Gå til innhold

Ikke dobbeltmoralsk å ønske kjæreste med få partnere selv om man har mange selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det også dobbeltmoralsk å ønske seg en partner som kan lage mat når en selv ikke kan det? Er det dobbeltmoralsk av en fattig person å ønske seg en partner med lommebok?

Er det dobbeltmoralsk av menn å ønske seg sexpartner med fitte når de selv ikke har fitte? Er det dobbeltmoralsk av kvinner å ønske seg sexpartner med pikk når de selv ikke har det?

Folk kan ønske en som er forskjellig fra seg selv uten at det er dobbeltmoralsk!!!

Anonymous poster hash: 0bae0...3eb

Problemet blir vel at i denne sammenhengen er mange partnere noe negativt. Mens å kunne lage mat eller ha mye penger er positivt. Så hvis du skal sammenligne korrekt her, må du heller si at man velger ikke en partner fordi h*n IKKE kan lage mat eller IKKE har mye penger. Mens man selv ikke kan lage mat eller ikke har penger. Jeg synes uansett personlig ingen av disse aspektene har noe å si for om jeg liker noen eller ikke...

Bra sagt, men jeg tror neppe disse kvinnene her forstår forskjellen allikevel, - å ikke ønske seg ei hore anser kvinnene her som å være dobbeltmoralsk, - men for ei jente å nekte å være sammen med en hun mener er en drittsekk, - det skal ifølge henne være god moral!

Kvinner er litt dumme, det er derfor de har litt vanskeligheter med å forstå dette her. Hvis vi sammenligner livet og sjakk- og deretter sammenligner hvor dårlige kvinner er til å skjønne sjakk i forhold til menn så kan man forstå hvorfor det er så vanskeligere for kvinner å forstå verden og livet i forhold til menn.

Victor hugo skrev noe veldig lurt. Du behøver ikke forklare en kvinne det som er vanskelig å forstå.

Hvordan ser du likheten mellom en hore og en drittsekk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

finnes ikke dobbeltmoralsk i heletatt.

jeg har lov til å gjøre hva jeg vil men motparten har ikke lov til å gjøre det jeg ikke vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra at du starta en ny tråd i stedet for å bare lese den du siterer fra, der flere svarte på akkurat det du spør om.

Tråder hvor man kan gi kvinner beskjed om at de er dumme horer, får man aldri nok av.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hELT UENIG. Menn liker kvinnre med sexlyst, men ikke kvinner som har lyst til å pule rundt.

Anonymous poster hash: 0bae0...3eb

Hvilket er en umulig selvmotsigelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket er en umulig selvmotsigelse.

Nei det er det ikke, finnes jenter som blir bare/ekstra tent innenfor et romantisk forhold.

Anonymous poster hash: 56e41...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ønske det er greit, å kreve det er dobbeltmoralsk. Og urealistisk. Så dere ender nok opp med å dø alene.



Anonymous poster hash: 78d03...34b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hELT UENIG. Menn liker kvinnre med sexlyst, men ikke kvinner som har lyst til å pule rundt. Anonymous poster hash: 0bae0...3eb

Ok,men du ser vel at det er en sammenheng mellom høy sexlyst og ønske om å ligge rundt? Dere menn er så flinke til å borforklare dere med henvisning til biologi,jakte og erobre(som om vi fremdeles er steinaldermennesler),sterk seksualdrift osv for å forsvare at dere ligger rundt og har nærmest en konkurranse om å knulle flest damer. Det grunner i høy sexlyst og sexlysten hos kvinner har blitt gjemt bort og fordømt i århundre.

Hvorfor får menn orgasme? For å levere sædceller,så derfor har dere litt rett når dere hevder at "biologien sier vi må pule rundt for å spre sæden",men da spør jeg: Hvorfor får kvinner orgasme? Det er ikke for å skille ut egget,det har vi mensen til så hva er det for? Vi er det kjønnet som får orgasme KUN av lyst, vi er det kjønnet som lettere kan oppnå multiorgasmer,g spot orgasmer,a spot orgasmer osv.....det er kun nytelsesmessig så det av vi nå har "fått lov"å utforske dette burde ikke være et problem,men det er det tydeligvis for mange av dere menn og kvinner som er så konservative.

Hva du ønsker deg i et forhold er opp til deg, det har jeg ingen problem med. Men at du sitter å fordømmer andre som ikke er som din idealkvinne, det er for meg veldig barnslig og setter deg i kategorien "dømmende"og jeg ser på deg som en meget fordomsfull person. Og det gjelder alle dere andre som lever etter dobbeltmoralsk standard. Kom faen ikke her og klag over kvinner som ikke vil ligge med dere og som bare vil ha rike menn, vi er lagd sånn,biologi vettu....vi trenger en sterk tøff alfamann som kan provide oss med penger som vi kan shoppe for å rulle oss i, dont blame us,blame biology...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,hmmm....

Synes du det er dobbeltmoralsk av kvinner å ønske seg en mann med masse penger når de ikke har det selv? Eller er det helt ok? Er det en du vil betegne som golddigger,eller mener du i dette tilfellet er det legitimt fordi det er kvinnens preferanse?

Selvsagt er det OK. Hva har egentlig vi med hva slags kjærester andre ønsker? Det er heller ikke dobbelmoralsk på samme måte som det ikke er dobbeltmoralsk å mene at voksne skal få lov til å kjøre bil, men ikke barn. Hadde man derimot sagt at INGEN skal få lov til å gjøre noe, men så gjorde man det selv så kan vi begynne å snakke.

Ikke TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner er forskjellige, og noen ting sømmer seg dårligere for menn enn for kvinner, og omvendt. Det passer seg dårlig for en mann å ikke vite hvordan man skifter lyspære. Om en kvinne ikke klarer det, så er det ikke fullt så ille. Det handler om å være mann. På samme vis passer det mindre for kvinner å ligge rundt. Det er mannen som er erobreren, mens kvinner er byttet. Vi må komme bort fra det med at menn og kvinner liksom skal være like fra naturens side, og at det er bare kulturen som gjør oss forskjellige. Menn og kvinner ER forskjellige.

Anonymous poster hash: 0bae0...3eb

LOL, nei, dette er bare bullshit :P

Anonymous poster hash: 2031f...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det OK. Hva har egentlig vi med hva slags kjærester andre ønsker? Det er heller ikke dobbelmoralsk på samme måte som det ikke er dobbeltmoralsk å mene at voksne skal få lov til å kjøre bil, men ikke barn. Hadde man derimot sagt at INGEN skal få lov til å gjøre noe, men så gjorde man det selv så kan vi begynne å snakke.

Ikke TS.

Da er det merkelig med mennesker som roper hore til ei dame med 20 sexpartnere, og selv har dobbelt så mange og ikke klarer å selv se at da må de jo være dobbelt så hore som den dama.

Og det er menn her inne som er sånn. En kvinne er ikke mer hore enn det en mann er om hun har hatt mange sexpartnere, men noen menn sier det fordi det er noe som passer dem best. Man kan vel kalle det "meg først"-syndromet. Selv om jeg ikke har hatt mange sexpartnere, så ville jeg ikke vært sammen med en sånn mann for en sånn man ser ned på kvinner.

Anonymous poster hash: 2031f...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge man bare ønsker seg det og ikke mener det er noe galt i at damer har hatt mange partnere, så er det vel ikke dobbeltmoralsk. Har man derimot et negativt syn på kvinner som har hatt like mange partnere som en selv er det dobbletmoralsk. Uten tvil.

Hva om man har et positivt syn på kvinner som puler rundt og man liker horer skikkelig godt, er det dobbeltmoral å ønske seg ei tøyte som har pult flere enn han selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn blir ikke sure over å være horer - det er vel den aller største forskjellen mellom menn og kvinner.

Og dere, la meg gjette, - det at menn ikke blir sure over å bli kalt horer er vel dobbeltmoral det også?

At kvinner blir ergelig over å bli omtalt som tilgjengelig er vel akkurat like dobbeltmoralsk som at jeg IKKE skal bli ergelig over å bli omtalt som tilgjenelig.

Forstår dere kvinner, dere har tapt? Dere blir deppa enten kvinne blir kalt hore eller en mann driter i om han er en hore. Så dobbelmoral naturen er, hvorfor skal kvinner bli sure over å være hore,men ikke menn? Hvorfor skal kvinner bli sure over å pule mange, men ikke menn?

Hvorfor skal kvinner ta det fornærmende at hun er et ludder, - er hun dobbeltmoralsk? En mann driter i om han bli kalt ludder.

Hvorfor er dere sånn? Må dere bestandig være offer, er det derfor dere blir krenket for ting menn ikke krenket for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det merkelig med mennesker som roper hore til ei dame med 20 sexpartnere, og selv har dobbelt så mange og ikke klarer å selv se at da må de jo være dobbelt så hore som den dama.

Og det er menn her inne som er sånn. En kvinne er ikke mer hore enn det en mann er om hun har hatt mange sexpartnere, men noen menn sier det fordi det er noe som passer dem best. Man kan vel kalle det "meg først"-syndromet. Selv om jeg ikke har hatt mange sexpartnere, så ville jeg ikke vært sammen med en sånn mann for en sånn man ser ned på kvinner.

Anonymous poster hash: 2031f...25e

Jeg har aldri ropt hore til noen eller kaldt noen hore bak deres rygg. Og min erfaring er at andre jenter er de verste til det siste. Drar man med en vennegjeng og hun ene jenta er veldig på for å bli med noen hjem så er det de andre jentene som kan komme med noen stygge kommentarer bak hennes rygg.

Men det er forskjell på å kalle noen hore og å ikke ønske dem som kjæreste. Egentlig merkelig hvordan jentene på forumet hele tiden snakker om at alle preferanser er legitime helt til det kommer opp en preferanse hvor de selv kan komme dårlig ut.

Nå har ikke jeg sagt at jeg ikke ønsker å være kjæreste med en som har ligget med gud og hvermann heller, jeg har bare sagt at de som har slike preferanser ikke gjør noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet blir vel at i denne sammenhengen er mange partnere noe negativt. Mens å kunne lage mat eller ha mye penger er positivt. Så hvis du skal sammenligne korrekt her, må du heller si at man velger ikke en partner fordi h*n IKKE kan lage mat eller IKKE har mye penger. Mens man selv ikke kan lage mat eller ikke har penger. Jeg synes uansett personlig ingen av disse aspektene har noe å si for om jeg liker noen eller ikke...

Hvordan ser du likheten mellom en hore og en drittsekk?

Hvorfor blir damer så jævlig krenket over å være hore? Jeg blir ikke det? Forklar meg i detalj hvorfor det er så krenkende å være hore? Øsnsker dere dere ikke likestiling?

Hvorfor blir damer sure over å bli kalt horer? Er det fordi kvinner ser ned på horer? I såfall hvorfor? Liker ikke kvinner kvinnr som puler rundt og bli kalt horer?

- hvorfor ikke? Er kvinner verdt så mye at kvinner selv kan ha den aller største forakt mot horer, et begrep og fenomen menn ikke kjenner til?

Hvorfor driter menn i å kalt horer og hvorfor er horebegrepet så fornærmende på kvinner? Er dere dobbeltmoralske? Er dere verdt mer? Er dere bedre mennesker?

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn blir ikke sure over å være horer - det er vel den aller største forskjellen mellom menn og kvinner.

Og dere, la meg gjette, - det at menn ikke blir sure over å bli kalt horer er vel dobbeltmoral det også?

At kvinner blir ergelig over å bli omtalt som tilgjengelig er vel akkurat like dobbeltmoralsk som at jeg IKKE skal bli ergelig over å bli omtalt som tilgjenelig.

Forstår dere kvinner, dere har tapt? Dere blir deppa enten kvinne blir kalt hore eller en mann driter i om han er en hore. Så dobbelmoral naturen er, hvorfor skal kvinner bli sure over å være hore,men ikke menn? Hvorfor skal kvinner bli sure over å pule mange, men ikke menn?

Hvorfor skal kvinner ta det fornærmende at hun er et ludder, - er hun dobbeltmoralsk? En mann driter i om han bli kalt ludder.

Hvorfor er dere sånn? Må dere bestandig være offer, er det derfor dere blir krenket for ting menn ikke krenket for?

Hore og ludder er betegnelser som menn har stemplet på kvinner. Selvfølgelig har det null effekt å bruke på menn.

Anonymous poster hash: dabbf...443

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri ropt hore til noen eller kaldt noen hore bak deres rygg. Og min erfaring er at andre jenter er de verste til det siste. Drar man med en vennegjeng og hun ene jenta er veldig på for å bli med noen hjem så er det de andre jentene som kan komme med noen stygge kommentarer bak hennes rygg.

Men det er forskjell på å kalle noen hore og å ikke ønske dem som kjæreste. Egentlig merkelig hvordan jentene på forumet hele tiden snakker om at alle preferanser er legitime helt til det kommer opp en preferanse hvor de selv kan komme dårlig ut.

Nå har ikke jeg sagt at jeg ikke ønsker å være kjæreste med en som har ligget med gud og hvermann heller, jeg har bare sagt at de som har slike preferanser ikke gjør noe galt.

Som sagt, har selv få sexpartnere så dette er ikke akkurat noe jeg blir lei meg over, men det er ikke dobbeltmoralistisk om du selv er stygg og ønsker en kvinne som er fin eller at du selv er hore og ikke vil ha en kvinne som er det, men det som er dobbeltmoralistisk er de som ikke selv klarer å se at de er minst like ille som de kvinnene om de ligger rundt.

Men de mennene som ikke ser selv at de ikke klarer å se at de er minst like ille og oppfører seg som dritt er selvsagt ikke noe kjærestemateriale, og er derfor ikke så populær blant kvinner.

Anonymous poster hash: 2031f...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir damer så jævlig krenket over å være hore? Jeg blir ikke det? Forklar meg i detalj hvorfor det er så krenkende å være hore? Øsnsker dere dere ikke likestiling?

Hvorfor blir damer sure over å bli kalt horer? Er det fordi kvinner ser ned på horer? I såfall hvorfor? Liker ikke kvinner kvinnr som puler rundt og bli kalt horer?

- hvorfor ikke? Er kvinner verdt så mye at kvinner selv kan ha den aller største forakt mot horer, et begrep og fenomen menn ikke kjenner til?

Hvorfor driter menn i å kalt horer og hvorfor er horebegrepet så fornærmende på kvinner? Er dere dobbeltmoralske? Er dere verdt mer? Er dere bedre mennesker?

Hvorfor?

Hore er jo ikke et ord man bruker på menn, men som man bruker på kvinner. Derfor er det krenkende å kalle en kvinne hore, og kanskje ikke like mye krenkende å kalle en mann hore. Flott for deg om du ikke blir lei deg av å bli kalt hore, men det betyr ikke at det er greit at du kaller verken andre menn eller kvinner hore. Hva vinner du på det egentlig? Har du fetisj for å være stygg mot kvinner? Virker jo nesten sånn :P

Anonymous poster hash: 2031f...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, har selv få sexpartnere så dette er ikke akkurat noe jeg blir lei meg over, men det er ikke dobbeltmoralistisk om du selv er stygg og ønsker en kvinne som er fin eller at du selv er hore og ikke vil ha en kvinne som er det, men det som er dobbeltmoralistisk er de som ikke selv klarer å se at de er minst like ille som de kvinnene om de ligger rundt.

Men de mennene som ikke ser selv at de ikke klarer å se at de er minst like ille og oppfører seg som dritt er selvsagt ikke noe kjærestemateriale, og er derfor ikke så populær blant kvinner.

Anonymous poster hash: 2031f...25e

Du mener de er minst like ille, de er ikke det objektivt sett for det finnes ingen objektiv moral som sier hvor mange man burde ha ligget med. Og mennene er ikke dumme nok til å fortelle jenter de ønsker at de mener menn kan ligge med så mange de vil, mens kvinner ikke kan det. Det er jo like dumt som å si man har en ting for prostituerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...