Soul Skrevet 14. august 2004 #321 Del Skrevet 14. august 2004 Hadde en artig kveld ute i går du og ser jeg! Var du ute i oslo? I dag har vi hatt en skikkelig sløv dag her hjemme, sovet lenge og bare kosa oss. Deilig. Ha en fortsatt fin helg da Siam! Og sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. august 2004 #322 Del Skrevet 15. august 2004 God søndag ønskes deg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 15. august 2004 #323 Del Skrevet 15. august 2004 Herlig med manikyr! Jeg har for tiden en skummel farge på tåneglene etter en aldri så liten hjemme-pedikyr. Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. august 2004 Forfatter #324 Del Skrevet 16. august 2004 Det er alltid så gøy å logge seg på og se at det har vært noen innom! Så tusen takk til Veronal, Soul, edea og Madden!! Soul: Jeg var ute i Oslo, ja! Hadde en skikkelig runde og var på sikkert 6-7 steder, fant ikke noe sted hvor det var skikkelig liv. Litt rart siden det var så mye som skjedde denne helgen. Siden det er så sjelden jeg er ute er jeg ikke helt oppdatert på hvor det skjer... Hvor pleier du å gå ut? Det har vært en fin helg, bryllupsreunionen gikk strålende, det er morsomt å se at foreldrene våre trives sammen. Jeg var litt trøtt etter litt for lite søvn, men det gikk fint. I går var vi og kikket på et hus, men det var ikke så interessant. Heldigvis har vi ikke dårlig tid. I dag er jeg på dag 25. Jeg er helt, helt sikker på at det ikke har skjedd noen befruktning hos oss denne måneden, så jeg venter egentlig bare på tanta... IKM om 5 dager. I dag skal jeg til frisøren! Det skal bli fint. Skal bli deilig å freshe opp fargen og klippe bort slitte tupper. Har lyst til å prøve å finne en frisyre, men det er ikke så veldig mye som finnes til langt hår. Har fortsatt lyst til å ha langt hår... Får skjekke med frisøren, da. Kanskje hun har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 16. august 2004 #325 Del Skrevet 16. august 2004 Hei Siam. Høres ut som en suuper helg!! Vi var på hyttetur i helgen, og hadde det suupert i det fine været.. Båtturer, grilling, festing, soling og bading.. kunne ikke blitt bedre. Jeg har også følelsen av at det ikke spirer og gror inni meg denne gangen..... Har fortsatt de ømme brystene, men det hadde jeg jo sist gang jeg ventet mensen også.. så det er likssom ikke noe signal jeg tar seriøst. Vi har blitt enige om å prøve litt "hardere" neste pp. hvis du forstår... vi var likssom ikke så flinke denne gangen til å "stå i".... Så får vi håpe det ordner seg etter hvert! Du kan lett få en frisyre med langt hår... snakk med frisøren din... dette fikser hun/han helt sikkert!!! Ha en fin dag!! blyg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. august 2004 #326 Del Skrevet 16. august 2004 Høres ut som du har hatt en fin helg! Koselig med bryllupsreunion da og gøy å se at foreldrene trives sammen! Jeg har skrevet 100 takkekort i helga og er endelig ferdig :-) Så godt det høres ut å freshe seg opp litt! Jeg skal heldigvis ordne neglene mine på torsdag, skal klage, for de holder ikke lenge!! Jeg burde også ringe frisøren, har lyst til å ha langt hår, men litt mer spennende enn nå!! Jeg håper, håper det har klaffet!! Krysser hvertfall alt jeg har og uansett så tåler den nok en liten fyllekule så tidlig :-) 5 dager til IKM, det går fort det!! Ha en fin dag, vennen!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. august 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 16. august 2004 Hyggelig at du krysser, Juni.. Men jeg tror ikke det er noe på gang. Er så sikker at jeg jeg ikke er noe spent en gang. Tenker mer på Montreal-turen jeg nå. Vi skal ha lønningspils på fredag og jeg lurer på om jeg skal teste på morgenen så jeg kan drikke øl med god samvittighet Alltid hyggelig at du stikker innom, blyg! På tide at det klaffer for deg snart, så du oppretter dagbok....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 16. august 2004 #328 Del Skrevet 16. august 2004 Jo takk!! Det håper jeg og!! :-) blyg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. august 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 17. august 2004 Det ble ikke så anderledes frisyre på meg denne gangen, vi fant ut at vi skulle beholde sommerhåret litt til. Så jeg fikk like så godt enda lysere hår. Fikk klippet bort det slitte så det ser bedre ut nå. Vi finner heller på noe sprell med det neste gang. Dag 26.... Intet nytt å melde. Får nok heller satse på neste syklus, tenker jeg. Kanskje det er noe i lufta i Montreal som kan hjelpe? Hvis eggløsningen er omtrent da... Er spent på når tanta kommer denne gangen, lurer på hvor lang syklusen er. Håper kroppen har kommet ordentlig i rute, har ikke lyst til å ha det sånn som andre her inne, med skikkelige ustabile sykluser som gjør det umulig å planlegge noenting. I dag blir det endelig trening. På tide nå... Har nesten ingen klær som passer lenger. :evil: :evil: Må skjerpe meg nå, så det ikke blir så tungt å være gravid. Litt lettere nå som det ikke er så strålende vær. Skal prøve å ta en step/styrke time, en spinning time og en yoga time i uka. Tror det blir en god kombinasjon. Men ut denne uka er det bare sommertimeplan på sats, så det er litt lite å velge mellom. Men neste uke....! Eller når jeg kommer hjem fra Montreal, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. august 2004 #330 Del Skrevet 17. august 2004 Hei Siam! Tusen takk for mange hyggelige hilsener fra deg, paa tide aa hilse tilbake! Du virker som et veldig positivt menneske, det er en lur strategi tror jeg! Det klaffer helt sikkert foer eller senere med en liten en, i mellomtiden virker det hvertfall som du nyter livet uten Ha en god tur til Montreal - det hoeres spennende ut! