AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #41 Skrevet 16. november 2013 2. Vi kan ofte lukte sånne som deg på lang avstand. Dere tror dere ser laidback og kule og greie ut, men sannheten er at desperathet og akutt kåthet allikevel skinner som en ild i øynene deres. You wish. Anonymous poster hash: 96310...7ec
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #42 Skrevet 16. november 2013 Kommet hjem fra studentsamfunnet. Alt jeg oppnådde var å danse med en dame i ca 1 min, Plutselig var hun borte og jeg ANER ikke hvorfor. Har etterhvert blitt veldig bitter, men det er umulig å merke. Jeg prøver bare å hook'e opp med en dame, ha sex med henne og dumpe henne. På grunn av at "alle" damene er så likegyldige har jeg fått et veldig fiendtlig forhold til dere alle sammen. Da har jeg dumpa ca 80 % av damene jeg har hatt sex med, uten å ha ville noe mer enn å bare ha sex. Det verste er at jeg snart er 30 år, men fortsatt ikke har noen som helst interesse av å få et fast forhold. På én måte har jeg mest lyst til å avvise dere brutalt alle sammen, men på en annen måte vil jeg først ha sex med dere og deretter dumpe dere som om dere ikke var verdt noe som helst. Brenn i helvete, alle sammen. Anonymous poster hash: 96310...7ec Huffda. Får du ingen glede av å ha ons lenger?? eller får du ikke ons lenger? Derfor bitter og alle andre sin feil? Anonymous poster hash: ff870...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #43 Skrevet 16. november 2013 Huffda. Får du ingen glede av å ha ons lenger?? eller får du ikke ons lenger? Derfor bitter og alle andre sin feil? Anonymous poster hash: ff870...4c6 Jeg er ikke spesielt opptatt av sex, jeg er opptatt av å bli behandlet med respekt. Og slik som jeg oppfører meg på byen fortjener jeg å bli behandlet med respekt. Jeg er ikke en tørrpinne som spør om hva folk jobber med eller hvor mange søsken de har, men finner mer interessante ting å snakke om. Anonymous poster hash: 96310...7ec
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #45 Skrevet 16. november 2013 Hun ville bare danse Det er helt greit, jeg forventer ikke at noen skal henge med meg en hel kveld. Men når folk plutselig forsvinner helt ut av det blå er jeg ikke like blid lenger. Anonymous poster hash: 96310...7ec
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #46 Skrevet 16. november 2013 You wish. Anonymous poster hash: 96310...7ec I don't wish, I see! 1
Chouchou Skrevet 16. november 2013 #47 Skrevet 16. november 2013 Det er helt greit, jeg forventer ikke at noen skal henge med meg en hel kveld. Men når folk plutselig forsvinner helt ut av det blå er jeg ikke like blid lenger. Anonymous poster hash: 96310...7ec Hvem er det som forsvant? Hun eller vennene dine?
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #48 Skrevet 16. november 2013 (endret) Det er helt greit, jeg forventer ikke at noen skal henge med meg en hel kveld. Men når folk plutselig forsvinner helt ut av det blå er jeg ikke like blid lenger. Anonymous poster hash: 96310...7ec D-u e-r p-å b-y-e-n!! Seriøst, tror du at du er så spesiell som opplever dette? Hm, da var vi mange som skulle bli bitre altså. Endret 16. november 2013 av Cordelia 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #49 Skrevet 16. november 2013 Hvem er det som forsvant? Hun eller vennene dine? Both. At venner treffer damer og "forsvinner" synes jeg er helt greit, og da stikker jeg gjerne selv hvis jeg kommer i kontakt med en dame. Men jeg dansa med en dame, og før jeg visste ordet av det var hun borte. Jeg tviler ikke på at det er ganske normalt, men det virker helt dust. Anonymous poster hash: 96310...7ec
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #50 Skrevet 16. november 2013 (endret) dobbel Endret 16. november 2013 av Cordelia
Genesis Skrevet 16. november 2013 #51 Skrevet 16. november 2013 Jeg er ikke spesielt opptatt av sex, jeg er opptatt av å bli behandlet med respekt. Og slik som jeg oppfører meg på byen fortjener jeg å bli behandlet med respekt. Jeg er ikke en tørrpinne som spør om hva folk jobber med eller hvor mange søsken de har, men finner mer interessante ting å snakke om. Anonymous poster hash: 96310...7ec Hvis du approacher folk du ikke kjenner for å blir kjent og komme i prat er dette en naturlig konsekvens. Våkn opp! Tilfeldige dammer på byen skylder deg ikke å behandle deg med respekt, dette er noe du selv må fremprovoserer ved å fremstå som en fyr de har LYST til å behandle med respekt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #52 Skrevet 16. november 2013 Og når flertallet av damene jeg møter på IKKE respekterer meg, respekterer jeg heller ikke damer som sådan. Anonymous poster hash: 96310...7ec 2
Chouchou Skrevet 16. november 2013 #53 Skrevet 16. november 2013 (endret) Both. At venner treffer damer og "forsvinner" synes jeg er helt greit, og da stikker jeg gjerne selv hvis jeg kommer i kontakt med en dame. Men jeg dansa med en dame, og før jeg visste ordet av det var hun borte. Jeg tviler ikke på at det er ganske normalt, men det virker helt dust. Anonymous poster hash: 96310...7ec Jeg har mange ganger gått ut på dansegulvet, danset med en morsom person av samme eller motsatt kjønn (spiller ingen rolle) og gått tilbake til gjengen min uten å ha drevet med vampyrlige høfligheter fra 1800 tallet. Om det faller naturlig inn, pleier man vel å kommunisere at man stikker eller at man bare gjør det. Har aldri opplevd det som noe trasig å bare gå! Men du ser ut til å være der for å sjekke damer og få deg ons. Kan du ikke bare enkelt og greit finne deg damer som vil ha ONS da og la damer som ikke vil ha ONS være i fred? Det blir jo bare vinn vinn. Men du sier at du ikke er så opptatt av sex heller, men hele dynamikken var jo at du lurer med deg damer til ONS og dumper dem`. Helt ærlig, forstår jeg ikke helt hva som er problemet. Endret 16. november 2013 av Chouchou 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #54 Skrevet 16. november 2013 Jeg har mange ganger gått ut på dansegulvet, danset med en morsom person av samme eller motsatt kjønn (spiller ingen rolle) og gått tilbake til gjengen min uten å ha drevet med vampyrlige høfligheter fra 1800 tallet. Om det faller naturlig inn, pleier man vel å kommunisere at man stikker eller at man bare gjør det. Har aldri opplevd det som noe trasig å bare gå! Men du ser ut til å være der for å sjekke damer og få deg ons. Kan du ikke bare enkelt og greit finne deg damer som vil ha ONS da og la damer som ikke vil ha ONS være i fred? Det blir jo bare vinn vinn. Hun kan stikke hvis hun gir meg et tegn først. Problemet var at hun stakk helt ut av det blå. Som sagt, jeg tviler ikke på at det er vanlig, men jeg stikker aldri fra kjente eller ukjente uten å gjøre dem oppmerksom på det. Anonymous poster hash: 96310...7ec
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #55 Skrevet 16. november 2013 Men du sier at du ikke er så opptatt av sex heller, men hele dynamikken var jo at du lurer med deg damer til ONS og dumper dem`. Jeg er ikke spesielt opptatt av sex, nei. Men jeg sier heller ikke nei til å hook'e opp med en ålreit dame og ha sex med henne. Å treffe 2-3 damer som virker oppriktig interesserte, og som oppfører seg ålreit, er mer verdt enn å ha sex med én dame. Sånn som det har blitt nå gjør jeg likevel det som må til for at det skal ende med sex (for deretter å avvise dem). Da kan jeg gjerne lyve eller spille en rolle som ikke er meg selv. Da får jeg både sex og oppført meg slik som damer flest behandler meg. Anonymous poster hash: 96310...7ec 2
Chouchou Skrevet 16. november 2013 #56 Skrevet 16. november 2013 Hun kan stikke hvis hun gir meg et tegn først. Problemet var at hun stakk helt ut av det blå. Som sagt, jeg tviler ikke på at det er vanlig, men jeg stikker aldri fra kjente eller ukjente uten å gjøre dem oppmerksom på det. Anonymous poster hash: 96310...7ec Her om dagen ringte jeg fastlegen min og hørte telefonsvareren. Stemmen til telefonsvareren høres ut som en biter-negler og eter dem med whiskey stemme og bitter ånde som gneller at de har lunsj mellom kl 11 og 12. Ville jeg satset på en slik telefonsvarer på legekontoret mitt? Nei. Ville jeg vurdert å blitt telefonsvarer om jeg hadde så fantastisk stemme og holdning i telefonen? Nei. Men man kan jo bli så sur man bare vil over at andre ikke gjør det som du ville gjort. Om det er det som får deg videre...Hvis du vil være bitter, er det lov å være det.Vi lever i et land hvor vi har lov til å bli narkoman, alkoholiker, bitter, you name it. Vi kan ødelegge livene våre så mye vi vil. 1
Chouchou Skrevet 16. november 2013 #57 Skrevet 16. november 2013 (endret) Sånn som det har blitt nå gjør jeg likevel det som må til for at det skal ende med sex (for deretter å avvise dem). Da kan jeg gjerne lyve eller spille en rolle som ikke er meg selv. Da får jeg både sex og oppført meg slik som damer flest behandler meg. Anonymous poster hash: 96310...7ec Endret 23. november 2013 av Chouchou 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #58 Skrevet 16. november 2013 Det er helt greit, jeg forventer ikke at noen skal henge med meg en hel kveld. Men når folk plutselig forsvinner helt ut av det blå er jeg ikke like blid lenger. Anonymous poster hash: 96310...7ec Dette opplever alle sammen som er ute på byen og som oppsøker mennesker. Men du blir, av en eller annen grunn, mer ensom og sur og bitter ut av det. Det er noe med deg og dette med avvisning, som jeg tror du burde overveie litt grundigere. For din egen del. Anonymous poster hash: f42aa...b66 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #59 Skrevet 16. november 2013 Jeg tror ikke "byen" er det rette stedet for deg å sjekke damer. Det er et kynisk marked full av bitch shields, desperate sossser og en stemning som allerede har gjort halvparten av damene uvennlig innstilit til enda en despreat beiler som "bare vil danse litt.....". Høflighet og respekt er ikke noe du kan forvente her, du trenger en ny arena. Anonymous poster hash: ca9a0...7a4 2
Gjest extra Skrevet 16. november 2013 #60 Skrevet 16. november 2013 Huff da, stakkars liten. Håper det går bedre med deg etterhvert. Stakkars liten? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå