Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen... jasså.. klarte ikke å vente..? (Jeg vet akkurat hvordan det er :wink: )

Det er nettop som du sier... for tidlg, og ikke morgenurin... mye kan fortsatt skje! Husk, det er mange som ikke en gang tester positivt på IKM, men flere dager senere..... Så ikke mist håpet nå!!

Gratulerer med lappen for livet! Det er deilig ikke sant? :sjarmor:

Du får ha en suuper duuper onsdag!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nei, viljestyrke hadde jeg ikke.

Men, men... Selv om jeg er litt trist nå, har jeg ikke gitt opp håpet helt enda.

Det er fint å være helt ferdig med lappen, og det styret der. Nå er det bare å kjøre mest mulig så jeg blir enda flinkere.

1. november får vi oppgjøret for leiligheten og da kan jeg kjøpe bil.

Hvis vi er riktig så flinke til å spare skal vi ta en tur til Florida i februar/mars. Håper det blir noe av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke greide å vente med å teste jeg..Jeg testet jo altfor tidlig, bare flaks at den var positiv!! Ting tyder jo at noe kan være på gang da, siden du føler deg anderledes enn ellers. Mensmurringene hadde jeg både før og etter jeg fant ut at jeg var gravid, så det kan jo bare være et positivt tegn! :-) Gleder meg til fredag, jeg krysser også alt jeg har..

Åh, jeg vil også til Florida igjen..Der var det så mye fine barneklær og jeg angrer på at jeg ikke hamstret! Men det er jo ikke så lett heller da når jeg verken var gravid eller vet kjønnet...

:hoppe: Er så spent på fredag jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå innfunnet meg med at det ikke blir noe positiv test denne gangen heller.... :-?

Det var dårlig gjort av kroppen min å lure meg sånn, assa! Håper ikke den gjør sånn igjen. :evil:

Håper det går bedre neste gang, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig var det litt deilig å ta den testen, for nå går jeg ikke rundt og tenker på at jeg kanskje er gravid hvert minutt.

Nå er jeg mye mer avslappet og det er jo bedre.

Lurer nesten på om jeg skal gidde å teste i morgen...

Har ikke noen følelse av at det er noe på gang i magen lenger. Merkelig hvordan det kan snu... :roll:

I dag skal jeg egentlig gå tur med noen venninner, men det er jo skikkelig møkkavær ute! Hvis det fortsetter sånn, skal jeg prøve å overtale dem til å bli med på trening i stedenfor. Kanskje ta en tur på Water Relax-senteret på Elixia på Skøyen? Det er jo så deilig.

Var på en styrke-time i går.... Skrekk og gru, det var slitsomt. Er litt støl i dag, men ikke så mye som jeg hadde fryktet.

Nå fikk jeg akkurat melding om at en av venninnene mine er syk i dag.... Da blir vi vel bare to på tur, da! Eller i badstua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig var det du testet, Juni?

Jeg testet fredag, en uke før jeg skulle ha mens. Men digitaltesten ble negativ, så jeg tok en vanlig og der var det en svak, svak, svak strek. Da jeg tok ny digitaltest på mandag var den positiv..

Jeg håper det har klaffet, vennen! Det er jo ofte når man føler at det egentlig ikke har skjedd noe, at det som regel er noe på gang!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam! :vinke:

Altfor lenge siden jeg har vært innom... Håper det står bra til! Lykke til med evt. testing! Så flink du er til å trene forresten, får nesten dårlig samvittighet når jeg leser om hvordan du står på altså.

Ha en fortsatt fin dag og kos deg med venninner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen og oppmuntinger Juni og Soul!

Har akkurat kommet hjem fra "treningsturen" som ble en café-tur istedet... :ler:

Og venninna mi er gravid! Hun er 12 uker på vei nå.

Ble jo selvsagt glad på hennes vegne, men ble jo litt misunnelig også. Hun klarte det på første forsøk, og hun har akkurat fylt 40...

Da må det jo være vår tur snart.

Kjørte svigerfar sin bil, en svær A6 med automatgir. Mye lettere å kjøre, men den var litt større enn Saaben. Men det gikk bra.