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. august 2004 Forfatter #331 Del Skrevet 17. august 2004 Så hyggelig da, Popelka! Takk for besøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 17. august 2004 #332 Del Skrevet 17. august 2004 Hei på deg, Siam! Ble så inspirert av din tur til manikyren, så det blir nok litt hjemme-manikyr på meg i dag... Noe må jeg jo gjøre, jeg som er sykemeldt... Skal se det blir nye farger hver dag.. Håper det lykkes for deg i Montreal. Uansett får du ha en flott tur!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. august 2004 Forfatter #333 Del Skrevet 17. august 2004 Morsomt med litt fornyelse, ja! Og noe må du jo ha og gjøre. En ny farge hver dag er jo kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 17. august 2004 #334 Del Skrevet 17. august 2004 Er innom for å si hei! Keep up the good work, som man sier. Krysser fingrene for at du får blått kryss snart... Som du kanskje har fått med deg, så er jeg også en prøver. Dvs. det prosjektet ligger litt på is for øyeblikket fordi vi ikke ønsker termin like før, midt i eller rett etter bryllupet vårt neste sommer. Men i dag er jeg så glad fordi jeg har bestilt time hos akupunktør. Håper det skal gjøre underverker for den tynne livmorslimhinnen min. Ser ut til at det er den som er hinderet for oss, ellers tyder alle prøver hittil på at vi er fruktbare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. august 2004 Forfatter #335 Del Skrevet 17. august 2004 igjen, The Bride! Koselig at du stakk innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. august 2004 Forfatter #336 Del Skrevet 18. august 2004 Treningen i går var knalltøff, men utrolig morsom. Favorittinstruktøren min var vikar, og da ble det ekstra gøy. Hun får meg alltid til å gi litt ekstra. Og til og med med et smil! Bra musikk med skikkelig trøkk, trenger det for å yte max. Dårlig musikk gjør meg slapp og sløv. Skal prøve å komme på hennes timer så mye som mulig til høsten, hun pleier å ha en veldig bra spin2 time også. Og hvis jeg hørte riktig skal hun ha en styrketime også. Perfekt! Æsj, sjekket timeplanen for neste uke nå, og alle hennes timer går så sent på kvelden. Liker best å trene rett etter jobb, før middag. Det er så tiltak å komme seg ut på høsten og vinteren etter middag... :-? Dag 27, IKM nærmer seg med stormskritt. Syntes jeg kjente noen mensmurringer i dag tidlig... Får være forberedt på at tanta kan komme når som helst. Er ikke vant til å måtte gå med tamponger i lomma i dagesvis. Da jeg gikk på piller fikk jeg mensen hver fjerde tirsdag kl. 13 (nesten da...) Skal prøve å komme meg på en spin1 time i dag. Rekker ikke så mye mer trening denne uka, eller kanskje i morgen. Så er programmet fullt. Må jo komme igang med 3 ganger i uka. En venninne har begynt på Grete Roede og jeg ble fryktelig inspirert av henne. NÅ VIL JEG NED! Dusteferie som kommer og ødelegger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. august 2004 #337 Del Skrevet 18. august 2004 Du er alltid så motiverende og blid og positiv du :-) Nå går det fort til IKM!! Spennende Når er det du reiser igjen? Sånn at jeg kan gjøre meg klar og pakke mener jeg.. Stor klem til deg, vennen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. august 2004 Forfatter #338 Del Skrevet 18. august 2004 Næmmen, takk skal du ha Juni! Hyggelig med komplimenter på morgenkvisten, blir i enda bedre humør av det!! Drar neste torsdag, så nå er det bare 8 dager igjen! Jeg har ikke begynt å pakke enda... Men jeg får vel ikke tatt med meg så mye heller, hvis du har tenkt å sitte i kofferten min?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. august 2004 #339 Del Skrevet 18. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 18. august 2004 #340 Del Skrevet 18. august 2004 Det er alltid koselig å lese i dagboken din. Men jeg får dårlig samvittighet av å lese om treningen din, hvorfor kan ikke jeg være like flink som deg?!?! Hmpf! Jaja... har vel konstantert at fornuften ikke overtrenger tiltakslysten, og er glad på dine vegne for at din treningslyst er på topp! Lykke til, og håper mensen dukker opp snart (siden du selv ikke tror du er gravid), syklusene er stabile, og at du kan begynne på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå