Gå til innhold

Ikke dobbeltmoralsk å ønske kjæreste med få partnere selv om man har mange selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Yes mens jeg ville tenkt at den som måtte betale er offer...! Vi er forskjellige vi kjønn, jeg ville mye heller vært han som fikk betalt for oppmerksomhet enn å være han dusten som må betale andre!

Forestill deg selv, hvor fælt hadde det ikke vært om du måtte betale for sex? Hadde en ikke følt seg liten og lite verdt? Ingen vil ta på en bortsett fra med plasthansker og betaling? Være isolert fra andre menneskers omsorg og nærkontakt?

Nei, jeg må ærlig innrømme at jeg er fornøyd med å ikke være ham som må underkaste seg andre mennesker med å betale dem for brunsten skyld. For et svakt menneske, - tenk å være så maktesløs og lite handlekraftig at du må betale der andre slipper fri.

Så bli hore da om du tenker det er så fantastisk :)

Anonymous poster hash: 2031f...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det høres ut som denne mannen har dårlig kvinnesyn. Litt sånn hore-madonna kompleks. Altså at han har seg med mange kvinner og da er det greit at de er litt løse, men likevel vil han ha en jomfru. Høtes ut som han har et psykisk problem kanskje? Jeg hadde nå blitt skeptisk til en mann med den bakgrunnen og det ønsket.Men kanskje det funker på noen damer? Da er det vel bare å gå for det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alminnelige kvinner har den aller største forakt og avsky mot horer og luddere, - derfor tror jeg kvinner hater begrepet.

Hvorfor kvinner har denne forakten mot horer og luddere er vel noe vi aldri får vite? Litt sånn som what does the fox say?

Jeg tror kvinner har den ultimate forakt og avsky mot horer og luddere fordi at kvinner hater kvinner puler rundt. Det er den eneste forklaring jeg kan akseptere?

Er kvinner lydigere? Er kvinner lettere å dressere? Er det dobbeltmoralsk at kvinner blir fornærmet over begreper menn ikke blir? Hvordan skal dere seire? Hvordan har dere tenkt å vinne kjønnskampen?

Skal jeg være helt ærlig, så skal jeg vedde på at kvinner flest synes det er dobbemoralsk av meg å ønske meg ei tøyte og ei hore som har pult flere enn meg selv. En mann som har pult få ønsker meg en kvinne som har pult mange! Får jeg lov til det? Kan jeg ønske meg ei hore eller ei tøyte, - eller er det ønsket også kvinnediskrimerende?

Haha, vi kvinner har værken forakt eller avky mot horer og luddere. Kvinner hater ikke kvinner som puler rundt. Dette har egentlig ingenting med saken å gjøre.

Jeg tror grunnen til at kvinner ikke liker å bli kalt hore og ludder er på grunn av at menn har gjort det til en negativ ting å være. Er du hore blir du snakket stykt om av andre menn. Hore i dagens samfunn har en svært nedverdigende betydning. Hvis jeg har hatt mange sexpartnere tror andre menn at de bare kan forsyne seg av meg fordi jeg er en hore. De har ingen respekt for meg som person og tenker på meg som en kvinne med 0 verdighet.

(Jeg ligger ikke rundt da, og har få partnere.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann må gjøre mye riktig for å klare å forføre 50 damer, og demonstrerer noe annet enn en dame som lar seg bli pult av 50 menn. Det er stor forskjell, uansett hva damer måtte tenke om det.

Anonymous poster hash: 0fe9c...3f2

Vi kvinner må jo også jobbe for å få "tak i" de vi har lyst på? ;) Og vi lar oss ikke "bli pult", man er begge aktive. Eneste forskjellen er faktisk at det er mer stigmatiserende for kvinner å ha et rikt sexliv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner må jo også jobbe for å få "tak i" de vi har lyst på? ;) Og vi lar oss ikke "bli pult", man er begge aktive. Eneste forskjellen er faktisk at det er mer stigmatiserende for kvinner å ha et rikt sexliv.

Tror ikke du helt forstår hvor tilgjengelig sex er for kvinner versus menn.

Anonymous poster hash: 0fe9c...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du helt forstår hvor tilgjengelig sex er for kvinner versus menn.

Anonymous poster hash: 0fe9c...3f2

Tror ikke helt du forstår hvor lei jeg er av denne sytingen fra menn versus kvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror noen her bør google definisjonen av dobbeltmoral..

Det er ikke dobbeltmoral for meg å ønske meg en mann med få sexpartnere om jeg har hatt flere.

Det er dog dobbeltmoralsk hvis; jeg vil ha en mann med få sexpartenere mens jeg selv har mange fordi jeg mener at antall sexpartnere definerer om du er en horebukk eller ei. Altså at jeg tillegger negative egenskper på alle med et høyt antall sexpartnere UNTATT meg selv.

Det er dobbeltmoral og det er dette mange kvinner reagerer på. De reagerer ikke på at menn med få sexpartnere ønsker kvinne med få sexpartnere, de reagerer på at noen menn har den innstillingen som nevnt ovenfor.

Ah, endelig et innlegg med et godt argument!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig et innlegg med et godt argument!

Altså det er ikke dobbeltmoralsk av en kvinne å pule mange og ønske seg en mann som har pult få. Men dersom denne mannen vil være en som ikke liker at dama har pult mange flere enn henne selv og mener at hun er horete i forhold til ham som har pult få, - ja da er det han som er dobbelmoralsk og ikke henne.

Har vi forstått det nå? Kvinner kan aldri være dobbelmoralske og menn er bestandig dobbelmoralske uansett gitt omstendighet, ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Ah, endelig et innlegg med et godt argument!

Takk! (Hvis det ikke var ironi) :fnise:

Og hva er det du mener Waco? Ingenting av det du skriver har jeg skrevet i mitt innlegg, hvis du siterte han pga. mitt innlegg. Alle er dobbelmoralske hvis de mener det jeg skrev på definisjon av begrepet dobbelmoral. En person med få partnere som ønsker seg en dame/mann med få partnere kan jo ikke være dobbelmoralsk da det ikke finnes noe dobbelmoral i det ønsket.

Dobbelmoral er ikke kjønnsbetinget, det er et begrep som brukes på alle mennesker som faller innenfor den kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du helt forstår hvor tilgjengelig sex er for kvinner versus menn.

Anonymous poster hash: 0fe9c...3f2

Så du mener en hvilken som helst dame kan få sex med en hvilken som helst mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! (Hvis det ikke var ironi) :fnise:

Det var ikke ironi. En god del av innleggene i denne tråden(og mange andre) består av tekst som egentlig ikke kan kalles for argumenter. Ofte skrives det ting som "du tar feil", uten å komme med noe godt argument for hvorfor.

Derfor er det godt når det endelig dukker opp noe bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som ser denne motsatt vei? En dame som "lar seg pule" av 50 menn? Hva om hun har vært like mye på "jakt" som dem, sett seg ut hvem hun ville ligge med, og fått alle av dem til sengs? Da har jo strengt tatt hun like mye "skills" som klarer å forføre menn.

Synes det høres så sykt ut at menn "får seg" damer, mens damer bare "lar seg taes". Det er da mange kvinner som går inn for noe, og får det, på samme måte som menn.

Om du eller andre mener disse damene er kjærestemateriale, blir jo helt opp til dere selv, vil bare få fram en litt annen vinkling her! :)

Kjenner en del damer som er rå på sjekke fyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...