Gå til innhold

Dere ber om bitre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har allerede svart på det. Hver gang jeg er ute er det få eller ingen som gidder å..

1. snakke med meg

2. danse med meg

3. bli kjent med meg

Men av og til er det en stakkars dame som liker meg, og da prøver jeg å utnytte dem maks før jeg dumper dem.

Anonymous poster hash: 96310...7ec

Ingen begynner på toppen kamerat. Det er en pyramide... Jobb med deg selv, og resultatene kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som synes synd på deg. Bli en fyr damer har lyst til å omgås og du vil ha suksess. Dette er ikke umulig, uansett hvilke forutsetninger du skulle ha!

Jeg tror heller ikke at noen synes synd på meg, jeg opplyser bare om hvilke utslag dette gir. Jeg gjør hva jeg kan for å være en attraktiv mann, som flere kvinner har ment at jeg er så langt, før jeg dumpet dem og ikke ville ha noe mer med dem å gjøre.

Skrevet

Beklager, men du har altså ikke rett til andres tid eller kropp.

Anonymous poster hash: a4f07...8d7
  • Liker 11
Gjest Absolutt
Skrevet

Jeg er blid og positiv, siden jeg er overbevist om at det er alfa og omega. I dag hadde jeg faktisk en "god" kveld siden to damer tok kontakt og hun ene til og med ville danse med meg. Hun som kom bort til meg og ville danse.

Men 9/10 ganger blir jeg bare ignorert eller får en stygg kommentar når jeg snakker til en dame på en anstendig måte. Og når folk bare stikker, og tilsynelatende bare snakker med meg for å dyrke sitt eget ego, da er dette resultatet.

En haug av idioter og frekke folk og folk uten folkeskikk rundtom uavhengig av kjønn. Forøvrig skal man ikke se helt bort ifra at kvinner ender opp med å bli bitre på menn, fordi de har møtt på for mange av de som kun vil ha sex med de for så å dumpe de, og derav ignorerer og er frekke mot menn på byen.

Skrevet

Hvorfor tror du at alle jentene du har "dumpet" ifølge deg - hadde sett for seg et livslangt forhold med deg? Mest sannsynlig avviste du disse før de rakk å avvise deg.

Hvorfor ei jente ikke henger i hælen dine hele kvelden? Tja - kanskje vennene hennes hadde lyst til å gjøre noe annet? Kanskje hun ikke følte hun skulle ditche sine nærmeste kun for en fyr hun traff for få minutter siden? Kanskje hun kun hadde lyst til å danse litt og ikke noe mer?

Evt merket hun hvordan du oppfører deg.

• Liker 10
Skrevet

Jeg tror heller ikke at noen synes synd på meg, jeg opplyser bare om hvilke utslag dette gir. Jeg gjør hva jeg kan for å være en attraktiv mann, som flere kvinner har ment at jeg er så langt, før jeg dumpet dem og ikke ville ha noe mer med dem å gjøre.

Mulig du har for høye forventninger til hva en dame skal kunne bringe deg av completeness og lykke. Eventuelt har du bare ikke funnet den rette enda ;) Mye bra damer, så endre på attituden, så er jeg sikker på at det kommer til å gå deg veldig bra her i livet ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo du som er problemet. Du krever at kvinner skal ta kontakt og når de gjør det så er du slemme mot dem?

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor tror du at alle jentene du har "dumpet" ifølge deg - hadde sett for seg et livslangt forhold med deg? Mest sannsynlig avviste du disse før de rakk å avvise deg.

Dette tenkte jeg også på - det er ikke sånn at alle kvinner ønsker romantiske forhold. Om jeg er på byen vil jeg ofte kun være med venner/venninner, dermed er jeg ikke interessert i tilfeldige menn. Om jeg likevel ligger med en tilfeldig er det ikke for å finne ektemann, det er for å ha sex. Å "bli dumpa" i en sånn situasjon er en lettelse, mye bedre enn at fyren tror man skal flytte sammen og leve lykkelig i alle dager...

Anonymous poster hash: a4f07...8d7

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig avviste du disse før de rakk å avvise deg.

Evt merket hun hvordan du oppfører deg.

1. Flere av dem ville ha et fast forhold med meg. Men du har sikkert rett, det hele var en del av en utspekulert plan og de hadde allerede satt en tidsramme for dette. De ville gjøre det slutt når de var ferdig med meg.

2. Merket hvordan jeg oppførte meg?

Faen så dum du er.

• Liker 1
Skrevet

æsj, er glad jeg ikke har havnet der hvor du har havnet. Ta deg sammen.

Anonymous poster hash: 15d48...d6b
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor tror du at alle jentene du har "dumpet" ifølge deg - hadde sett for seg et livslangt forhold med deg?

"Den lille misforståtte og bortskjemte narsissisten som egentlig mener at han burde vært høyt utdannet (men er ikke det pga andre mennesker) og som er elsket av alle kvinner (sier til seg selv hver gang: hun kan jeg få, hun kan jeg få og hun kan jeg få, men jeg er så mye bedre enn dem så jeg lurer dem).

Logikken er; han er misforstått av hele verden,andre er dumminger osv. Han er for smart til å gjøre noe ut av seg, for han er så bitter - og det er ikke hans egen feil..

Blablablablabla.

• Liker 2
Gjest Absolutt
Skrevet

Digger forum med diskusjoner på det nivået her :skratte:

Gjest Absolutt
Skrevet

Aner ingenting om alderspennet eller hva for slags utested du finner disse damene, men kunne kanskje vært en idé å prøvd andre steder med ett annet klientell.

Skrevet

"Den lille misforståtte og bortskjemte narsissisten som egentlig mener at han burde vært høyt utdannet (men er ikke det pga andre mennesker) og som er elsket av alle kvinner (sier til seg selv hver gang: hun kan jeg få, hun kan jeg få og hun kan jeg få, men jeg er så mye bedre enn dem så jeg lurer dem).

Logikken er; han er misforstått av hele verden,andre er dumminger osv. Han er for smart til å gjøre noe ut av seg, for han er så bitter - og det er ikke hans egen feil..

Blablablablabla.

Jeg har et ganske realistisk syn på hvem jeg kan ha en sjanse på, basert på utseende og personlighet. De to som tok kontakt med meg i kveld hadde jeg aldri selv tatt kontakt med, for jeg anser dem som "bedre" enn meg. Det er basert på utseende, siden jeg overhodet ikke snakket med hun som jeg danset med, og hun i køen snakket jeg så vidt med. Jeg vil tro at jeg er smartere enn kødama, men at hun alt i alt kan få bedre enn meg.

Skrevet

Oj, her inne var det møøøøørkt. Og tungt. Og heavy.

*ut igjen

• Liker 3
Skrevet

Aner ingenting om alderspennet eller hva for slags utested du finner disse damene, men kunne kanskje vært en idé å prøvd andre steder med ett annet klientell.

Det var som sagt på studentsamfunnet, og da vil jeg tro at de fleste er 20-25. Jeg ser ut som at jeg er på denne alderen selv. Kunne sikkert sagt at jeg er 18 og folk ville trodd på det. Men jeg er antagelig mer moden enn de fleste av dem, selv om denne tråden kan tyde på noe annet. Går flere måneder mellom hver gang jeg er ute, og da veksler vi mellom studentsamfunnet, "småbyen" og Oslo. Samme dritten overalt.

Gjest Absolutt
Skrevet

Det var som sagt på studentsamfunnet, og da vil jeg tro at de fleste er 20-25. Jeg ser ut som at jeg er på denne alderen selv. Kunne sikkert sagt at jeg er 18 og folk ville trodd på det. Men jeg er antagelig mer moden enn de fleste av dem, selv om denne tråden kan tyde på noe annet. Går flere måneder mellom hver gang jeg er ute, og da veksler vi mellom studentsamfunnet, "småbyen" og Oslo. Samme dritten overalt.

Gå ut noen ganger for å ha det gøy, hyggelig med venner. Drit i damene en liten stund, kanskje blir du litt mindre bitter etterhvert, kanskje damene modnes litt.

Skrevet

Er du så tilbakestående at du ikke skjønner at jenter snakker sammen? Rykte ditt er nok ikke bra.

Anonymous poster hash: bd04d...032
  • Liker 9
Skrevet

Newsflash!

1. De fleste/en stor del kvinnfolk er ute ute på byen bare for og danse og ha det gøy, ikke for å hoppe i høyet, eller sjekke seg opp kjæreste. Det skjer ofte mer edruelig.

2. Vi kan ofte lukte sånne som deg på lang avstand. Dere tror dere ser laidback og kule og greie ut, men sannheten er at desperathet og akutt kåthet allikevel skinner som en ild i øynene deres.

• Liker 6
Skrevet

Er du så tilbakestående at du ikke skjønner at jenter snakker sammen? Rykte ditt er nok ikke bra.

Anonymous poster hash: bd04d...032

Spør om ting før du uttaler deg om noe du ikke vet noe om. De siste damene som ville ha meg har vært fra Møre og Romsdal, Hordaland, Østfold og Frankrike, mens jeg selv bor i Akershus. Dumme gås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...