 Aelwyn 1 Epica 1 Charmina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #1895 Del Skrevet 4. april 2006 Skal si dere har hatt en bra verdiøkning på huset siden dere kjøpte! Og det er jo kjempemorro!! Håper dere tjener masse, masse penger hvis dere bestemmer dere for å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1896 Del Skrevet 4. april 2006 Eg må sei at det var litt rart at Pip var på tredje plass trass i at ho har vore vekke i rundt eit halvt år... Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1897 Del Skrevet 4. april 2006 Og der hadde Heidi76 snike seg mellom dei svært så tette innlegga mine. Ja, eg håpar også at me tener masse pengar på å selja. Og no er det meir og meir sannsynleg at det vert det me gjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1898 Del Skrevet 4. april 2006 Eg trur jammen at eg skal eta litt "leftovers" frå middagen eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1899 Del Skrevet 4. april 2006 Då var makaroni cabonara i mikroen Yam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. april 2006 #1900 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det var ikke ille prisstigning det nei. Hvor skal dere se etter noe nå da? Ikke så "langt ute" ? (så langt ute som det vi fant altså, men ikke fikk. Hmm.. vi må begynne å se etter flere snart... jeg vil flytte!) Lykke til Endret 4. april 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg