Gå til innhold

Dere ber om bitre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du, sa du?

Anonymous poster hash: 6adf3...1ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men motsier du ikke deg selv? Først sier du at ingen vil ta kontakt med deg, og så nevner du at flere damer likevel tar kontakt med deg. Det er ikke slik at alle liker alle, det er helt normalt at du vil bli avvist i mange tilfeller, faktisk opplever de fleste menn å bli avvist de aller fleste gangene rent statistisk.

Anonymous poster hash: 55773...466
  • Liker 1
Skrevet

Du finner ikke noen å danse med eller som er interessert i deg på byen, og alle kvinner kan "brenne i helvete"?

Voksne mennesker uttaler seg jo ikke på den måten. Selv om de har blitt avvist. Det er åpenbart at du har problemer.

Er helt ærlig redd for at det finnes mange som deg, og en dag kommer på jobb og skyter alle.

Anonymous poster hash: 2365e...372
  • Liker 1
Skrevet

Du sier du vil ha litt respekt, men hva med å kanskje vise litt respekt først? Det går da begge veier? Du sier at du "vil heller lyve, utnytte og dumpe de damene jeg treffer på." Slutt å klag på at jenter er så fæle mot deg, når du ikke er noe bedre selv. Og ja, som de andre har skrevet før, vi jenter merker når noen gutter er desperate. Så prøv heller å dra ut på en litt laidback utested der folk heller snakker sammen, enn bare danser.

Anonymous poster hash: 6d635...5ae
  • Liker 3
Skrevet

.. Så, hva er det du egentlig vil oppnå med dette? Opprettholde den onde sirkelen av selvmedlidenhet du har startet for deg selv? Ende opp ensom og alene - resten av livet? For det er faktisk der du ender opp med den innstillingen du har. Den 'bruk-og-kast'-mentaliteten du har fokusert deg inn på kommer aldri til å tilfredsstille deg. Aldri. Du kommer aldri til å bli fornøyd, verken med deg selv eller med andre, og du kommer aldri til å endre ditt 'syn' på kvinner/forhold (hva det nå enn er du egentlig sliter med, innerst inne) så lenge du forfekter det kvinnesynet du skisserer i innleggene dine. Så lenge DU ikke er villig til å gjøre endringer med deg selv, og med ditt eget liv, dine egne verdier og synspunkter, så vil du forbli bitter, sur og til syvende og sist; mutters alene.

Jeg tror ikke det er dette du egentlig ønsker deg, når alt kommer til alt.

Den eneste som ødelegger for deg er deg selv. Offermentaliteten må du kvitte deg med; den fører deg ingen steds - du kommer ingen vei før du er villig til å innse at problemet ligger hos deg selv.

• Liker 2
Skrevet

Ja, vi ber om, nei SKAPER, bitre menn fordi vi ikke blir med hvem som helst hjem for å knulle etter litt gnikking på dansegulvet. Slemme kvinner. Slemme, slemme kvinner.

Anonymous poster hash: ca9a0...7a4
  • Liker 2
Skrevet

Jeg syntes du skal heller jobbe litt med selvtilliten din og ikke ha så store forhåpninger. Kanskje du bør prøve ute noen andre sjekkearenaer?

• Liker 1
Gjest Lillesiren
Skrevet

Har allerede svart på det. Hver gang jeg er ute er det få eller ingen som gidder å..

1. snakke med meg

2. danse med meg

3. bli kjent med meg

Men av og til er det en stakkars dame som liker meg, og da prøver jeg å utnytte dem maks før jeg dumper dem.

Anonymous poster hash: 96310...7ec

Mener du at det er "vårt" ansvar å snakke med deg, danse med deg og bli kjent med deg? Dersom få eller ingen gidder noen av disse delene er det DITT ansvar å finne ut hvorfor, og gjøre noe med det.

Og som et stalltips til å begynne med: Å gjøre seg selv til offer og legge skylden over på alle andre for ens ulykkelighet er noe av det minst attraktive trekket som finnes. Ikke løser det noen ting som helst heller.

Jeg er blid og positiv, siden jeg er overbevist om at det er alfa og omega. I dag hadde jeg faktisk en "god" kveld siden to damer tok kontakt og hun ene til og med ville danse med meg. Hun som kom bort til meg og ville danse.

Men 9/10 ganger blir jeg bare ignorert eller får en stygg kommentar når jeg snakker til en dame på en anstendig måte. Og når folk bare stikker, og tilsynelatende bare snakker med meg for å dyrke sitt eget ego, da er dette resultatet.

For det gjør ikke du?

