Cuddlegirl Skrevet 16. november 2013 #241 Skrevet 16. november 2013 Nå skulle jeg faktisk likt å sove, men noen i bygget har bestemt seg for å ha pølsefest. Noe som innebærer dårlig bassmusikk og fyllekor med medfølgende tramping. Hvis dette skjer før eksamen skal jeg love dere at noen får et truserøsk de aldri har sett maken til. Æsj, det er ikke noe særlig. Du får stappe i noen ørepropper, og ta igjen x10 når du feirer at eksamen er over. 1
Ruskemor Skrevet 16. november 2013 #242 Skrevet 16. november 2013 Má vaere tóft á ikke se han i 6 máneder. Jeg ville ikke ha likt det sjólv, men er kjaerligheten sterk sá kan en klare dette og. Syns ná at det fortsatt hóres tóft ut da. Men det er ogsá bra at du unner han det, og tenker at det er bra for han á dra dit. ((((Klem til deg)))) Jeg kommer til å reise å treffe han, men blir ikke så ofte. Jeg syntes det er litt viktig at han får oppleve sånne ting selv om han har kjæreste. takk for klemmen:)
loffen Skrevet 16. november 2013 #243 Skrevet 16. november 2013 (endret) I dag skulle jeg sove lenge, men de ringte og vekket meg fra øyenlegen, så jeg har liksom vært i halvkoma hele dagen etter det. Men trøtt nå? Neida... Jeg skulle ønske jeg hadde hund Ruskemor, det er jeg oppvokst med. Men her er alle utenom en allergiske. Håper vofsen holder deg med selskap når typen reiser da. Endret 16. november 2013 av loffen
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 16. november 2013 #244 Skrevet 16. november 2013 Det er en Border Collie Han er kjempe rar. Liker nesten ingen ting av mat. Hater å trene, helt til han vil. som er sånn av og til. Han elsker å være ute å jobbe (bære kløv og trekke). Han er selverklært fisk, han elsker å bade. Og han elsker å få besøk. Han gjemmer seg når vi i familien sier hei til han, enda han er trent etter klikkermetoden. Han er bare super rar Syns det er artig med at alle hunder og katter har sine egne personligheter, og sikkert ogsá alle andre dyr og da. Har sett og hórt det mest angáende báde hunder og katter. Ingen av de er like, og de har alle sine egne spessielle personligheter og máter á vaere pá. Syns det er flott jeg.
chremiil Skrevet 16. november 2013 #245 Skrevet 16. november 2013 Hæ, du burde jo sove nå?? :o Mannfolket klarte å vekke meg når han dro på jobb i sted. Han fant ikke bilnøkkelen Så blir nok en våkennatt
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 16. november 2013 #246 Skrevet 16. november 2013 Jeg kommer til å reise å treffe han, men blir ikke så ofte. Jeg syntes det er litt viktig at han får oppleve sånne ting selv om han har kjæreste. takk for klemmen:) You are welcome.
Gjest HappyWaffle Skrevet 16. november 2013 #247 Skrevet 16. november 2013 woho jeg er fortsatt våken!! dæven det er godt med litt for mye vin, men kommer til å angre i morra så nå finner jeg senga tror jeg før det blir enda værre med meg her musikk og dansing alene må tyde bra eller?
Ruskemor Skrevet 16. november 2013 #248 Skrevet 16. november 2013 I dag skulle jeg sove lenge, men de ringte og vekket meg fra øyenlegen, så jeg har liksom vært i halvkoma hele dagen etter det. Men trøtt nå? Neida... Jeg skulle ønske jeg hadde hund Ruskemor, det er jeg oppvokst med. Men her er alle utenom en allergiske. Håper vofsen holder deg med selskap når typen reiser da. Jeg blir så lett overtrøtt jeg. Med en gang klokken tikker over 19 så er jeg kjempe våken. Han kommer til å holde meg godt med selskap
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 16. november 2013 #249 Skrevet 16. november 2013 Advarselspoeng, menes dette nár folk klager pá deg her inne?
Ruskemor Skrevet 16. november 2013 #250 Skrevet 16. november 2013 Syns det er artig med at alle hunder og katter har sine egne personligheter, og sikkert ogsá alle andre dyr og da. Har sett og hórt det mest angáende báde hunder og katter. Ingen av de er like, og de har alle sine egne spessielle personligheter og máter á vaere pá. Syns det er flott jeg. Det er kjempe gøy å se. Har hatt mange dyr og alle har sin egen personlighet og stemme
Ruskemor Skrevet 16. november 2013 #251 Skrevet 16. november 2013 Advarselspoeng, menes dette nár folk klager pá deg her inne? Viste ikke at det fantes noe sånnt jeg
chremiil Skrevet 16. november 2013 #252 Skrevet 16. november 2013 woho jeg er fortsatt våken!! dæven det er godt med litt for mye vin, men kommer til å angre i morra så nå finner jeg senga tror jeg før det blir enda værre med meg her musikk og dansing alene må tyde bra eller? Neeeeida, ta deg et glass vin til og sitt her med oss:)
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #253 Skrevet 16. november 2013 (endret) Mannfolket klarte å vekke meg når han dro på jobb i sted. Han fant ikke bilnøkkelen Så blir nok en våkennatt Dumme mann :o Advarselspoeng, menes dette nár folk klager pá deg her inne? Det er vel sånne du får av moderatorer for å bryte reglene tror jeg. Hei Marihøna ^^ Endret 16. november 2013 av Mortem
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 16. november 2013 #254 Skrevet 16. november 2013 woho jeg er fortsatt våken!! dæven det er godt med litt for mye vin, men kommer til å angre i morra så nå finner jeg senga tror jeg før det blir enda værre med meg her musikk og dansing alene må tyde bra eller? Du vil iallefall kunne vaere din egen flotte danse dronning. Lettere á drómme seg avgárde og á late som om hele verden beundrer deg, o.s.v...
Cuddlegirl Skrevet 16. november 2013 #255 Skrevet 16. november 2013 Mannfolket klarte å vekke meg når han dro på jobb i sted. Han fant ikke bilnøkkelen Så blir nok en våkennatt Enda en grunn til å være singel!
chremiil Skrevet 16. november 2013 #256 Skrevet 16. november 2013 Dumme mann :o Liker han ikke lenger I morgen skal jeg heldigvis på venninnetur på Stenaline Så skal bli morsomt å se hvor mange ganger han ringer meg fordi han ikke finner noe
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 16. november 2013 #257 Skrevet 16. november 2013 Det er kjempe gøy å se. Har hatt mange dyr og alle har sin egen personlighet og stemme Kan skjónne det.
chremiil Skrevet 16. november 2013 #258 Skrevet 16. november 2013 Enda en grunn til å være singel! Er sammen med det største surrehuet noen sinne, men han er god da:) 1
FrøkenBaker Skrevet 16. november 2013 #259 Skrevet 16. november 2013 Ååh jeg elsker Border Collier :D Så nydelige. Og han er ikke rar, han har bare personlighet thehe. Det trøster jeg meg med hvertfall. Når det gjelder meg selv Kunne ikke sagt det bedre selv.
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 16. november 2013 #260 Skrevet 16. november 2013 Det er vel sånne du får av moderatorer for å bryte reglene tror jeg. Ja, det er det vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå