Gå til innhold

Dere ber om bitre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis det er respekt og "dype" samtaler du er ute etter, så er vel ikke et sted hvor folk drikker en god del alkohol stedet å dra eller?

Anonymous poster hash: fe18e...6b1

Har aldri hatt noe ønske om å ha dype samtaler med damer når jeg er på et utested.

Anonymous poster hash: 96310...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

Finnes det ikke sykt mange forskjellige steder hvor folk drikker en god del alkohol, som involverer sykt mange forskjellige mennesker da gjerne? Og drikker ikke majoriteten og da?

Fordi når man er ute har man fokus på vennene sine, de man har faktisk dratt ut med. Ikke en random ukjent man nettopp har delt noen setninger med.

I tillegg er det en gang slik at å dra på byen er litt som å dra på tivoli. Man vil gjerne oppleve litt forskjellig, man er der kun for noen timer av gangen, man har ikke de største forventningen til å bli "blown away", og det er overfladig morro. Man drar ikke dit for å få de dype tankene og intelligensen utfordret for å si det slik.

Anonymous poster hash: c4368...9f1

• Liker 3
Skrevet

Pysete mannfolk Ring meg når kvinner har utsatt deg for følgende;

1. Brenne deg på kuken med sigaretter

2. Banke deg med balltre så ribbeina dine gror skjevt fordi ingen gir deg legehjelp

3. Blitt knivstukket i magen

4. Når du har blitt surra fast til en lyktestolpe, med plastikkstrips så stramt om halsen at du nesten ikke får puste, før at de så kaster stein på deg, pisser på deg, og etterlater deg så i 15 minus.

5. Når de prøver å voldta deg med en kniv, mens noen filmer det hele og legger det på nettet

6. Når de holder deg under vann til du får full hjerte og respirasjonsstans

7. Og når du så prøver å anmelde dem så møter du på en korrupt politikvinne så du kommer ingen vei

8. Alt dette bør helst skje før du har fylt 15 år.

DA kan du få være bitter. Faen ikke før.

Anonymous poster hash: b791d...52f

OT, men. Forsøkt voldtatt med kniv, video på nett og null respons fra politi er vel ikke et seriøst innlegg, nei?

#folkerjævligemothverandre

(Ble litt bekymra for denne anynome personen pga egen erfaring med noen av punktene på lista hans.. Men trenger kanskje ikke det?)

Anonymous poster hash: 508d8...bf4

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

Newsflash!

2. Vi kan ofte lukte sånne som deg på lang avstand. Dere tror dere ser laidback og kule og greie ut, men sannheten er at desperathet og akutt kåthet allikevel skinner som en ild i øynene deres.

Haha.

Du må ikke undervurdere den biten, ts ...

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Pysete mannfolk Ring meg når kvinner har utsatt deg for følgende;

1. Brenne deg på kuken med sigaretter

2. Banke deg med balltre så ribbeina dine gror skjevt fordi ingen gir deg legehjelp

3. Blitt knivstukket i magen

4. Når du har blitt surra fast til en lyktestolpe, med plastikkstrips så stramt om halsen at du nesten ikke får puste, før at de så kaster stein på deg, pisser på deg, og etterlater deg så i 15 minus.

5. Når de prøver å voldta deg med en kniv, mens noen filmer det hele og legger det på nettet

6. Når de holder deg under vann til du får full hjerte og respirasjonsstans

7. Og når du så prøver å anmelde dem så møter du på en korrupt politikvinne så du kommer ingen vei

8. Alt dette bør helst skje før du har fylt 15 år.

DA kan du få være bitter. Faen ikke før.

Anonymous poster hash: b791d...52f

Well that escalated quickly Oo

Skrevet

Har du alltid vært singel? Problemer med kvinnene i ditt liv? Mor,tante,søster?

For det er ikke normalt å reagere på denne måten bare fordi et par stk avviser deg på byen. Du må da skjønne at en kvinne ikke avviser deg når du har tatt en dans og utvekslet to ord på byen. Hun kjenner ikke DEG. Kanskje du tror du skjuler dette godt,men menn som deg er ganske lette å lese. Da er det ikke rart de stikker,de er verken slemme eller frekke,men smarte jenter. Ingen vil bli bedre kjent eller være sammen med en mann som missliker kvinner så sterkt og behandler dem som dritt.

Du sier du ligger med jenter,lyver og dumper dem. Så lurer du på hvorfor du ikke blir behandlet med respekt? Kødder du? Les dine innlegg her inne på nytt. Oppsøk psykolog,for du virker som en tikkende bombe.

Skrevet (endret)

1. Flere av dem ville ha et fast forhold med meg. Men du har sikkert rett, det hele var en del av en utspekulert plan og de hadde allerede satt en tidsramme for dette. De ville gjøre det slutt når de var ferdig med meg.

2. Merket hvordan jeg oppførte meg?

Faen så dum du er.

Dom som sier at ændre æ domme, dom æ domme dom.

