Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag fikk jeg en sminkeveske (har ikke link tilgjengelig nå) Den er fin og ser lik ut som på bildet, det er bare.. Lukten. Den lukter skikkelig ekkelt. Har lagt den i en plastpose i fryseren nå, håper lukten forsvinner litt da..

Anonymous poster hash: 4ca6d...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå postet jo jeg en selger med gode vipper. Du burde sjekke ut butikken der. De setter også ned verdien på pakken om det kommer over 200 kr. For meg har det alltid tatt ca. en uke fra jeg bestiller til pakken er hjemme hos meg. Sendes fra USA, så er prima saker :)Her er direktelink til butikken med kategori vipper

Ardell sitt er bedre. Synes DUO sitt er så ufattelig sterkt, som igjen fører til rennende øyne.

Hvilken tykkelse velger du i punktvippene? Vil gjerne teste en pakke eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne bikinien i posten i dag, og den var fantastisk! Jeg er forelsket!

Jeg kjøpte den for en tid tilbake siden. Veldig fin ja, men ikke sjangs at jeg får plass i de koppene. Kan ikke si noe annet enn at jeg er misunnelig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå mottatt en cardigan jeg bestilte for litt siden. Den er helt lik som på bildet,typisk hm-kvalitet. Bestilte en m/l og den var fin i str, men mer en M enn L.

Anonymous poster hash: d8c88...5f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den for en tid tilbake siden. Veldig fin ja, men ikke sjangs at jeg får plass i de koppene. Kan ikke si noe annet enn at jeg er misunnelig. :fnise:

Bruker vanligvis 65-70 D/DD og ble veldig overrasket selv!! Men bestilte str M da, du bestilte kanskje S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanligvis 65-70 D/DD og ble veldig overrasket selv!! Men bestilte str M da, du bestilte kanskje S?

Jeg bestilte M, bruker 65-70 I-J så er ikke spesielt overasket over at det ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte M, bruker 65-70 I-J så er ikke spesielt overasket over at det ikke passer.

Da forstår jeg! Heldige deg :biggrin: Men det var synd den ikke passet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål (er nybegynner på ebay)

Hvordan gir man feedback til selgere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål (er nybegynner på ebay)

Hvordan gir man feedback til selgere?

Du trykker på "my e-bay" øverst i høyre hjørnet

Velg "Purchase history"

Nedover i en rekke da så kommer det du har handlet, og på høyre siden så står det en blå firkant med "leave feedback"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har denne klokken? hvordan er den i str?

Jeg har den. Når du rører håndleddet med klokken på, så er det sånne små hjerter på skiva, ser ut som en barneklokke x) Men str. var grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst på et armbånd som ligner på dette fargene, må ikke nødvendigvis være samme mønster, men syns fargene var så fine sommerfargen. Noen som har peiling på hvordan jeg kan lete?

kygoproduct_1024x1024.jpg?v=1406222510

Anonymous poster hash: cd076...6e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken tykkelse velger du i punktvippene? Vil gjerne teste en pakke eller to :)

Tar vanligvis den "vanlige", men kjøpt de doble nå for å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i tråden har sikkert litt mer snøring på dette enn meg. Får ikke til å søke ordentlig, får mange ganger "May not ship to Norway" blant treffene. Litt frusterende når det jo er i Norge jeg bor. :(

Tidligere gikk det an å spesifisere "ships to.." og merke av for "international", men den funksjonen er visst bortevekk.

Noen tips? (Det er det samme om jeg er innlogget på ebay eller ikke)

Edit:Svarer meg selv her. Fant igjen den gode gamle funksjonen under Advanced - Location - Only show items: Available to --> Norway

Jeg finner ikke ut av dette, under min advanced- location ser det slik ut:

Forslag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...