• Liker 2
Skrevet

Men du er jo klar over problemet; at du lar den dårlige oppførselen til noen jenter gå utover de jentene som viser deg interesse og ikke har gjort deg noe. Likevel hevner du deg på disse uskyldige jentene. Tenk etter hvordan dette er for disse jentene. De har ikke gjort deg noe, men likevel behandler du dem slik. De kan jo komme til å bli like bitre som deg. Mens dere kanskje egentlig kunne blitt bedre kjent. Er det ikke det du egentlig ønsker, å bli bedre kjent med en jente som kunne passet for deg? Godta at ikke alle jenter liker deg, og at noen er uhøflige, og så kan du sette pris på de jentene som liker deg.

Anonymous poster hash: abad5...7eb
  • Liker 2
Skrevet

Himmel, for en sutring.

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke det du egentlig ønsker, å bli bedre kjent med en jente som kunne passet for deg?

Nei, i hvert fall ikke nå, det er heller et stykke fram i tid. Og da er jeg ikke sikker på om jeg noen gang vil få et kvinnesyn som er forenlig med å gå inn i et fast og seriøst kjæresteforhold.

Skrevet

Og når flertallet av damene jeg møter på IKKE respekterer meg, respekterer jeg heller ikke damer som sådan.

Ja, men da er vel kanskje greit å holde seg unna damer da, siden de bare er ufordragelige? Eller så kan du jobbe med deg selv, tror du har stort behov for det!

Anonymous poster hash: 9a76f...60a

• Liker 3
Skrevet

Når du har den holdningen at kvinner kollektivt sett er ansvarlige for at du ikke får pult, gjør du deg selv bitter.

Anonymous poster hash: f4658...cfd
  • Liker 2
Skrevet

Grunnen til at kvinner oppfører seg som de gjør er at de er lei av å bli brukt og dumpet av fyrer som deg.

• Liker 2
Gjest Allergikeren
Skrevet

Til lags åt alle kan ingen gjera

Det er no gammalt og får so vera ...

Skrevet

Og sånne menn som deg TS har gjort meg bitter på menn. Det kan være noe å tenke på, at dine handlinger ovenfor uskyldige kvinner skader dem i lengden.

Anonymous poster hash: db145...43a
  • Liker 5
Skrevet

Kommet hjem fra studentsamfunnet. Alt jeg oppnådde var å danse med en dame i ca 1 min, Plutselig var hun borte og jeg ANER ikke hvorfor.

Har etterhvert blitt veldig bitter, men det er umulig å merke. Jeg prøver bare å hook'e opp med en dame, ha sex med henne og dumpe henne. På grunn av at "alle" damene er så likegyldige har jeg fått et veldig fiendtlig forhold til dere alle sammen. Da har jeg dumpa ca 80 % av damene jeg har hatt sex med, uten å ha ville noe mer enn å bare ha sex.

Det verste er at jeg snart er 30 år, men fortsatt ikke har noen som helst interesse av å få et fast forhold. På én måte har jeg mest lyst til å avvise dere brutalt alle sammen, men på en annen måte vil jeg først ha sex med dere og deretter dumpe dere som om dere ikke var verdt noe som helst.

Brenn i helvete, alle sammen.

Og du lurer på hvorfor du ikke får pule? Ler og ler.

• Liker 1
Skrevet

Og sånne menn som deg TS har gjort meg bitter på menn. Det kan være noe å tenke på, at dine handlinger ovenfor uskyldige kvinner skader dem i lengden.

Enig, jeg tror heller ikke han er klar over at han skaper forankt for menn med oppførselen sin.

Anonymous poster hash: 2b933...0ff

• Liker 3
Skrevet

Og meg, jeg blir kvalm bare jeg ser en mann og tenker automatisk at alle menn er drittsekker. Sliter med å stole på menn etter all dritt jeg har opplevd. Så tenk på det, vi eer ganske mange kvinner som sliter med psykiske skader pga mannfolk!!! Suck on that.

Anonymous poster hash: 84dc5...73b

• Liker 2
Skrevet

1. Flere av dem ville ha et fast forhold med meg. Men du har sikkert rett, det hele var en del av en utspekulert plan og de hadde allerede satt en tidsramme for dette. De ville gjøre det slutt når de var ferdig med meg.

2. Merket hvordan jeg oppførte meg?

Faen så dum du er.

Du er klar over at det tar måneder med eskalering før man reelt sett kjenner personen og vurderer noe mer/ser fremtiden med denne?

Hvordan jeg vet hvordan du oppfører deg og er? Tja jeg kan lese? Din retorikk har likhetstrekk med en bortskjemt fjortenårings.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...