I morgen er det testedag, men jeg tror ikke jeg kommer til å teste før mandag. Regner med at tanta har kommet innen den tid.

Kjenner jeg er i litt dårlig humør, og det er jeg som regel et par dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Soul!! Du er vel en go'ing. :P

Testet ikke i dag. Er i skikkelig møkkahumør, regner med at jeg får mensen ganske snart! :evil: :evil: :evil:

I dag kommer lillesøsteren min på besøk, det blir sikkert hyggelig å ha henne her i hele helgen. Vi skal bare kose oss. Gå på kino, på café og litt shopping kanskje?

Håper humøret blir litt bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam - takk for koselig hilsen!

Skjoenner godt at det er litt saart at venninnen din ble gravid saa fort - tror jeg hadde foelt det samme!

Men vips saa er nok du ogsaa gravid - dere har vel ikke proevd saa innmari lenge, eller? Men det maa vaere frustrerende aa gaa saann og vente...

Heldig du er som har en soester, da. Det er noe jeg alltid har oensket meg. Fikk vite for noen aar siden at jeg hadde en halvsoester som doede mange aar foer jeg ble foedt, da hun var baby. Ogsaa jeg som trodde jeg var eldst i soeskenflokken...

Ha en fin helg, Siam - kos deg uansett mensen eller ikke - skal fortsette aa krysse fingrene i allefall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siamvennen!

Du kan i allefall trøste deg med at kroppen din er som en klokke... helt på rett tid!! Mange sliter jo med uregelmessige sykluser, noe vi to kan være glad for at vi slipper....

Jeg VET hvor skuffet du sikkert er nå.. du vet jo at jeg ble det... men man kommer over det. :)

Jeg har jo tatt en pause i prøvingen som du vet, men fra neste mnd, starter vi opp igjen, har vi bestemt.... Og denne mnd har så langt vært deilig.. ikke noe særlig baby-tanker, og det har gjort meg mer avslappet!!!

Nå blir du ferdig med tanta... så har jeg IKM 3/11, og så satser vi for fullt igjen neste PP... hva sier du? :wink:

Ha en fin fin helg vennen!!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en go'ing, shy!

Takk skal du ha for all trøst og oppmuntring.

Ja, jeg er litt trist og skuffet akkurat nå, og tror nok jeg kommer til å prøve å ikke tenke så mye på det denne gangen. Hvis jeg klarer, da.

I kveld spretter jeg nok en flaske rødvin!

Håper det går bedre med din IKM, shy! Jeg har ikke ny IKM før 21. november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, bizzy!

Det har vært en fin helg. Det har vært stille og rolig. Lillesøsteren min har vært på besøk, og det er jo alltid koselig. Helgen gikk selvfølgelig altfor fort.

Vi hadde en skikkelig sing-star runde på fredagskveld, handletur på lørdag og vi så 3 filmer på kvelden.

Det var kjempedeilig å være hjemme en helg, jeg kan ikke huske sist vi var hjemme! Heldigvis skal vi være hjemme neste helg også.

Tante rød begynner å roe seg ned allerede, regner med å bli kvitt henne i løpet av noen dager.

Har ikke tenkt å bli så skuffet denne måneden som forrige, så nå kommer jeg ikke til å ha noen forhåpninger! Skal prøve i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam!

God mandag, og takk for hilsen!! Alltid kos å høre fra deg!!! :)

Det er nok lurt å ikke skru opp forventningene sine til hver IKM for høyt.. sånn som du og jeg har gjort hver mnd. Det er så depprimerende å bli skuffet, men jeg er sikker på at hver for hver gang som går, så blir vi mer og mer avslappet til det hele, og kanskje det er nettop det som skal til? :wink:

Kan hende at kroppen rett og slett har vært for mye anspent, med tanke på all prøve-fokus, og at det gjør at det blir litt vanskeligere? Ikke at jeg er eksperten på omerådet, men jeg har dette som en teori i allefall!!

Håper du får en fin uke, vi "sees" om ikke så lenge!! :)

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...