Soul Skrevet 10. august 2004 #301 Del Skrevet 10. august 2004 Så bra at dere koste dere i helga! Det har vi gjort og! Kom nettopp hjem, var så fint å se pusekattene igjen, hehe. Håper hodepinen er borte nå og st du får sove godt! Nattaklem fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. august 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 11. august 2004 Når har du tenkt å teste første gang? Glemte visst å svare på spørsmålet ditt... :oops: Har ikke tenkt å teste før etter IKM, så det er lenge, lenge til. I dag er jeg på dag 20, 10 dager til IKM! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. august 2004 #303 Del Skrevet 11. august 2004 Så flink du er med treningen!! Du sanker jammen meg trimpoeng, blir nesten litt sliten av å lese jeg!! Det sier litt om kondisen min Ønsker deg en super dag! Og jeg fortsett å sende blått støv din vei!! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 11. august 2004 #304 Del Skrevet 11. august 2004 Hei Siam. Høres ut som at du får nytt sommeren til fulle i hovedstaden! 10 dager til IKM... ikke akkurat den morsomste delen av syklusen igjen, kanskje??? Kjedelig å vente sånn hele tiden! håper hodepinen har gitt seg og at du har en fin onsdags-kveld! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. august 2004 #305 Del Skrevet 11. august 2004 Tusen takk for gode ord i dagboka! blir helt rørt jeg!! Nå skal det krysses fingre..bare 10 dager igjen til IKM!! Jeg følger spent med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 11. august 2004 #306 Del Skrevet 11. august 2004 Natta, sove godt og drømme søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. august 2004 Forfatter #307 Del Skrevet 12. august 2004 Dag 21 og 9 dager til IKM! Ingen symptomer, så jeg tror ikke jeg får noe positiv test denne måneden. Fordelen med det er at jeg kan dra til Montreal om to uker og ha mulighet til å drikke alkohol. Vi skal i et bryllup, så det hadde vært hyggelig om jeg også kan være med på festingen. *prøver å overtale meg selv* Gleder meg uansett til det, de har ordnet med et opplegg en hel uke i forkant, med rafting, ol-hageparty m/lagkonkurranser, bading og karaoke... og så skal vi på ishockeykamp USA-Cananda! Det blir ekstra gøy tror jeg. Takk for hilsen Soul, Madden og edea!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 12. august 2004 #308 Del Skrevet 12. august 2004 Hei Siam... he he vi tenker likt.. jeg er heller ikke særlig optimist, men tenker også at da kan jeg kose meg med vin o.l i ferien vi skal ha om noen uker..... Tiden går egentlig veldig fort, og jeg føler ikke at det er noen krise at vi ikke blir gravide med en gang... det er veldig kos å være nygift og lykkelig, og vi er ikke så gamle at vi må skyndte oss å få baby...... men et vårbarn er jo ikke å forakte... Ønsker deg en fin dag så lenge!! blyg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. august 2004 Forfatter #309 Del Skrevet 12. august 2004 Ja, det er jo ikke noe krise om det ikke skjer med en gang, selv om jeg ønsker det. Hvor skal dere på ferie hen, blyg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 12. august 2004 #310 Del Skrevet 12. august 2004 Hei Siam. Vi skal først i bryllup neste helg på Hvaler, og så skal vi en uke på hytte i Strømstad. Satser også på en svipp-tur til Gøteborg, så vi kan leke oss litt i Liseberg!! Skal bli digg med noen slappe dager!! blyg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 12. august 2004 #311 Del Skrevet 12. august 2004 Ja, det er jo ikke noe krise om det ikke skjer med en gang, selv om jeg ønsker det. Helt enig, og prøver å si det samme til meg selv, men det er ikke så lett å huske på det hele tiden. Kryr jo av gravide ute nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 12. august 2004 #312 Del Skrevet 12. august 2004 Høres ut som den turen til Montreal blir super åkke som, den da.... Gravid eller ikke... *misunn* *misunn* Ønsker deg en fin torsdagskveld. Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 12. august 2004 #313 Del Skrevet 12. august 2004 Ååååååh - så kjekt med tur til Montreal! *dødsmisunnelig* God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. august 2004 #314 Del Skrevet 12. august 2004 Montreal hørtes gøy ut! *Heldiggris* Da må dere kose dere masse! Nattaklem fra Soul til Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. august 2004 Forfatter #315 Del Skrevet 13. august 2004 Næmmen, her hadde det vært mange innom! Så koselig, da. I går syklet jeg opp til vannet vårt, og det var det mange andre som hadde gjort, så jeg fant bare en bitteliten hylle å sitte på ved vannet. Men det var veldig deilig allikevel, fikk badet litt og nå var vannet mye varmere enn da vi var der for litt over en uke siden. Også så klart vann det var! Nesten så jeg begynner å like ferskvann, jo. Dag 22, 8 dager til IKM... Og ingen symptomer på hverken det ene eller det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. august 2004 #316 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg VIL være med til Montreal Vær så snill!! Jeg skal være veldig snill og du vil ikke merke at jeg er med en gang :-) Håper dere er gravide NÅ jeg, så det ikke blir noe vindrikking på en stund Jeg har masse som skulle vært drukket opp, men får ikke gjort det!! Så jeg skal fortsette å sende masse blått støv, sånn at vi heller kan drikke litt felles til neste år en gang kanskje!! Ha en fin helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 14. august 2004 #317 Del Skrevet 14. august 2004 Nå håper jeg du sover søtt! Godnatta Siam! Håper du koser deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. august 2004 Forfatter #318 Del Skrevet 14. august 2004 Er bare innom for å si at jeg hadde en heidundrandes tur på byen i går...! Tok sjansen på at jeg ikke var gravid. Er ganske sikker på at jeg ikke er det. I dag skal vi samle alle foreldrene ute hos pappa og se på bilder og film fra bryllupet. Det blir sikkert fint med et bryllupsreunion, hele bryllupet virker litt fjernt allerede. Kjempedeilig at det ble så fint vær Takk for hilsen Soul, jeg var nok fremdelses våken når du postet hilsenen, noe jeg ikke burde ha vært siden jeg hadde time hos neglesalongen kl 10 i dag tidlig... :-? Litt trøtt, kan man si... Men så har jeg fått kjempefine glitternegler også da!! God helg til alle go'ingene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 14. august 2004 #319 Del Skrevet 14. august 2004 åhh neglesalong hørtes så luksus ut!!! jeg og vil!! Glitternegler passer jo til enhver anledning!! Takk for hilsen i dagboka, forresten, Siam. Veldig hyggelig. Du har vært flink til å peppe, du! Ha det hyggelig på bryllupsreunion! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. august 2004 #320 Del Skrevet 14. august 2004 Ville bare stikke innom for å ønske deg en kjempeflott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå