Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle hilsnene, jenter! Koselig å komme tilbake til. :kyss:

Har hatt en fin helg, med sol og bading.

Fikk gått noen turer og drukket vin, så det må vel karakteriseres som en vellykket helg.

Dag 11 i dag, så fra og med i dag er det ingen fred å få for siammannnen. :ler:

Skal prøve å komme oss ut på en liten bad, sykkel og grilltur etter jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danse: Go, Siam!! :danse:

Håper du greier å kapre noen svømmere denne måneden!!

Høres ut som du har hatt en fin helg og dagen i dag virket ikke så verst den heller :wink: Kanskje vi også skulle grille i dag? Nam, nam..

Ha en fin dag, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Siam!! Ny uke.. nye muligheter!!! :wink:

Vi er tilbake fra en fantastisk fin helg på hyttetur(er). Var i Strømstad fra lørdag til søndag, og koste oss i det fine været!! Fikk også handlet litt... fyllt opp fryser og skap med masse godsaker!

Ser at du har hatt en fin helg også!! Bra bra!

Nå får vi se hva uken bringer... er ikke helt optimistisk, men det er mulig det er en helgardering jeg pålegger meg selv, for ikke å bli så skuffet hvis "tanta" kommer 21.

Vel.. ønsker deg en fin uke, med masse kos!!

mandagshilsen fra blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Juni og blyg! Her skal svømmerne fanges!

Satser for fullt fra i dag av. :tunge1:

Jeg har heller ikke noen gode følelser for denne måneden, blyg.... Rart med det. Men det er kanskje da det slår til?

Æsjameien så kjedelig det var å sitte på jobb i det fine været! Også er sjefen tilbake og hun sitter rett bak meg og stirrer inni skjermen min, så KG-tiden må kuttes drastisk... Blæhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: tilbake til Sirka.

Og en :blomst_opp: til Soul!

Har akkurat fått igjen resultatene fra allergitesten, og jeg er allergisk mot bjørk!! Er ikke det litt merkelig, da? Trodde bjørkepollenfaren var over for lenge siden, jeg.

Hvorfor er jeg tett nå da? Skjønner ingenting, jeg.

Får ringe til legen i morgen og dobbeltsjekke. Kanskje legesekretæren blingset?

Om litt over 1 kvarter skal jeg dra fra jobben og vi skal ut og grille! :danse::hoppe:

Kanskje det blir et lite bad også? Det er ferskvann så der bør det vel nærme seg 30 grader....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sen mandagshilsen til deg Siam.

Må bare ønske deg en god kveld/natt.... :kline:

:ler:

Satser på at frøet unnfanges en av de nærmeste dagene!!! :tommelsmil:

klem, edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt nok en kjøretime og kjørelæreren min sier at jeg begynner å bli klar for oppkjøring snart! :hoppe:

Skal bare ha glattkjøring og landeveiskjøring først.

Glattkjøringen skal jeg ha om en uke, så får vi se når det blir landeveiskjøring.

Har fått oppkjøring 15. september... :redd:

Blir litt skummelt dette her. Må kjøre masse i mellomtiden, så jeg er stødig på rattet når den tid kommer.

Dag 12, så el nærmer seg... :wink:

I dag blir det trening i alle fall! Satser på en step-styrketime i fem tiden. Også må jeg gå hjem i dag! Blir noen trimpoeng på meg da.

Hvis jeg legger godviljen til fikk jeg et i går også, for å gå frem og tilbake til vannet for å grille og bade. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam! :)

All bevegelse teller vettu. :sjarmor: Det trøster jeg meg med nå jeg gjør husarbeide...tenker "jeg får jo litt trim i hvert fall" , hehe.

Spennende med oppkjøring da, er veldig deilig når man endelig står der med lappen i hånda! :-) Er så kjekt å kunne komme seg rundt på egenhånd! Her i huset er det bare jeg som har lappen, så soulmannen erter meg med at han har privatsjåfør. :P

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 15. september, det går fort det!! Åh, så morsomt det blir! Da er det ikke lenge før lappen er din :hoppe:

Nå håper jeg det blir mye :kline: , så dere treffer på EL denne gangen!! Men så er det å vente den kjempe laaange tiden på IKM!! Jeg ønsker så veldig at det klaffer denne måneden!!

>>>>>Blå vibber>>>>>

Skulle ønske jeg var like flink som deg med denne trimmingen..Men jeg har jo egentlig ikke noe valg, så det er bare å få baken i gir :Nikke:

Ha en fin dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender mange blå vibber til deg! Håper det klaffer for deg (og meg :wink: ) denne måneden.

(<(<(<(<(<(<(BLÅ VIBBER)>)>)>)>)>)>)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig vært fornøyd med å ha min egen privatsjåfør, jeg da, Soul. Men jeg skjønner godt at han vil at jeg skal kunne forflytte meg uten hans hjelp alltid. Jeg gleder meg til å kunne dra på besøk til venninner på andre siden av byen og kunne dra og handle på Smart Club uten at mannen er med. Han nekter meg å kjøpe så mye rart... :ler:

Tusen takk for de blå vibbene, juni og 'Lilly'! Skal prøve å dra med meg noen av dem når vi går og legger oss om en stund... :wink:

Vi har akkurat sett "Texas chain saw massacre", og det er det j***igste jeg har sett! For en unødvendig film! Utrolig ekkel. Vanligvis liker jeg splatterfilmer som Braindead og Night of the Dead, men denne var skikkelig ekkel. Kommer til å få mareritt i natt. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sånne filmer klarer jeg ikke å se, dvs. da drømmer jeg så mye rart etterpå ja... :o Kan jo bli en spennende natt for deg da. ;)

Tror soulmannen også liker å ha privatsjåfør, særlig når vi skal på fest og trenger bilen :P Men samtidig savner han friheten, sånn som deg. Han kunne nok også tenke seg å handle litt mer uten meg tilstede! :ler:

Sove godt da og drøm søte drømmer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Godnatt... Nå er jeg supertrøtt!!! :sove:

Vi snakkes. Håper de små finner veien til rett sted i løpet av de nærmeste dagene, da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam!

Omsider fikke jeg somlet meg inn i dagboka di! :-) Tusen takk for hyggelige hilsner i dagboka mi! Kjempekos! Krysser fingrene for deg nå i eggløsningstiden, jeg nærmer meg slelv også, så satser på at vi begge får full klaff denne gangen!

Og lykke til med kjøretimer og oppkjøring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 13, pp2.

God morgen, Pepita!

Hyggelig å se deg her, Engel. Jeg har fulgt med deg fra begynnelsen. Håper det klaffer for dere snart.

Har vondt i korsryggen etter treninga i går. Har litt problemer med å bøye meg ned og det verker når jeg sitter stille :-? .

Instruktøren sa at det ikke var farlig, bare at jeg var sliten i korsryggen, men jeg har aldri hatt det før. Hun påstod at jeg gjorde øvelsene riktig, så da får jeg vel heller bare vente til det går over. Det er bare så klønete å ta på seg sokker og sko.

Hadde heldigvis ingen mareritt etter filmen i går, har sovet som en stein. Jeg gjør gjerne det etter å ha trent.

Det ble litt seinere enn planlagt i går, gikk ganske tidlig og la oss, men.... (Et typisk el-fenomen, kanskje? :wink: )

I dag får vi 3 venner på besøk til middag. Skal bare lage noe enkelt, det viktigste er å få tid til å skravle.

Ha en fin dag, alle sammen! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ha en fin fin dag Siam og hmm lykke til med EL :) Har gått langt forbi den perioden nå tror jeg så nå er det bare å vente og se da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I anledning EL og lappen får du praktisere litt skiltlære overfor svømmerne:

ENVEISKJØRING

U-SVING FORBUDT

osv.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...