Gå til innhold

Dere ber om bitre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet hjem fra studentsamfunnet. Alt jeg oppnådde var å danse med en dame i ca 1 min, Plutselig var hun borte og jeg ANER ikke hvorfor.

Har etterhvert blitt veldig bitter, men det er umulig å merke. Jeg prøver bare å hook'e opp med en dame, ha sex med henne og dumpe henne. På grunn av at "alle" damene er så likegyldige har jeg fått et veldig fiendtlig forhold til dere alle sammen. Da har jeg dumpa ca 80 % av damene jeg har hatt sex med, uten å ha ville noe mer enn å bare ha sex.

Det verste er at jeg snart er 30 år, men fortsatt ikke har noen som helst interesse av å få et fast forhold. På én måte har jeg mest lyst til å avvise dere brutalt alle sammen, men på en annen måte vil jeg først ha sex med dere og deretter dumpe dere som om dere ikke var verdt noe som helst.

Brenn i helvete, alle sammen.

Anonymous poster hash: 96310...7ec
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, stakkars liten. Håper det går bedre med deg etterhvert.

Gjest Absolutt
Skrevet

Kommet hjem fra studentsamfunnet. Alt jeg oppnådde var å danse med en dame i ca 1 min, Plutselig var hun borte og jeg ANER ikke hvorfor.

Har etterhvert blitt veldig bitter, men det er umulig å merke. Jeg prøver bare å hook'e opp med en dame, ha sex med henne og dumpe henne. På grunn av at "alle" damene er så likegyldige har jeg fått et veldig fiendtlig forhold til dere alle sammen. Da har jeg dumpa ca 80 % av damene jeg har hatt sex med, uten å ha ville noe mer enn å bare ha sex.

Det verste er at jeg snart er 30 år, men fortsatt ikke har noen som helst interesse av å få et fast forhold. På én måte har jeg mest lyst til å avvise dere brutalt alle sammen, men på en annen måte vil jeg først ha sex med dere og deretter dumpe dere som om dere ikke var verdt noe som helst.

Brenn i helvete, alle sammen.

Kanskje hun lukta lunta om sex og dumping - og ikke var fullt så gira som deg på det..

Skrevet (endret)

.

Endret av titanium
Skrevet

Kanskje hun lukta lunta om sex og dumping - og ikke var fullt så gira som deg på det..

LOL, nei. Som sagt, ingen kan merke hvilke hensikter jeg har. Hvis jeg bare hadde et normalt forhold til kvinner de første "30" årene av mitt liv ville jeg antagelig vært på leting etter en livsledsager nå. Men jeg vil heller lyve, utnytte og dumpe de damene jeg treffer på. Jeg ser selv at det ikke er rasjonelt å behandle kvinner som en samlet gruppe på denne måten, men det er et raseri i meg som har fått bygge seg opp over mange år.

Snakka med en annen dame i køen, og sa til henne at jeg jobber med "medieanalyse", som hun ble ganske imponert av. Men hun var selvsagt for full til å spørre mer. Jeg jobber forsåvidt med medieanalyse, men det hun ikke vet er at jeg er telefonintervjuer. Da var jeg mer eller mindre ærlig, men ser ikke bort ifra at jeg kan strekke dette enda lengre og rett og slett lyve for å "lykkes" bedre med damer i et kortvarig perspektiv.

• Liker 2
Skrevet

It's just you and you're hand toniiiight :danse:

:laugh:

Anonymous poster hash: e6a21...93f
  • Liker 7
Skrevet

Maybe you should learn how to spell ;)

• Liker 6
Skrevet

You are hand tonight :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Pysete mannfolk Ring meg når kvinner har utsatt deg for følgende;

1. Brenne deg på kuken med sigaretter

2. Banke deg med balltre så ribbeina dine gror skjevt fordi ingen gir deg legehjelp

3. Blitt knivstukket i magen

4. Når du har blitt surra fast til en lyktestolpe, med plastikkstrips så stramt om halsen at du nesten ikke får puste, før at de så kaster stein på deg, pisser på deg, og etterlater deg så i 15 minus.

5. Når de prøver å voldta deg med en kniv, mens noen filmer det hele og legger det på nettet

6. Når de holder deg under vann til du får full hjerte og respirasjonsstans

7. Og når du så prøver å anmelde dem så møter du på en korrupt politikvinne så du kommer ingen vei

8. Alt dette bør helst skje før du har fylt 15 år.

DA kan du få være bitter. Faen ikke før.

Anonymous poster hash: b791d...52f
  • Liker 8
Gjest Absolutt
Skrevet

LOL, nei. Som sagt, ingen kan merke hvilke hensikter jeg har. Hvis jeg bare hadde et normalt forhold til kvinner de første "30" årene av mitt liv ville jeg antagelig vært på leting etter en livsledsager nå. Men jeg vil heller lyve, utnytte og dumpe de damene jeg treffer på. Jeg ser selv at det ikke er rasjonelt å behandle kvinner som en samlet gruppe på denne måten, men det er et raseri i meg som har fått bygge seg opp over mange år.

Snakka med en annen dame i køen, og sa til henne at jeg jobber med "medieanalyse", som hun ble ganske imponert av. Men hun var selvsagt for full til å spørre mer. Jeg jobber forsåvidt med medieanalyse, men det hun ikke vet er at jeg er telefonintervjuer. Da var jeg mer eller mindre ærlig, men ser ikke bort ifra at jeg kan strekke dette enda lengre og rett og slett lyve for å "lykkes" bedre med damer i et kortvarig perspektiv.

Helt sikkert en hel del av disse damene som ikke merker dine intensjoner, ellers hadde du jo lyktes langt færre ganger. På en annen side, du skal ikke undervurdere damers evne til å fort luke ut menn som kun er ute etter sex. Kommer jo såklart an på mengden alkohol inne i bildet også.

Av ren nyskjerrighet, hva har ditt forhold til kvinner vært i dine 30 år som gjør at du har endt opp med denne innstillingen nå?

Skrevet

2. Banke deg med balltre så ribbeina dine gror skjevt fordi ingen gir deg legehjelp

4. Når du har blitt surra fast til en lyktestolpe, med plastikkstrips så stramt om halsen at du nesten ikke får puste, før at de så kaster stein på deg, pisser på deg, og etterlater deg så i 15 minus.

5. Når de prøver å voldta deg med en kniv, mens noen filmer det hele og legger det på nettet

7. Og når du så prøver å anmelde dem så møter du på en korrupt politikvinne så du kommer ingen vei

Loooooooooooooooooooool.

• Liker 1
Gjest Absolutt
Skrevet

Forøvrig lyver damer og menn omhverandre i hytt og pine om hva de jobber med for å virke mer interessante enn de er. Relativt vanlig fenomen ville jeg si.

Skrevet

Helt sikkert en hel del av disse damene som ikke merker dine intensjoner, ellers hadde du jo lyktes langt færre ganger. På en annen side, du skal ikke undervurdere damers evne til å fort luke ut menn som kun er ute etter sex. Kommer jo såklart an på mengden alkohol inne i bildet også.

Av ren nyskjerrighet, hva har ditt forhold til kvinner vært i dine 30 år som gjør at du har endt opp med denne innstillingen nå?

Stort sett kunne de ikke brydd seg mindre. Og det som er litt synd er at det går utover de som har likt meg, siden jeg lar dette gå utover dem.

Skrevet

Kommet hjem fra studentsamfunnet. Alt jeg oppnådde var å danse med en dame i ca 1 min, Plutselig var hun borte og jeg ANER ikke hvorfor. Har etterhvert blitt veldig bitter, men det er umulig å merke. Jeg prøver bare å hook'e opp med en dame, ha sex med henne og dumpe henne. På grunn av at "alle" damene er så likegyldige har jeg fått et veldig fiendtlig forhold til dere alle sammen. Da har jeg dumpa ca 80 % av damene jeg har hatt sex med, uten å ha ville noe mer enn å bare ha sex. Det verste er at jeg snart er 30 år, men fortsatt ikke har noen som helst interesse av å få et fast forhold. På én måte har jeg mest lyst til å avvise dere brutalt alle sammen, men på en annen måte vil jeg først ha sex med dere og deretter dumpe dere som om dere ikke var verdt noe som helst. Brenn i helvete, alle sammen. Anonymous poster hash: 96310...7ec

Kan jeg spørre hvorfor du er så bitter? Hva er det som har skjedd?

• Liker 1
Skrevet

Loooooooooooooooooooool.

Ignorance is bliss, hva?

• Liker 6
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du er så bitter? Hva er det som har skjedd?

Har allerede svart på det. Hver gang jeg er ute er det få eller ingen som gidder å..

1. snakke med meg

2. danse med meg

3. bli kjent med meg

Men av og til er det en stakkars dame som liker meg, og da prøver jeg å utnytte dem maks før jeg dumper dem.

Gjest Absolutt
Skrevet

Det du forteller å ha opplevd her er jo åpenbart helt forferdelig, beyond imagination. Hvis du har prestert å ikke bli bitter ovenfor kvinner tar jeg hatten av, bøyer meg i støvet.

Gjest Absolutt
Skrevet

Har allerede svart på det. Hver gang jeg er ute er det få eller ingen som gidder å..

1. snakke med meg

2. danse med meg

3. bli kjent med meg

Men av og til er det en stakkars dame som liker meg, og da prøver jeg å utnytte dem maks før jeg dumper dem.

Hvordan går du frem for å bli kjent med noen på byen? Hvis det er disse tingene du vil oppnå er det vel ikke å anbefale det du gjør nå.

Skrevet

Hvordan går du frem for å bli kjent med noen på byen? Hvis det er disse tingene du vil oppnå er det vel ikke å anbefale det du gjør nå.

Jeg er blid og positiv, siden jeg er overbevist om at det er alfa og omega. I dag hadde jeg faktisk en "god" kveld siden to damer tok kontakt og hun ene til og med ville danse med meg. Hun som kom bort til meg og ville danse.

Men 9/10 ganger blir jeg bare ignorert eller får en stygg kommentar når jeg snakker til en dame på en anstendig måte. Og når folk bare stikker, og tilsynelatende bare snakker med meg for å dyrke sitt eget ego, da er dette resultatet.

Skrevet

Ingen som synes synd på deg. Bli en fyr damer har lyst til å omgås og du vil ha suksess. Dette er ikke umulig, uansett hvilke forutsetninger du skulle ha!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...