Gå til innhold

flere nattdyr her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skulle jeg faktisk likt å sove, men noen i bygget har bestemt seg for å ha pølsefest. Noe som innebærer dårlig bassmusikk og fyllekor med medfølgende tramping. :kjefte: Hvis dette skjer før eksamen skal jeg love dere at noen får et truserøsk de aldri har sett maken til. :kjempesinna:

Æsj, det er ikke noe særlig. Du får stappe i noen ørepropper, og ta igjen x10 når du feirer at eksamen er over. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Má vaere tóft á ikke se han i 6 máneder. Jeg ville ikke ha likt det sjólv, men er kjaerligheten sterk sá kan en klare dette og. Syns ná at det fortsatt hóres tóft ut da. Men det er ogsá bra at du unner han det, og tenker at det er bra for han á dra dit. ((((Klem til deg))))

Jeg kommer til å reise å treffe han, men blir ikke så ofte.

Jeg syntes det er litt viktig at han får oppleve sånne ting selv om han har kjæreste.

takk for klemmen:)

Skrevet (endret)

I dag skulle jeg sove lenge, men de ringte og vekket meg fra øyenlegen, så jeg har liksom vært i halvkoma hele dagen etter det. :P

Men trøtt nå?

Neida... :fnise:

Jeg skulle ønske jeg hadde hund Ruskemor, det er jeg oppvokst med. Men her er alle utenom en allergiske.

Håper vofsen holder deg med selskap når typen reiser da. :kose:

Endret av loffen
Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Det er en Border Collie :laugh:

Han er kjempe rar. Liker nesten ingen ting av mat. Hater å trene, helt til han vil. som er sånn av og til. Han elsker å være ute å jobbe (bære kløv og trekke). Han er selverklært fisk, han elsker å bade. Og han elsker å få besøk. Han gjemmer seg når vi i familien sier hei til han, enda han er trent etter klikkermetoden. Han er bare super rar :fnise:

Syns det er artig med at alle hunder og katter har sine egne personligheter, og sikkert ogsá alle andre dyr og da. Har sett og hórt det mest angáende báde hunder og katter. Ingen av de er like, og de har alle sine egne spessielle personligheter og máter á vaere pá. Syns det er flott jeg. :)

Skrevet

Hæ, du burde jo sove nå?? :o

Mannfolket klarte å vekke meg når han dro på jobb i sted. Han fant ikke bilnøkkelen :ler: Så blir nok en våkennatt :(
Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Jeg kommer til å reise å treffe han, men blir ikke så ofte.

Jeg syntes det er litt viktig at han får oppleve sånne ting selv om han har kjæreste.

takk for klemmen:)

You are welcome. :blomst:

Gjest HappyWaffle
Skrevet

woho jeg er fortsatt våken!! dæven det er godt med litt for mye vin, men kommer til å angre i morra :icon_lol:

så nå finner jeg senga tror jeg før det blir enda værre med meg her :bolledeig: musikk og dansing alene må tyde bra eller? :plystre:

Skrevet

I dag skulle jeg sove lenge, men de ringte og vekket meg fra øyenlegen, så jeg har liksom vært i halvkoma hele dagen etter det. :P

Men trøtt nå?

Neida... :fnise:

Jeg skulle ønske jeg hadde hund Ruskemor, det er jeg oppvokst med. Men her er alle utenom en allergiske.

Håper vofsen holder deg med selskap når typen reiser da. :kose:

Jeg blir så lett overtrøtt jeg. Med en gang klokken tikker over 19 så er jeg kjempe våken.

Han kommer til å holde meg godt med selskap :)

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Advarselspoeng, menes dette nár folk klager pá deg her inne? :klo:

Skrevet

Syns det er artig med at alle hunder og katter har sine egne personligheter, og sikkert ogsá alle andre dyr og da. Har sett og hórt det mest angáende báde hunder og katter. Ingen av de er like, og de har alle sine egne spessielle personligheter og máter á vaere pá. Syns det er flott jeg. :)

Det er kjempe gøy å se. Har hatt mange dyr og alle har sin egen personlighet og stemme :)

Skrevet

Viste ikke at det fantes noe sånnt jeg

Skrevet

woho jeg er fortsatt våken!! dæven det er godt med litt for mye vin, men kommer til å angre i morra :icon_lol:

så nå finner jeg senga tror jeg før det blir enda værre med meg her :bolledeig: musikk og dansing alene må tyde bra eller? :plystre:

Neeeeida, ta deg et glass vin til og sitt her med oss:)
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mannfolket klarte å vekke meg når han dro på jobb i sted. Han fant ikke bilnøkkelen :ler: Så blir nok en våkennatt :(

Dumme mann :o

Det er vel sånne du får av moderatorer for å bryte reglene tror jeg.

Hei Marihøna ^^

Endret av Mortem
Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Du vil iallefall kunne vaere din egen flotte danse dronning. Lettere á drómme seg avgárde og á late som om hele verden beundrer deg, o.s.v... :wink::hoppe:

Skrevet

Enda en grunn til å være singel!

Skrevet

Dumme mann :o

Liker han ikke lenger :ler: I morgen skal jeg heldigvis på venninnetur på Stenaline Så skal bli morsomt å se hvor mange ganger han ringer meg fordi han ikke finner noe :P

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Det er kjempe gøy å se. Har hatt mange dyr og alle har sin egen personlighet og stemme :)

Kan skjónne det. :jepp:

Skrevet

Enda en grunn til å være singel!

Er sammen med det største surrehuet noen sinne, men han er god da:)
  • Liker 1
Skrevet

Ååh jeg elsker Border Collier :D Så nydelige.

Og han er ikke rar, han har bare personlighet ;) thehe. Det trøster jeg meg med hvertfall. Når det gjelder meg selv :P

:biggrin: Kunne ikke sagt det bedre selv.

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Det er vel sånne du får av moderatorer for å bryte reglene tror jeg.

Ja, det er det vel. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...