Linn3c Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #781 Del Skrevet 29. juli 2005 God natt! ← Skal du leggja deg allereie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #782 Del Skrevet 29. juli 2005 Kanskje det hadde vore noko for trøytte meg? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #783 Del Skrevet 29. juli 2005 Har forresten skaffa meg ticker... -Får sjå kor lenge eg gidd å ha han der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #784 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg prøvde også en sånn, de er jo fine da! Akkurat nå prøver jeg kartoffelbarna mine... Men jeg er ikke helt fortrolig med å ha noe annet en dagbok-linkene mine jeg, så vi får se hvor lenge de får bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #785 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg prøvde også en sånn, de er jo fine da! Akkurat nå prøver jeg kartoffelbarna mine... Men jeg er ikke helt fortrolig med å ha noe annet en dagbok-linkene mine jeg, så vi får se hvor lenge de får bli! ← Ja, kartoflane dine er jo kjempesøte Men eg har det på same måten, sjølv om eg tilogmed betalar for å ha lov til å ha ticker, er det eigentleg ikkje noko anna enn lenkjene mine eg likar å ha der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #786 Del Skrevet 30. juli 2005 I dag har eg handla matvarer for ca 2000 kr. Startar på Fedon Lindberg sin GI-livsstil på måndag, så no vert det ikkje mykje usunn eting lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2005 #787 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg er sånn sær som ikke liker Fedon Lindberg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #788 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg er sånn sær som ikke liker Fedon Lindberg... ← Eg har heller aldri likt han. Og likar han framleis ikkje. - Men fann bøkene hans (mamma sine) liggande, og las litt i dei. Og det er masse bra i det han skriv. Så eg gjer det ein sjanse. Frå og med mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #789 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg starter også på ny frisk i morgen - men med Grete Roede. Jeg hadde ikke klart å ikke spise karbohydrater resten av livet... Lykke til med Fedon! Håper det fungerer - bare være tålmodig, det tar noen dager før man kommer inn i en diett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #790 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg starter også på ny frisk i morgen - men med Grete Roede. Jeg hadde ikke klart å ikke spise karbohydrater resten av livet... Lykke til med Fedon! Håper det fungerer - bare være tålmodig, det tar noen dager før man kommer inn i en diett! ← Lykke til til deg også då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #791 Del Skrevet 31. juli 2005 Skal si dere har fått gjort mye på huset i sommer. Vi skal bytte tak nå i høst og gleder meg ikke spesielt til det. Blir nok litt av en jobb! Lykke til på fedon-kuren. Er ikke så flink til å følge sånne opplegg jeg.... God søndag, Linn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #792 Del Skrevet 31. juli 2005 Skal si dere har fått gjort mye på huset i sommer. Vi skal bytte tak nå i høst og gleder meg ikke spesielt til det. Blir nok litt av en jobb! Lykke til på fedon-kuren. Er ikke så flink til å følge sånne opplegg jeg.... God søndag, Linn ← Hehe, ja det vart litt meir jobb enn eg hadde trudd. Men no dei siste dagane har det vore litt slapt. Mannen ville merka at han hadde ferie før han var slutt, liksom. Me skal vel ha det slik dei neste somrane framover, trur eg. Er for dyrt å leiga stillas rundt heile huset på ein gong, så no har me på ei side, til neste år skal me ha på ei anna side. Så no skiftar me bordkledning på den eine sida og måler med ny farge der, eggeskalkvitt. Huset er raudt frå før, men me måler resten av huset med dårleg (= frå Bergensmålingsfabrikk, kjøpte den i fjor, (var på tilbod) men kunne ikkje måla huset med den, for den var så dårleg, er derfor midlertidig løysing no) kvitmåling, sidan me likevel skal byta bordkledning på resten i laupet av få år. Tak er nok eit heilt anna kapittel, ja. Me har ein nabo som driv på å byter tak, og det ser ikkje akkurat kjekt ut.... Lykke til til dykk som skal byta det! (Er det dyrt eller? Kva tak skal de byta til?) Tusen takk for lukkeynsking, håpar me klarar dette! Er ikkje spesielt flink til slikt eg heller, er derfor eg ser ut som eg gjer, men eg gjev det ein sjans og håpar på det beste. Fann ut at om eg skulle endra kosthaldet, måtte det boli før eg blir gravid igjen, for ein bør jo ikkje mista vekt i svangerskapet... Og om eg er blitt vand med eit nytt kosthald då, er det jo ikkje snakk opm så masse. For det er jo ikkje ein slankekur.... Ha ein fin søndag du også Heidi76! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #793 Del Skrevet 31. juli 2005 Tak er nok eit heilt anna kapittel, ja. Me har ein nabo som driv på å byter tak, og det ser ikkje akkurat kjekt ut.... Lykke til til dykk som skal byta det! Happy.gif (Er det dyrt eller? Kva tak skal de byta til?) Vi kjenner en snekker som skal jobbe litt svart for oss. Han får byggmesterrabatt på alle materialene. Taket er fra da huset ble bygd (1961) så det er på tide og skifte det ut. Det er dessuten registrert noe fukt rundt pipa så før det slår råte i det må vi bytte tak og lektere. Med materialer og de han skal ha for jobben blir det ca 40 000 tror jeg. Da stiller ett par kamerater opp for å hjelpe til med å bære takstein osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #794 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi bytta tak i vår, og det ble så fiiint! Det tar tid og koster en del, men det er verdt det etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. juli 2005 #795 Del Skrevet 31. juli 2005 For meg har det å kutte ned på sukker og ellers spise sunn mat, samt trene, hjulpet masse. Man går kanskje ikke ned superraskt, men det er i hvert fall en god måte å gå ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #796 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi kjenner en snekker som skal jobbe litt svart for oss. Han får byggmesterrabatt på alle materialene. Taket er fra da huset ble bygd (1961) så det er på tide og skifte det ut. Det er dessuten registrert noe fukt rundt pipa så før det slår råte i det må vi bytte tak og lektere. Med materialer og de han skal ha for jobben blir det ca 40 000 tror jeg. Da stiller ett par kamerater opp for å hjelpe til med å bære takstein osv. ← Oi, det kostar såpass ja... Usje. Det har nok ikkje me råd til medan me held på med veggane... Vi bytta tak i vår, og det ble så fiiint! Det tar tid og koster en del, men det er verdt det etterpå! Ja, det er sant. Eg har begynt å sjå etter fine tak allereie no, sjølv om det sikkert blir 4 år til me kan byte vårt. For meg har det å kutte ned på sukker og ellers spise sunn mat, samt trene, hjulpet masse. Man går kanskje ikke ned superraskt, men det er i hvert fall en god måte å gå ned på. Planen min er ikkje å gå ned noko superraskt, men eg berre lyt ta eit skikkeleg oppgjer med meg sjølv og etevanane mine. Syns det verka som ein ok livsstil, så eg vil gje det ein sjans. Har avtalt med mamma at eg skal prøve denne og ho ketalyse-dietten, så får me sjå kven som er flinkast. Skal byrje å trene så snart treningskort osv er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. juli 2005 #797 Del Skrevet 31. juli 2005 Så spennende med Fedon da! Håper du trives med det... Gikk på det en stund jeg og, men savnet etter brødmat var SÅÅÅÅ stort. Elsker brødmat. Kunne droppet alt av middag så lenge jeg får brød! Men absolutt en livsstil å prøve. Ville bare innom for å ønske deg en super uke! All ære til dere som er så flinke å jobbe på huset Her i huset er det å støvsuge et tiltak snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. juli 2005 #798 Del Skrevet 31. juli 2005 har forresten vært to ganger inne i bloggen din for å legge igjen hilsen, men det går like dårlig hver gang--- så det er nok ikke noe for meg.... Men jeg HAR vært der altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #799 Del Skrevet 31. juli 2005 Mmmmm.. Ferdigpizza med brus til! Eit siste usunt hopp før det nye livet startar Hei på deg Glossy Så koseleg at du stikk innom. Eg er litt bekymra mtp brødmaten, men eg får då brød ein gong innimellom Nett no er eg ganske lei av skjevemat, så det passar fint å starte opp no. Takk for skryt! Støvsuging er imidlertid eit heilt anna kapittel enn bordkledning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. august 2005 Forfatter #800 Del Skrevet 1. august 2005 Kva er det som skjer med oppvaskemaskina vår i dag då!? Pumpar ikkje ut vatnet og greier... Usje.. Forslaa? :oppgitt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg