Gå til innhold

Dere ber om bitre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pysete mannfolk Ring meg når kvinner har utsatt deg for følgende;

1. Brenne deg på kuken med sigaretter

2. Banke deg med balltre så ribbeina dine gror skjevt fordi ingen gir deg legehjelp

3. Blitt knivstukket i magen

4. Når du har blitt surra fast til en lyktestolpe, med plastikkstrips så stramt om halsen at du nesten ikke får puste, før at de så kaster stein på deg, pisser på deg, og etterlater deg så i 15 minus.

5. Når de prøver å voldta deg med en kniv, mens noen filmer det hele og legger det på nettet

6. Når de holder deg under vann til du får full hjerte og respirasjonsstans

7. Og når du så prøver å anmelde dem så møter du på en korrupt politikvinne så du kommer ingen vei

8. Alt dette bør helst skje før du har fylt 15 år.

DA kan du få være bitter. Faen ikke før.

Alle gutter med kjæreste har gått igjennom dette, det kalles PMS.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay, men da dater du dama og går inn i et forhold bare for å ha sex da? For sånn som i mitt tilfelle så har jeg ikke sex med noen før vi er sammen eller så godt som sammen, og har kjempe god kjemi og et godt vennskap i bunnen, har aldri hatt ONS eller ligget med noen etter bare noen få dates...klarer du ikke å få følelser/bli intr.i noe mer hvis alt klaffer og du har det veldig fint?

Huff, tror jeg ikke tør å treffe noen lenger jeg heller hvis enkelte går inn i et forhold bare for å ha sex og at man ikke kan se det :sukk: Men kanskje det er det jeg er blitt utsatt for før, derfor jeg har vært i forhold som ikke har fungert i lengden for meg...ble faktisk sammen med en som ALDRI skulle ha dame igjen og var bitter, men han likte visst meg godt og ombestemte seg etter nesten et år(vi var sammen i 3 år), kanskje han bare brukte meg :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Det var vel dagens selvmotsigelse?

Så du synes det er enklere å si at alle vi menn er lik de du tiltrekkes av - istedet for å innse at du tiltrekkes av drittsekker?

Jeg tar ikke ansvar for at menn oppfører seg som rasshøl. Jeg tar derimot ansvar for meg selv, og holder meg unna menn. Blir kvalm bare jeg ser en mann.

Anonymous poster hash: 84dc5...73b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du misforstod. At jeg bare ville ha sex er noe du først finner ut etterpå. Og da orker ikke jeg ikke ta den diskusjonen om at dere kan se hvilke menn som bare vil ha sex osv, for det er rett og slett ikke tilfelle.

Anonymous poster hash: 96310...7ec

Hvis ingen kvinner er i stand til å se at du bare vil ha sex og alltid "faller for akten" fordi vi er så dumme, så har du vel tydeligvis ingen problemer med å få deg noe da? Så hva er problemet?

Anonymous poster hash: 2365e...372

• Liker 3
Skrevet

Jeg tar ikke ansvar for at menn oppfører seg som rasshøl. Jeg tar derimot ansvar for meg selv, og holder meg unna menn. Blir kvalm bare jeg ser en mann.

Anonymous poster hash: 84dc5...73b

Deri ligger vel noe av hovedproblemet ditt. Så lenge du ikke vil innse og innrømme problemet ditt vil du aldri komme deg videre. Du virker å fokusere på symptomet istedet for sykdommen.

Det er en kjent sak at enkelte til stadighet velger partnere som er skadelig for dem. Kvinner som har vokst opp med voldelige fedre/stefedre velger å finne deg en slik partner selv i voksen alder eksempelvis.

Men om du bare velger å basere synet på alle menn på svært begrenset personlig empiri har du all rett til det selvsagt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lover deg at damene kjenner lukta av bitterheten og selvtilliten din, samme hvor god du er til å spille positiv og imøtekommende. Du tjener ingenting på denne martyrrollen og du tjener heller ingenting på å føre deg selv bak lyset når det kommer til kvinnesynet ditt. Du vet jo at det finnes en haug av flotte damer, men hva med å se etter dem med åpent sinn (etter at du har arbeidet med tillitsproblemene dine) og kanskje på et annet sted enn på byen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kostbar når jeg går ut i byen, jenter prøver å flørte, men jeg vil ikke ha noe med jenter som drikker seg til mot. Når de ikke får svare dem vil ha, så blir dem bitter kvinnfolk som kaller meg for homo. Jeg bare ler og kaller dem for billig hore på et sirkus.

Damer liker vel ikke at menn kan være kostbar :(

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg er kostbar når jeg går ut i byen, jenter prøver å flørte, men jeg vil ikke ha noe med jenter som drikker seg til mot. Når de ikke får svare dem vil ha, så blir dem bitter kvinnfolk som kaller meg for homo. Jeg bare ler og kaller dem for billig hore på et sirkus.

:klo:

Gjest åffårno
Skrevet

Jeg har lest denne posten 4 ganger nå, og ler så jeg griner hver gang.

Takk for dagens latter :skratte:

Ellers er jeg glad for at jeg omtrent aldri har truffet på mennesker med så lav hjerne- og relasjonskapasitet som enkelte i denne tråden - "LOL, bitch, hoes, lizm". Haha.....ohoi.

Billig hore på sirkus :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest denne posten 4 ganger nå, og ler så jeg griner hver gang.

Takk for dagens latter :skratte:

Ellers er jeg glad for at jeg omtrent aldri har truffet på mennesker med så lav hjerne- og relasjonskapasitet som enkelte i denne tråden - "LOL, bitch, hoes, lizm". Haha.....ohoi.

Billig hore på sirkus :fnise:

Bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...