Gå til innhold

Dere ber om bitre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er altfor mange flotte menn i Trondheim by og rundt studentersamfundet til at du kan gå og oppføre deg sånn som det der på sjekkemarkedet og innbille deg at du får napp. Guttene og mennene i byen her er rå lekre, smarte, intelligente, morsomme, gøyale, sprudlende og vet du hva? I natt gikk jeg hånd i hånd hjem til en av dem, hvor vi ble liggende med klærne på hele natten, og før vi sovnet med klærne på inntil hverandre, snakket vi, kysset og hadde dype samtaler og på mandag skal vi møtes igjen. Før jeg dro dumpet han meg ikke, han kysset meg i panna og sa at han gledet seg til å se meg igjen.

Mannemiljøet du befinner deg i (i Trondheim) har jeg svært godt inntrykk av, så du må nok befinne deg i å oppføre deg bedre hvis du ikke vil sitte der ensom og knulle ons`a dine.

Fatter ikke at du kommer å klager om dette når du har skapt din egen situasjon selv.

Anonymous poster hash: ff870...4c6
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mannemiljøet du befinner deg i (i Trondheim) har jeg svært godt inntrykk av

Anonymous poster hash: ff870...4c6

Underskriver!

Endret av Chouchou
Skrevet

Du bærer nok på mer smerte enn du gir uttrykk for. Og du vil fortsatt bli sett. Ellers hadde du ikke postet her.

I see you...

Skrevet

Tror det er greit å vite at alle blir avist nå og da. Jeg synes det å takle avisning på en grei måte sier noe om hvor moden man er.

Ts, jeg synes du skal fokusere på å lære deg å bli avist uten at dette påvirker deg.

Skrevet

Når du har den holdningen at kvinner kollektivt sett er ansvarlige for at du ikke får pult, gjør du deg selv bitter.

Anonymous poster hash: f4658...cfd

Du må prøve å følge med. Jeg har flere ganger sagt at det ikke er sex jeg er mest opptatt av.

Anonymous poster hash: 96310...7ec

Skrevet

Hvordan jeg vet hvordan du oppfører deg og er? Tja jeg kan lese? Din retorikk har likhetstrekk med en bortskjemt fjortenårings.

Av de få mennene som henger her inne tror jeg du er den dummeste. Du har ikke den fjerneste anelse om hvordan jeg er på byen.

Skrevet

Av de få mennene som henger her inne tror jeg du er den dummeste. Du har ikke den fjerneste anelse om hvordan jeg er på byen.

Min erfaring er at mennesker som deg gjerne tror dere klarer å skjule de negative tankene og manglende selvrespekt - sannheten er at det stinker lang vei.

Jeg tror jeg vet mye bedre enn deg hvordan du oppfører deg ute på byen. Da du hittill ikke har vist et fnugg av selvinnsikt.

• Liker 9
Skrevet

Det er altfor mange flotte menn i Trondheim by

LOL, Trondheim? Du er ikke i riktig landsdel engang.

Skrevet

manglende selvrespekt

Blir som på påstå at jeg er plattfot, dette. Du tar bare ting helt ut fra løse lufta. Vet du i det hele tatt hva selvrespekt betyr?

Skrevet

...å påstå*

Skulle vært endremuligheter med AB også.

Skrevet

Er vel noen andre som ikke er i riktig landsdel her :laugh:

Anonymous poster hash: e6a21...93f

• Liker 1
Skrevet

Blir som på påstå at jeg er plattfot, dette. Du tar bare ting helt ut fra løse lufta. Vet du i det hele tatt hva selvrespekt betyr?

Om du er 30 og skal fremstå bittelitt moden bør du kanskje legge fra deg å hele tiden bruke utrykket "lol".

Det er du som er temaet her etter ditt eget ønske. Jeg sliter ikke med slike tanker som du har.

• Liker 4
Skrevet

Om du er 30 og skal fremstå bittelitt moden bør du kanskje legge fra deg å hele tiden bruke utrykket "lol".

Det er du som er temaet her etter ditt eget ønske. Jeg sliter ikke med slike tanker som du har.

Ser virkelig ikke problemet med å skrive "lol". Legger "diskusjonen" med deg død, du kommer bare med svada.

• Liker 1
Skrevet

Hvor befinne du deg da? I Bergen?

Anonymous poster hash: 0a896...fc9

Skrevet

Hvor befinne du deg da? I Bergen?

Oslo-området, men det spiller egentlig ingen rolle. Det er garantert menn i Bergen som har omtrent samme holdningen som meg.

Skrevet

Glad jeg ikke er singel.

Skrevet

Oslo-området, men det spiller egentlig ingen rolle. Det er garantert menn i Bergen som har omtrent samme holdningen som meg.

Nja, jeg tror det er svært få menn som har dine holdninger.

Er du forresten student selv? Du er nærmere 30 sier du.

• Liker 4
Skrevet

Nja, jeg tror det er svært få menn som har dine holdninger.

Er du forresten student selv? Du er nærmere 30 sier du.

Nei, men jeg dro ut med en som studerer der. Flere som var langt eldre enn meg der. I en by som Bergen er det selvsagt "mange" menn som har et veldig anstrengt forhold til kvinner og som bare vil behandle dem som dritt.

Skrevet

I en by som Bergen er det selvsagt "mange" menn som har et veldig anstrengt forhold til kvinner og som bare vil behandle dem som dritt.

Det tror jeg ikke.

Snakk for deg selv. Du er nok unntaket mer enn regelen.

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er respekt og "dype" samtaler du er ute etter, så er vel ikke et sted hvor folk drikker en god del alkohol stedet å dra eller?

Anonymous poster hash: fe18e...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...