Gjest redstar Skrevet 1. desember 2011 #761 Del Skrevet 1. desember 2011 Gått over 2 uker siden sist jeg handla og er kjempe stolt over meg selv ja!!! Noe er julegaver og noe er til meg selv:) Ring 12 par øredobber pr brett Bokser, kjøpte flere i forskjellige farger Mer shopping etter middag:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #762 Del Skrevet 1. desember 2011 Gjennomsiktig tynn strømpebukse til 12 kr. =D Håper den passer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #763 Del Skrevet 1. desember 2011 Gått over 2 uker siden sist jeg handla og er kjempe stolt over meg selv ja!!! Noe er julegaver og noe er til meg selv:) Ring 12 par øredobber pr brett Bokser, kjøpte flere i forskjellige farger Mer shopping etter middag:p De der bokserne er garantert fake. men det visste du kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2011 #764 Del Skrevet 1. desember 2011 Bodylotion Ansiktskrem Yankee Candle duftvoks (kjøpte mange men gidder ikke legge inn link på alle :gjeiper: ) Dusjsåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. desember 2011 #765 Del Skrevet 1. desember 2011 Bodylotion Ansiktskrem Yankee Candle duftvoks (kjøpte mange men gidder ikke legge inn link på alle :gjeiper: ) Dusjsåpe Satsuma lukter sååå godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille.. Skrevet 1. desember 2011 #766 Del Skrevet 1. desember 2011 Det var vel noen burberry klær! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2011 #767 Del Skrevet 1. desember 2011 Satsuma lukter sååå godt! Ja Bare synd den ikke er til meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 2. desember 2011 #768 Del Skrevet 2. desember 2011 Denne til hunden min så hun ikke fryser i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. desember 2011 #769 Del Skrevet 2. desember 2011 De der bokserne er garantert fake. men det visste du kanskje Jaja men det får bare være,håper bare de passer ham og at de er behagelige å gå med:) Han valgte de selv så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 3. desember 2011 #770 Del Skrevet 3. desember 2011 De der bokserne er garantert fake. men det visste du kanskje Hvorfor er de garantert fake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 4. desember 2011 #771 Del Skrevet 4. desember 2011 Pga prisen regner jeg med,men kan jo være dem er ekte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 4. desember 2011 #772 Del Skrevet 4. desember 2011 Calvin Klein har ikke det smilefjeset i logoen som skjuler C'en. Dessuten kan man ta som en forutsetning at alt som kommer fra HK er fake, det er svært lite som ikke er det. Og hadde det vært ekte ville selgeren gjort en veldig stor greie ut av det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 4. desember 2011 #773 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jaja, fake eller ikke fake calvin clein,- de er sikkert like gode fordeom:p Kjøpte HTC tlf(sånn me tastatur du kan dra ut) for ca 800kr, og den er jeg SUUUPER fornøyd med.. Var litt skeptisk til å kjøpe tlf på ebay men etter at andre bekjente kjøpte så slo jeg også til, og angrer ikke et sekund:p Har bestilt 4 htc tlf til nå:) Endret 4. desember 2011 av redstar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 5. desember 2011 #774 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Sikkerhetsbånd til vogn Ergobaby bæresele Kanonbillig! Hårdings til å lage bla svinekam Hårspenne Grønn PS3 kontroll Endret 5. desember 2011 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 6. desember 2011 #775 Del Skrevet 6. desember 2011 Mysteriet løst: estimert leveringstid med dato står i iPhone appen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 6. desember 2011 #776 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg forbanner denne tråden altså. Jeg har tatt helt av på ebay etter jeg fant denne. Jeg kjøper litt gaver, men mest til meg selv. Øredobber Øredobber øredobber Øredobber Kjede og øredobber Og så har jeg x-antall øredobber på watch lista mi... Noe er gaver, men mest blir nok til meg tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. desember 2011 #777 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg forbanner denne tråden altså. Jeg har tatt helt av på ebay etter jeg fant denne. Jeg kjøper litt gaver, men mest til meg selv. Øredobber Øredobber øredobber Øredobber Kjede og øredobber Og så har jeg x-antall øredobber på watch lista mi... Noe er gaver, men mest blir nok til meg tenker jeg. Åh, så mye fint! Du har utrolig god stil. Kjøper noen av disse ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 7. desember 2011 #778 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg elsker Ebay...og gleder meg til lønningsdagen (Sammenheng? Neeei da) Kjolen min Bokmerker Smykkesett Ørepynt Zippo Homer - gave Smykkesett Flaskeåpner Vinyl sticker Snart lønn - og mer shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #779 Del Skrevet 8. desember 2011 Følger tråden innimellom for inspirasjon. Elsker internett-shopping, men har ennå ikke kjøpt fra eBay. Men jeg har stusset litt: Er dere ikke bekymret over helsemessig risiko ved kjøp? Det har vært veldig alvorlige skandaler i Kina ang. matvareproduksjon, men det har også vært avdekket mye gift i klesproduksjonen i utlandet. Ja, jeg husker også sorte kjøkkenvarer (sleiver osv) som i Norge ble anbefalt kassert fordi de inneholdt giftige stoffer. Jeg mener ikke å være gledesdreper, men vil oppfordre til forsiktighet mht. sminke, alt som er i kontakt med mat, osv. Tanker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 8. desember 2011 #780 Del Skrevet 8. desember 2011 Har ingen tanker om dette. Kan ikke gå rundt å være redd for alt hele tiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå