Gå til innhold

Hva er greia med feminisme? Og hvorfor hater feminister menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minstestraffen for voldtekt ble doblet i 2007 og igjen doblet i 2010.

Når får du nok straff? Får du kanskje aldri nok straff? Kanskje straffene for voldtekt aldri kan bli strenge nok?

Hvorfor mennesker er så pinelystne er noe jeg alltid har lurt på? Er tanken den at det blir færre voldtekter med strengere straffer? - når det eneste som skjer er at bevisbyrden for voldtekt øker med den konsekvens at nå er det FÆRRE som blir dømt for voldtekt enn det var før 2007 og det var før 2010?

Er kvinner litt dumme kan man spørre seg selv om? I usa er det flere som blir voldtatt innenfor fengslene enn utenfor. For feministene gjør dette her ingen verdens ting. Selvsagt ikke.

hadde det vært omvendt derimot, - det vil si 90% av alle som satt i fengsler var kvinner, - og flesteparten av alle voldtekter rammet kvinner i fengsler, - ja ville vi selvsagt sett på dette som et samfunnsproblem ikkesant?

Et feministisk samfunnsproblem. Dette er hovedårsaken til at feminister blir oppfattet så grusomme, hver gang et er en last som ligger til menn (menn i fengsel ) blir handlingene forklart som at det er menn som må tar ansvaret.

Dersom det gjelder kvinner, - for eksempel at kvinner har et problem.- ja da skal hele samfunnet jobbe sammen. Menns problemer er menn sine problemer, kvinners problemer er samfunnsproblemer.

Men du behøver ikke forstå dette her, og det er det som gjør det så fint! Vær heller for strengere straffer du!

Ja, fengselsvoldtekt, overfallsvoldtekt på gata og voldtekt i hjemmet har jo helt like årsaker og symptomer. Jeg skulle ønske jeg kunne tenke like enkelt som deg. :klaske:

Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fengselsvoldtekt, overfallsvoldtekt på gata og voldtekt i hjemmet har jo helt like årsaker og symptomer. Jeg skulle ønske jeg kunne tenke like enkelt som deg. :klaske:

Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

Fengselsvoldtekt er voldtekt i hjemmet for folk som sitter i fengsel. Og man kan også bli overfallsvoldtatt i fengselet.

Men la meg gjette, du mener at det ikke finnes hjemme voldtekter i fengselet eller at det finnes overfallsvoldtekt i fengslene? At voldtekt i fengsel ikke er vanlig voldtekt?

Er det du mener?

Jeg bare forteller dere at fengsel øker antallet voldtekter, - så kan dere forholde dere til fakta akkurat som dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Som igjen du ikke klarer å dokumentere med noe som helst empiri.

Jeg siterer bare denne, siden jeg ikke orker å fylle hele diskusjonen med sitater. Hvor er din empiri? Du har linket meg til en bibliografi, og det er alt belegget du har vist til for å støtte opp noen påstander. En bibliografi uten tolkning, analysering eller fordøying er, akademisk sett, ubetydelig. Ditt eneste bidrag er å harselere med mine utsagn, ikke å forsøke å tilbakevise dem på noe vis. Du velger å latterliggjøre, fremfor å diskutere. Empiri er ikke noe du bør etterspørre. Glasshuset ditt trenger nye vinduer.

Men ok, for å gå dine påstander etter sømmene. Artikkelen du linker til sier UiO er prinsippielt mot kjønnspoeng, men at ingen endelig avgjørelse har blitt tatt. Det er altså fortsatt mulig at mannlige søkere får kjønnspoeng.

Det at sederlighetskriminalitet har mest skjerpet straffeutmåling må være det mest interessante utsagnet jeg har lest i dag. Mer skjerpet straffeutmåling enn økonomisk vinningskriminalitet? Jeg tror du trenger å renske opp litt i kunnskapen din selv. (Og nei, waco, jeg har ikke tenkt å ta straffediskusjonen med deg. Utrolig nok er det mulig å være for flere typer straff, og av flere ulike grunner. Men det er langt på siden av trådens tema).

Hva angår revisjonen av abortreservasjon, var det originale forslaget mer radikalt enn den originale reservasjonsretten. Tidligere kunne man bare nekte å assistere i selve inngrepet, ikke nekte reservasjon til noen som ville utføre det. Om du trenger en innføring i hvorfor en utvidet reservasjonsrett er kvinnefiendlig, skal jeg gjerne finne flere kronikker som forklarer det.

Carl I. Hagen er et oppkomme for parodier basert på sin retorikk. Knut Arild Hareide blir oftest parodiert for sin stemmebruk. Bjarne Håkon Hansen har jeg ikke sett noe fra i det siste, og det var du som etterspurte nylige eksempler. Jeg har nevnt en rekke andre tilfeller, men du velger å overse dem.

Det er du som påstår at min kunnskap om relasjonsvold, som jeg har dokumentert i denne tråden, er feil. Det er dermed ditt ansvar å tilbakevise min påstand. Å si at jeg tar feil holder dessverre ikke vann, sånn, rent empirisk, altså. Å påstå at du vet bedre er ikke godt nok.

Det var vel alt som var verdt å svare på i posten din. Kom med noe empirisk selv, uten å forsøke deg på harselering eller andre misforståtte hersketeknikker, og vi får se om det kan bli en fruktbar diskusjon av denne sjanglende tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siterer bare denne, siden jeg ikke orker å fylle hele diskusjonen med sitater. Hvor er din empiri? Du har linket meg til en bibliografi, og det er alt belegget du har vist til for å støtte opp noen påstander. En bibliografi uten tolkning, analysering eller fordøying er, akademisk sett, ubetydelig. Ditt eneste bidrag er å harselere med mine utsagn, ikke å forsøke å tilbakevise dem på noe vis. Du velger å latterliggjøre, fremfor å diskutere. Empiri er ikke noe du bør etterspørre. Glasshuset ditt trenger nye vinduer.

Men ok, for å gå dine påstander etter sømmene. Artikkelen du linker til sier UiO er prinsippielt mot kjønnspoeng, men at ingen endelig avgjørelse har blitt tatt. Det er altså fortsatt mulig at mannlige søkere får kjønnspoeng.

Det at sederlighetskriminalitet har mest skjerpet straffeutmåling må være det mest interessante utsagnet jeg har lest i dag. Mer skjerpet straffeutmåling enn økonomisk vinningskriminalitet? Jeg tror du trenger å renske opp litt i kunnskapen din selv. (Og nei, waco, jeg har ikke tenkt å ta straffediskusjonen med deg. Utrolig nok er det mulig å være for flere typer straff, og av flere ulike grunner. Men det er langt på siden av trådens tema).

Hva angår revisjonen av abortreservasjon, var det originale forslaget mer radikalt enn den originale reservasjonsretten. Tidligere kunne man bare nekte å assistere i selve inngrepet, ikke nekte reservasjon til noen som ville utføre det. Om du trenger en innføring i hvorfor en utvidet reservasjonsrett er kvinnefiendlig, skal jeg gjerne finne flere kronikker som forklarer det.

Carl I. Hagen er et oppkomme for parodier basert på sin retorikk. Knut Arild Hareide blir oftest parodiert for sin stemmebruk. Bjarne Håkon Hansen har jeg ikke sett noe fra i det siste, og det var du som etterspurte nylige eksempler. Jeg har nevnt en rekke andre tilfeller, men du velger å overse dem.

Det er du som påstår at min kunnskap om relasjonsvold, som jeg har dokumentert i denne tråden, er feil. Det er dermed ditt ansvar å tilbakevise min påstand. Å si at jeg tar feil holder dessverre ikke vann, sånn, rent empirisk, altså. Å påstå at du vet bedre er ikke godt nok.

Det var vel alt som var verdt å svare på i posten din. Kom med noe empirisk selv, uten å forsøke deg på harselering eller andre misforståtte hersketeknikker, og vi får se om det kan bli en fruktbar diskusjon av denne sjanglende tråden.

Alt blir ansett som kvinnefiendtlighet. Visste du at på femtitallet så mente 90% av alle kvinner at fri abort var kvinnefiendtlig? Visste du konkubineloven som først ble opphevet i 1972 mente at det var kvinnefiendtlig at menn og kvinner bodde sammen uten å være gift?

Forstår du nå at hva som er kvinnefiendtlig forandrer seg gjennom historien? Visste du at rundt 1900- tallet var kvinnefiendtlighet at kvinner arbeidet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at sederlighetskriminalitet har mest skjerpet straffeutmåling må være det mest interessante utsagnet jeg har lest i dag. Mer skjerpet straffeutmåling enn økonomisk vinningskriminalitet? Jeg tror du trenger å renske opp litt i kunnskapen din selv. (Og nei, waco, jeg har ikke tenkt å ta straffediskusjonen med deg. Utrolig nok er det mulig å være for flere typer straff, og av flere ulike grunner. Men det er langt på siden av trådens tema).

Hva mener du at straffenivået skal bevise uansett? Blind vold som menn i langt større grad er utsatt for straffes ikke spesielt hardt, ei heller har straffenivået blitt økt, i sterk kontrast så har som sagt straffene for voldtekt blitt økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du at straffenivået skal bevise uansett? Blind vold som menn i langt større grad er utsatt for straffes ikke spesielt hardt, ei heller har straffenivået blitt økt, i sterk kontrast så har som sagt straffene for voldtekt blitt økt.

Hun føler vel et behov for strengere straffer da? Det er jo helt virkningsløst og helt uten mening, - men kanskje hun finner en mening med straffer som ikke vi kjenner til?

At det finnes mennesker som ønsker seg strenger straffer på grunn mer straffelyst finner jeg fascinerende. Når er nok liksom?

Hun burde vært en fjerdel så redd for voldtekt som i år 2006 dersom logikken hennes om at strengere straffer gjør at hun føler seg tryggere. Men som alle overtroiske mennesker gjør hun ikke det. Pie vil ha strenger straffer, selv om den har blitt doblet to ganger rett etterhverandre!

Det er jo helt fantastisk at dama er dobbelt så redd i stedet for halvparten så redd som før år 2010!

Noen ganger er det moro og diskutere med jenter her, men som regel er det bare skummelt, og man forstår godt hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Hva mener du at straffenivået skal bevise uansett? Blind vold som menn i langt større grad er utsatt for straffes ikke spesielt hardt, ei heller har straffenivået blitt økt, i sterk kontrast så har som sagt straffene for voldtekt blitt økt.

Jeg tok opp straffenivået for å vise hvordan stereotypiske kjønnsroller kan ramme uskyldige, og hvordan menn spesifikt blir rammet - menn generelt kan ikke være tilfredse med å bli redusert til seksuelle behov. Ikke for å starte en generell diskusjon om straffenivå. Forøvrig bør det påpekes at selv om strafferammen åpner for høye straffer, blir disse skjelden benyttet. Jeg vil også påstå (og dette er min personlige mening) at overfallsvoldtekt er særdeles grov blind vold, med større integritetskrenking enn enkelte andre typer, og at det som sådan fortjener en strengere strafferamme enn blind vold generelt. En voldtekt er en livstidsdom.

Jeg er forøvrig ikke for strengere straffer generelt, men for andre straffer enn man har i dag. Jeg har større tro på tvunget psykisk helsevern enn innesperring. En diskusjon for en annen tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Jeg siterer bare denne, siden jeg ikke orker å fylle hele diskusjonen med sitater. Hvor er din empiri? Du har linket meg til en bibliografi, og det er alt belegget du har vist til for å støtte opp noen påstander. En bibliografi uten tolkning, analysering eller fordøying er, akademisk sett, ubetydelig. Ditt eneste bidrag er å harselere med mine utsagn, ikke å forsøke å tilbakevise dem på noe vis. Du velger å latterliggjøre, fremfor å diskutere. Empiri er ikke noe du bør etterspørre. Glasshuset ditt trenger nye vinduer.

Men ok, for å gå dine påstander etter sømmene. Artikkelen du linker til sier UiO er prinsippielt mot kjønnspoeng, men at ingen endelig avgjørelse har blitt tatt. Det er altså fortsatt mulig at mannlige søkere får kjønnspoeng.

Det at sederlighetskriminalitet har mest skjerpet straffeutmåling må være det mest interessante utsagnet jeg har lest i dag. Mer skjerpet straffeutmåling enn økonomisk vinningskriminalitet? Jeg tror du trenger å renske opp litt i kunnskapen din selv. (Og nei, waco, jeg har ikke tenkt å ta straffediskusjonen med deg. Utrolig nok er det mulig å være for flere typer straff, og av flere ulike grunner. Men det er langt på siden av trådens tema).

Hva angår revisjonen av abortreservasjon, var det originale forslaget mer radikalt enn den originale reservasjonsretten. Tidligere kunne man bare nekte å assistere i selve inngrepet, ikke nekte reservasjon til noen som ville utføre det. Om du trenger en innføring i hvorfor en utvidet reservasjonsrett er kvinnefiendlig, skal jeg gjerne finne flere kronikker som forklarer det.

Carl I. Hagen er et oppkomme for parodier basert på sin retorikk. Knut Arild Hareide blir oftest parodiert for sin stemmebruk. Bjarne Håkon Hansen har jeg ikke sett noe fra i det siste, og det var du som etterspurte nylige eksempler. Jeg har nevnt en rekke andre tilfeller, men du velger å overse dem.

Det er du som påstår at min kunnskap om relasjonsvold, som jeg har dokumentert i denne tråden, er feil. Det er dermed ditt ansvar å tilbakevise min påstand. Å si at jeg tar feil holder dessverre ikke vann, sånn, rent empirisk, altså. Å påstå at du vet bedre er ikke godt nok.

Det var vel alt som var verdt å svare på i posten din. Kom med noe empirisk selv, uten å forsøke deg på harselering eller andre misforståtte hersketeknikker, og vi får se om det kan bli en fruktbar diskusjon av denne sjanglende tråden.

Her skal du få en enkel og logisk tankegang. Den som påstår noe, eksempelvis at kvinner er undertrykket, har en bevisbyrde på seg. I dette tilfellet er personen deg. Jeg har for øvrig ikke linket til en biografi, jeg har linket til en oppsummering av metastudien. At du ikke klarer å finne artikkelen på bakgrunn av den er kraftig imponerende. Værsågod.

Kilde på at straffenivået har økt mest rundt alvorlige kriminelle handlinger 1 2 3. Noen handlinger har en 100 % økning i straffeutmåling. Fra midten av 2000tallet var det også størst økning i straffereaksjon i forhold til vold og sedelighet. Kan du finne samme økning på vinningskriminalitet i samme periode?

Nedre strafferamme for drap øker fra ti til tolv års fengsel, minstestraffen for voldtekt øker fra to til tre års fengsel og seksuelle overgrep mot barn under 14 år gir en minstestraff på tre år. Strafferammen for mishandling i nære relasjoner øker fra tre til seks år, og for grov mishandling fra seks til 15 år.

I henhold til abortloven så tar du feil. De enkelte kommuner har hatt åpning for å gjøre avtaler med fastleger om å reservere seg fra all behandling knyttet til abort. Se f.eks. Odelstingsproposisjon 38 og Abortloven § 14. Dette spiller likevel liten rolle, for Norge er bundet til den Europeiske Menneskerettskonvensjon. Faktisk heter det at dersom norske lover bryter med EMK, så skal sistnevnte ha forrang. Her fra det Europarådet som har et overordnet ansvar for EMK.

1. No person, hospital or institution shall be coerced, held liable or discriminated against in any manner because of a refusal to perform, accommodate, assist or submit to an abortion, the performance of a human miscarriage, or euthanasia or any act which could cause the death of a human foetus or embryo, for any reason. KILDE

Det omfatter altså alle aspekter rundt assistanse til abort. Så nå lærte du den.

Hareide, Hagen og Hansen har alle blitt hetset mer enn de eksemplene du nevner. Så jeg gjentar. Er kjolen til Siv Jensen og vekten til Erna Solberg de beste bevisene for at det finnes en institusjonalisert kvinnefiendlighet i Norge?

Du har ikke dokumentert noe om relasjonsvold, du har linket til regjeringens side. Du kan google NIBR rapport 2005 så er den det første treffet du får. Dette bør du faktisk klare. Jeg har vist til den største metastudien som finnes på området i verden. Den taler deg midt i mot. Her er noen andre

Nordfjell (2009) I undersøkelsen ble det spurt om opplevd vold siste 12 måneder. 2-3 prosent av både kvinner og menn i parforhold oppga at de var blitt påført grov og/eller høyfrekvent vold. Det var minimal eller ingen kjønnsfor- skjell.

NIBR (2005) More than 25 percent of the women and more than 20 percent of the men have experienced that their partners have used physical power against them since they were 15 years old.

Når tidsperspektivet er siste år er det 5,6 prosent av menn, og 5,7 prosent av kvinner som rammes av minst én av de formene for maktbruk vi har spurt om.

VISTA (2012) Ulike estimater anslår at mellom 2 - 4 % av befolkningen (voksne) i Norge, årlig opplever vold i nære relasjoner, omtrent like mange menn og kvinner. Det utgjør "opp mot" 150 000 mennesker årlig. Prevalens av mishandling viser liten forskjell mellom kjønn, menn opplever mer psykisk mishandling enn kvinner, men det er ikke registrert forskjell i prevalens i forhold til fysisk skade

Hersketeknikk klarer du fint selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Jeg tok opp straffenivået for å vise hvordan stereotypiske kjønnsroller kan ramme uskyldige, og hvordan menn spesifikt blir rammet - menn generelt kan ikke være tilfredse med å bli redusert til seksuelle behov. Ikke for å starte en generell diskusjon om straffenivå. Forøvrig bør det påpekes at selv om strafferammen åpner for høye straffer, blir disse skjelden benyttet. Jeg vil også påstå (og dette er min personlige mening) at overfallsvoldtekt er særdeles grov blind vold, med større integritetskrenking enn enkelte andre typer, og at det som sådan fortjener en strengere strafferamme enn blind vold generelt. En voldtekt er en livstidsdom.

Jeg er forøvrig ikke for strengere straffer generelt, men for andre straffer enn man har i dag. Jeg har større tro på tvunget psykisk helsevern enn innesperring. En diskusjon for en annen tråd.

"En voldtekt er en livsdom" faktisk. Du mener vel også at en voldtekt er et nestendrap? Rart at det kun er dogmatisk orienterte mennesker som kommer med slike fraser, og ikke fagpersonell knyttet til traumebehandling.

Dersom du vil engasjere deg for likestilling og straffeutmåling, så kan du orientere deg rundt og endre det faktum at kvinner straffes mildere enn menn for tilsvarende gjerninger. Siden du ikke har evnet å finne kilder selv, så må jeg vel legge frem noen.

Kvinner gråter seg til frifinnelse.

Kvinner behandles mildere

Kvinner straffes mildere for vold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En voldtekt er en livsdom" faktisk. Du mener vel også at en voldtekt er et nestendrap? Rart at det kun er dogmatisk orienterte mennesker som kommer med slike fraser, og ikke fagpersonell knyttet til traumebehandling.

Dersom du vil engasjere deg for likestilling og straffeutmåling, så kan du orientere deg rundt og endre det faktum at kvinner straffes mildere enn menn for tilsvarende gjerninger. Siden du ikke har evnet å finne kilder selv, så må jeg vel legge frem noen.

Kvinner gråter seg til frifinnelse.

Kvinner behandles mildere

Ingenting av dette her er feministenes problem. De bryr seg vel ikke om ting som ikke angår dem?

Alle vet at det er kvinner som står bak mestparten av all vold mot barn og all vold mot eldre. Det vil si den volden som aldri blir anmeldt. En femåring anmelder ikke sin mor som klyper og en nittiåring anmelder ikke sin sadistiske datter som er "omsorgsperson". Bare det at kvinner i bruker antallet politianmeldelser som bevis for noe som helst gjør bare at kvinner fremstår som enda mer overtroiske.

Hvorfor kan ikke kvinner gå litt inn i seg selv? Jeg skal vedde på at flerparten av alle som mishandler kvinner er kvinner selv.

Forresten er ikke voldtekt det verste som kan skje deg. Det er mange ting som er mye verre,- bli påkjørt av en trailer, bli utsatt for bedrag og utroskap, - bli avvist av en man elsker, det er massevis av ting som er vondere enn en tilfeldig hendelse i alkoliserte omgivelser man mest sannsynlig bare behøver å legge bak seg.

Kvinner straffes mildere for vold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er følelsen av urettferdighet hun opplever. Ikke hvordan det egentlig er. Mange flere menn enn kvinner er bostedsløse, menge flere menn enn kvinner dør en for tidig død. Men kvinner bryr seg ikke, - hva bryr det dem?

Hadde kvinner vært den som var bostedsløse eller kvinner var den som døde først hadde jo selvsagt dette her vært et alvorlig samfunnsproblem som angår alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fengselsvoldtekt er voldtekt i hjemmet for folk som sitter i fengsel. Og man kan også bli overfallsvoldtatt i fengselet.

Men la meg gjette, du mener at det ikke finnes hjemme voldtekter i fengselet eller at det finnes overfallsvoldtekt i fengslene? At voldtekt i fengsel ikke er vanlig voldtekt?

Er det du mener?

Jeg bare forteller dere at fengsel øker antallet voldtekter, - så kan dere forholde dere til fakta akkurat som dere vil.

Jeg sier bare at voldtekt i fengsel er et tilfelle som skiller seg fra voldtekt i private hjem og fest eller overfall i en park eller bakgate. Ulike situasjoner har ulike årsaker og andre tiltaksmuligheter.

Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann sier at utroskap og bedrag mot partner er verre enn voldtekt (hvilke av disse er straffbart, igjen?) så trenger vi kanskje litt feminisme?



Anonymous poster hash: 9ab02...dd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare at voldtekt i fengsel er et tilfelle som skiller seg fra voldtekt i private hjem og fest eller overfall i en park eller bakgate. Ulike situasjoner har ulike årsaker og andre tiltaksmuligheter. Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

Å bli voldtatt i senga di på cella er vel omtrent som å bli voldtatt i senga di på soverommet ditt? Eller kanskje fengslet faktisk er verre, - for der er du ikke frivillig.

At du bare bagatilleser all vold og all voldtekt som ikke angår deg selv er bra, for det avslører ditt motiv og gjør at jeg forstår hvorfor du er så likegyldig til problematikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sagarmatha

Jeg sier bare at voldtekt i fengsel er et tilfelle som skiller seg fra voldtekt i private hjem og fest eller overfall i en park eller bakgate. Ulike situasjoner har ulike årsaker og andre tiltaksmuligheter.

Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

Mener du det skiller seg i alvorlighetsgrad? Du er særdeles lite tydelig på hva du vil ha frem her.

Feminister snakker støtt om rape culture. Vel, i fengsel er det virkelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli voldtatt i senga di på cella er vel omtrent som å bli voldtatt i senga di på soverommet ditt? Eller kanskje fengslet faktisk er verre, - for der er du ikke frivillig.

At du bare bagatilleser all vold og all voldtekt som ikke angår deg selv er bra, for det avslører ditt motiv og gjør at jeg forstår hvorfor du er så likegyldig til problematikken.

Hva snakker du om?? Jeg har ikke bagatellisert noe, jeg har kun sagt at det er ulike situasjoner – det betyr ikke at jeg dynes det er like forferdelig uansett.

Du derimot burde ikke nevne bagatellisering og voldtekt i samme setning mens du klager på andre.

Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det skiller seg i alvorlighetsgrad? Du er særdeles lite tydelig på hva du vil ha frem her.

Feminister snakker støtt om rape culture. Vel, i fengsel er det virkelig det.

Nei, alle er like alvorlige, men man kan ikke gjøre de samme tiltakene for alle situasjonene selv om alle dreier seg om voldtekt.

Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Nei, alle er like alvorlige, men man kan ikke gjøre de samme tiltakene for alle situasjonene selv om alle dreier seg om voldtekt.

Anonymous poster hash: 9ab02...dd9

Kan du gi noen eksempler på hva du konkret mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...