Her karakteriserer du en av våre skarpeste gutter som dum. Det vitner om intelligens og holdninger få kvinner blir imponert over.

Du må jobbe med deg selv mentalt, dersom du skal bli attraktiv. Jeg tror du har blitt dumpet før, fordi ditt intellektuelle og personlighetsutstrålingsnivå ikke har vært høyt nok. Derfor blir du bitter.

Disrespekt er ikke bare turnoff, det er en greie som ikke på noen måte er akseptabelt i ett forhold, og mitt råd til disse jentene som møter din disrespekt er : "KOM DERE UNNA, FORT!"

Når du klarer å respektere damene, og får renset bort negativitet samt får litt mer vett og kunnskaper inn, så blir du mye mer attraktiv.

Endret av I Grosny
  • Liker 5
Skrevet

Bare jeg som får assosiasjoner til Patrick Bateman i tidlige dager?

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som får assosiasjoner til Patrick Bateman i tidlige dager?

Uten utseende, god jobb og nettverk - ja. Så mest sammenliknbar med enhver annen tikkende bombe.

Anonymous poster hash: 2365e...372

• Liker 3
Skrevet

Uten utseende, god jobb og nettverk - ja. Så mest sammenliknbar med enhver annen tikkende bombe.

Anonymous poster hash: 2365e...372

ABB?

Anonymous poster hash: 84dc5...73b

Skrevet

Ingen som synes synd på deg. Bli en fyr damer har lyst til å omgås og du vil ha suksess. Dette er ikke umulig, uansett hvilke forutsetninger du skulle ha!

Hvis du skal bli en fyr damer har lyst til å unngå, så vær en stor drittsekk, vær jævlig macho, vær kontrollerende, litt småpsyko, litt farlig, litt spennende.

Syns det er helt greit det TS sier, så lenge han ikke driter i eget reir. Syns det er merkelig at han har blitt 30 før han har funnet ut at det er greit å juge, og at han bør skryte opp sin egen verdi så mye som mulig. Jeg har forsøkt å si at jeg egentlig hadde en elendig dag, fordi bilen har havnet på verksted pga lillebroren min, og det vil kunne koste 500 tusen å rette opp skaden. Og så avslører jeg at det er en aston martin. Så sier jeg at jeg har hatt flaks med firmaet, men jeg lurer på om jeg skal selge og gå inn i et konsulentfirma i stedet. Bla. Bla. bla. Den ENE gangen jeg hadde en mulighet til å bli avslørt, så sa jeg bare - ingeniørjenter ass, prektige til tusen og skal bare prate jobb - jaja, hyggelig å hilse på deg. Og så bare gikk jeg. En annen gang gjorde jeg det samme, men tok bevisst hennes drink. Bare for å få henne til å jage etter meg. Så sa jeg - tror du ikke jeg skjønner hva du vil, du skal bare ha meg til å kjøpe en ny drink til deg. Så drakk jeg av den og sa; du hadde rett allikevel, fy faen som den smakte dritt. Du eier jo ikke smak. Hva er i veien med deg? Jeg skal kjøpe en skikkelig drink til deg. Se her.

Bare kødd og tull med jenter alt du kan. Du skylder hverken menn eller damer noe som helst, alle må gjøre det de kan ut av tilværelsen.

Skrevet

Den eneste som ødelegger for deg er deg selv. Offermentaliteten må du kvitte deg med; den fører deg ingen steds - du kommer ingen vei før du er villig til å innse at problemet ligger hos deg selv.

Dette er ikke helt sant. Det er noen menn som opplever å bli avvist mer enn hva andre gjør. Og det er ikke alle som blir født med gode måter å takle både avvisning og sjekkelivet på. Ettersom dere jenter ikke trenger å ta initiativ som menn må, så er det fordringsfullt og tåpelig å kritisere.

Jeg er helt enig i at denne bitterheten hans må vekk, også denne hevnlysten, denne sårheten over å ikke bli likt, og gi opp. Den er litt skummel, han må erstatte den med en slags positiv kynisme, han velger å være sammen med de som gir ham noe. Verden er ikke snill mot snille. Han må elske seg selv og sine gode sider, og da må han sannsynligvis gjøre noen forandringer først, f.eks bli litt drittsekk.

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke helt sant. Det er noen menn som opplever å bli avvist mer enn hva andre gjør. Og det er ikke alle som blir født med gode måter å takle både avvisning og sjekkelivet på. Ettersom dere jenter ikke trenger å ta initiativ som menn må, så er det fordringsfullt og tåpelig å kritisere.

Jeg er helt enig i at denne bitterheten hans må vekk, også denne hevnlysten, denne sårheten over å ikke bli likt, og gi opp. Den er litt skummel, han må erstatte den med en slags positiv kynisme, han velger å være sammen med de som gir ham noe. Verden er ikke snill mot snille. Han må elske seg selv og sine gode sider, og da må han sannsynligvis gjøre noen forandringer først, f.eks bli litt drittsekk.

Ikke bare menn som opplever det, fins mange av oss damer som opplever det samme. Alle kan få sex men når det gjelder forhold så lyver menn så det renner av dem. Utro er de fleste og. Ikke rart man får post-traumatisk stress-syndrom av oppførselen deres! Har brukt tusenvis av kr på psykolog pga fuckings mannfolk som har ødelagt livet mitt :(

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke bare menn som opplever det, fins mange av oss damer som opplever det samme. Alle kan få sex men når det gjelder forhold så lyver menn så det renner av dem. Utro er de fleste og. Ikke rart man får post-traumatisk stress-syndrom av oppførselen deres! Har brukt tusenvis av kr på psykolog pga fuckings mannfolk som har ødelagt livet mitt :(

Her bør du vel redigere innlegget ditt til "men når det gjelder forhold så lyver de menn jeg liker så det renner av dem. De fleste jeg tiltrekkes av er utro og"

Omgås du kun en type mennesker vil du gjerne få det som kalles selvoppfyllende profeti.

Endret av Guybrush
  • Liker 2
Skrevet

Her bør du vel redigere innlegget ditt til "men når det gjelder forhold så lyver de menn jeg liker så det renner av dem. De fleste jeg tiltrekkes av er utro og"

Omgås du kun en type mennesker vil du gjerne få det som kalles selvoppfyllende profeti.

Der tar du feil, er ikke snakk om en type mennesker. Og nei jeg tiltrekkes ikke bad boys.

Gjest Passing by
Skrevet

Har allerede svart på det. Hver gang jeg er ute er det få eller ingen som gidder å..

1. snakke med meg

2. danse med meg

3. bli kjent med meg

Men av og til er det en stakkars dame som liker meg, og da prøver jeg å utnytte dem maks før jeg dumper dem.

Jeg skjønner ikke sånt jeg.. selv hadde jeg ikke den store sjansen på gutta før jeg kom opp i 20-årene, sjenert så det holdt.. men det kunne ikke falt meg inn å behandle resten av den mannlige befolkningen som en dritt for at noen ikke gadd å sjekke meg opp da jeg var yngre.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at du blir bitter, men ikke alle er sånn :( Jeg er blitt dårlig behandlet av de mennene jeg har vært sammen med hele mitt liv...er 30 nå. Har alltid bare gitt masse kjærlighet og mennene har hatt det kjempe bra, men jeg har ikke hatt det bra så det har alltid vært jeg som har gått. Men alle er venner med meg fortsatt fordi jeg IKKE er en bitch, litt dårlig gjort av deg å skjære alle over en kam, alle folk er forskjellige og du har nok hatt uflaks :sjenert: Jeg har all verdens grunn til å tenke det samme om menn og ha samme holdning som det du har, men jeg har faktisk tro på at jeg bare har hatt uflaks og at folk er forskjellige :unsure: Og dette du sier med at du bare vil ha sex med de du treffer; det spørs jo i hvilke miljøer du er i, men jeg har IKKE sex med noen med mindre jeg kjenner han godt, vi har datet lenge og er på god vei inn i et seriøst og langvarig forhold...og begge er tydelige på dette, dvs at jeg er TRYGG på han :yvonne: Så hvis du bare ville hatt sex med meg, så hadde du nok hatet meg også fordi jeg da ville avist deg..

Skrevet

Der tar du feil, er ikke snakk om en type mennesker. Og nei jeg tiltrekkes ikke bad boys.

Det var vel dagens selvmotsigelse?

Så du synes det er enklere å si at alle vi menn er lik de du tiltrekkes av - istedet for å innse at du tiltrekkes av drittsekker?

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at du blir bitter, men ikke alle er sånn :( Jeg er blitt dårlig behandlet av de mennene jeg har vært sammen med hele mitt liv...er 30 nå. Har alltid bare gitt masse kjærlighet og mennene har hatt det kjempe bra, men jeg har ikke hatt det bra så det har alltid vært jeg som har gått. Men alle er venner med meg fortsatt fordi jeg IKKE er en bitch, litt dårlig gjort av deg å skjære alle over en kam, alle folk er forskjellige og du har nok hatt uflaks :sjenert: Jeg har all verdens grunn til å tenke det samme om menn og ha samme holdning som det du har, men jeg har faktisk tro på at jeg bare har hatt uflaks og at folk er forskjellige :unsure: Og dette du sier med at du bare vil ha sex med de du treffer; det spørs jo i hvilke miljøer du er i, men jeg har IKKE sex med noen med mindre jeg kjenner han godt, vi har datet lenge og er på god vei inn i et seriøst og langvarig forhold...og begge er tydelige på dette, dvs at jeg er TRYGG på han :yvonne: Så hvis du bare ville hatt sex med meg, så hadde du nok hatet meg også fordi jeg da ville avist deg..

Jeg tror du misforstod. At jeg bare ville ha sex er noe du først finner ut etterpå. Og da orker ikke jeg ikke ta den diskusjonen om at dere kan se hvilke menn som bare vil ha sex osv, for det er rett og slett ikke tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...